Søgning på: musik analyse. Resultater: 17701 til 17720 af 25891
-
HJÆLP
ForumindlægHej jeg er i gang med projekt opgave om sydbank. Jeg har nogle spørgsmål jeg ikke kan finde ud af. Beskriv virksomhedens nær- fjernmiljø? Forklar om virksomhedens segmentering og målgruppevalg? Lav en swot-analyse. Håber der nogle der kan hjælpe mig. -
Identitet til eksamen
ForumindlægHej, Jeg har trukket identitet (analyse og fortolkning af novelle med fokus på temaet identitet) til min dansk mundtlig eksamen. Jeg ville høre om der var nogle der har haft lignende emne eller kender en tekst jeg kan kigge på? På forhånd tak Julius -
President tale
ForumindlægHej derude. Jeg sidder og skal analysere Lydon Johnsons tv-tale fra den 4. August 1964, og jeg kan simpelthen ikke finde den nogen steder. Er der nogle der kender en god side hvor man kan finde historierelaterede tekster? -
haster
Forumindlæghej allesammen skal snart op til AT- eksamen i faget relgion og samfundsfag om tvangsægteskabs problemmet, jeg ved ikke rigtigt hvilke metoder og hvad jeg skal analysere og hvad jeg skal fremlægge til hvis det ikke er synopsen?..... nogle der har gode råd.,? -
HJÆLP
Forumindlægskal snart op til AT- eksamen ved ikke rigtigt hvad der kræves til eksamen, jeg har om tvangsægteskab i faget religion og samfundsfag, er helt blank ved ikke hvilke analyse modeller der skal bruges..... nogle der har gode råd? -
Synopse - At Miste
ForumindlægVi er ved at lave synopse i dansk. Jeg har trukket "At Miste" men ved virkelig ikke hvor jeg skal starte. Jeg har tænkt over at finde en sang der handler om "At Miste" og så analysere den. Er der nogen der har nogle idéer? -
Hvordan skal dansk flettes ind i opgaven?
ForumindlægHej, Jeg har en mundtlig eksamen i morgen og jeg skal snakke om Ku Klux Klan. Jeg har det historiske på plads og nu skal jeg have flettet noget dansk ind i det. Desværre så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Finde en tale fra et medlem af KKK og analysere det eller noget helt andet? -
læse og så respons
Forumindlægnogen der vil være så behjælpelige at læse den her lille analyse af eventyret tom tit tot. det er ikke meningen at i skal rette alle de fejl der er , self må man godt rette hvis jeg har lavet nogle helt basale eller dumme fejl. men ellers så giv bare respons. -
Hjælp til den økonomiske situation i Danmark
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal analysere nogle af årsagerne til den aktuelle økonomiske situation i Danmark, og derefter hvordan den aktuelle økonomiske situation påvirker det danske velfærdssamfund? Og hvad det har at gøre med globaliseringen? -
Danskmetode
ForumindlægHej, Jeg skal i morgen til AT-eksamen. Jeg ved ikke om min metode er korrekt. Jeg har lavet 2 tv-reklame analyser plus en trykt reklameanalyse. Det skriver jeg også i min metode. Men er der andet man kan skrie der? :) Mvh Nicolai -
The drover´s de facto
ForumindlægEr der nogen der har noter eller aflevering om "The Drover´s - De facto"? Jeg sidder her med 24t mdt eng B niveau... har allerede mistet 6 timer... Har kun brug for inspiration til analyse og fortolkning. Pls hjælp mig. Ipek -
Kulturimperialisme
ForumindlægHej hej,Jeg ville høre om der var nogen der kunne give mig et input. JEg skal finde nogle videor/tv-indslag hvor jeg kan vise kulturimperialisme. Eller evt. noget helt andet. Bare noget der kan analyseres på.Vh. Rasmus -
HAVMANDEN
ForumindlægHej! Nu når jeg har jeres opmærksomhed. Jeg har snart prøve og en af de tekster der er blevet opgivet er: folkevisen "havmanden" Dette leder mig så ind på spørgsmålet...Er der nogen der ligger inde med nogle notater,analyser eller guldkorn??? På forhånd tak! -
Samfundsfaglige metoder
ForumindlægJeg skriver i historie, som i dette tilfælde er samfundsfagligt. Er ikke sikker på, om hvordan jeg skal analysere min kilde, når historie er samfundsfagligt? SKAL der være samfundsfaglige teorier og modeller eller kan man nøjes med at snakke om, hvad denne kilde gør for samfundet e.l? -
Fakta og fiktionskoder
ForumindlægHej Alle Jeg sider lige og har et problem med at finde ud af hvad fakta- og fiktionskoder er for noget. Jeg er ved at analysere breve fra de danske udvandrere til Amerika, men jeg kan kun finde noget om de koder i forhold til dokumentarer og film. Håber nogen kan hjælpe -
Darwin - Talepapir
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med AT-tale papir til Darwin i religion og bilogi? - så må de gerne oploade det! Det tror jeg vi er mange der ville sætte pris på :) analyse, fortolkning og perspektivering af 1. skabelsesberetning, hvad er vigtigt at have med? -
Hjælp søges!
ForumindlægJeg har desværre været syg i længere tid, og har fundet ud af at jeg skal lave en analyse af Historien om en moder, skrevet af H.C Andersen. Den skal afleveres om 3 dage. Og jeg er på bar bund. Nogen derude som vil hjælpe mig??Hilsen Dije -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har trukket "Kvinders vilkår" og skal finde en novelle, kortfilm, maleri eller lignende, som jeg skal analysere. Er der nogle af jer, der kender nogle gode oplæg. Oplæggene skal selfølgelig vise/omhandle kvinders vilkår. På forhånd tak -
verdenslitteratur
Forumindlæghej jeg sidder med en aflevering, hvor jeg først har læst american psycho og skal skrive en analyse og fortolkning af værket. en del af opgaven går desuden ud på, at forklare, hvorfor værket er verdenslitteratur så mit spørgsmål er: hvad er verdenslitteratur? og hvorfor er american psycho... -
afsætning/ konsumentenhed
ForumindlægHejsa! Jeg sidder og skal forberede mig til erhvervscase, og jeg har om peter larsens kaffe a/s, og skal nu definere deres konsumentenhed som en del af en analyse til min udfordring. Jeg er da usikker på, om jeg kan sige at konsumentenheden for kaffe, er alle? altså fra 0- ......
