Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 17741 til 17760 af 48309
-
hvornår skal jeg gå igang ?
Forumindlægheeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ? -
Karakter
ForumindlægHej Hvis jeg har fået 7 i årskarakter og 10 til eksamen (c-niveau), hvilken karakter ender jeg så med at få ? -
HTX Mat A
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig mat eksamen, og ville høre om der nogen der har mulighed for at dele deres noter eller har nogen gode råde! -
Velfærd og fordelingspolitik
ForumindlægJeg har trukket Velfærd og fordelingspolitik som mit eksamens emne. Men jeg ved ikke noget som helst om det. Kan i ikke skrive kort, om hvad i ved, det er? -
Min Dansk Eksamensopgave!!
ForumindlægHello :D Jeg har været til eksamen i dansk i dag og jeg har skrevet en kronik. Nogle der vil bedømme den karaktermæssigt ? Er tilfreds med alt over 4 :)) -
fysik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D -
Hvad er reglerne for brug af IT89 til skriftlig matematik på HHX?
ForumindlægHej folkens. Håber der er nogen der kan give et hurtigt svar. Må man godt solve på IT89 til en skriftlig matematik eksamen på HHX på b-niveau? -
Oldtidskundskab - studentereksamen
ForumindlægHej Er der nogen der kort kan forklare, hvordan en eksamen i oldtidskundskab foregår, samt sætte nogle links ind til analysemetoder, hvis I sidder inde med nogle? På forhånd mange tak! -
Er punktum og komma sat rigtigt i disse sætninger?
Forumindlæg“Han har også hele tiden et mareridt, et mareridt han ikke kan fortælle nogen om.” “Et monster opsøger ham. Et monster der er lavet af takstræet fra hans baghave.” “Han har også et mærkeligt mareridt. Et mareridt han ikke kan fortælle nogen om.” “En... -
omformulering
ForumindlægHej allesammen, har en tekst som jeg ska arbejde med - som jeg ikke kan forstå da der er så MANGE svære ord. Er der er en der vil hjælpe med at omformlere denne tekst! I hvor høj grad vi som individer bliver påvirket af de emner, som medierne synliggør handler om tidligere erfaringer, for-fo... -
Engelsk B mundtlig HF
ForumindlægHej -Jeg har været så uheldig at få 00 i billedkunst, hvilket gøre at jeg skal ha' 10 i engelsk mundtlig istedet for 4(Hvis jeg ikke havde billedkunst ) Jeg fik 7 i skriftlig Engelsk og brugte 1½ time ud af de 7 vi fik til rådighed. Så her kommer spørgsmålet: Vil i tro jeg kan opnå et ... -
kildefortegnelse til his-opg
Forumindlæghej. er blevet lidt i tvivl om hvordan jeg skal stille kildefortegnelsen op.1. spg. skal man bare skrive bøgerne man har brugt eller skal man skrive "primær" og "sekundær" litteratur ?2. spg. skal efternavn før fornavn ?eksempel:Erling Bjøl – ”Politikens USA historie, bd. 2-3”... -
Metode religion/his. ?
ForumindlægNogle der vil hjælpe en forvirret person som mig ;) Metode? Men hvad er metode, nu er jeg kommet i tvivl. Jeg har haft religion/his. for lang tid siden og jeg var ikke til de der eksamensprojekts kursus, så nu er jeg helt blank. Jeg har læst det her: Hvad betyder det her, er de forskellige fag no... -
Hvilket fag skal jeg vælge?
ForumindlægJeg vil læse jura, men mangler et adgangsgivende fag, som skal være et af følgende: Historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie B. I HF havde jeg faget KS (religion, historie og samfundsfag alle på niveau C) som jeg fik 12 i. Er det noget der giver en fordel, måske merit?... -
Forklaring af 24-24 mins-Eksamensform i Kemi C
ForumindlægHej alle! :) Jeg står og skal op i Kemi C her på mandag, og har nogle spørgsmål jeg håber at kunne få svar på her. (Jeg har læst det på fagflex, da det er et af optagelseskravene på den uddannelse jeg har valgt, men har desværre ikke haft så meget kontakt med min lærer, da det har passet utr... -
vedrørende billedkunst?
Forumindlæghej allesammmen Hej, jeg skal til eksamen i billedkunst.Er der nogen der har en slags oversigt over ismerne og perioderne.evt: har jeg brug for hvordan det foregår selve eksamen og brug for nogle hits til hvordan man for gode karakter? meget nervøsMvh. Deniz -
stil - efterårsaften
Forumindlæghej, jeg har lige skrevet en stil der hedder 'efterårsaften'. Jeg ville blive umådeligt glad hvis i ville rette lidt ^_^efterårsaftenMen ude over sletten ser hun noget, som dækker hendes hjerte til med is. Tunge snefyldte skyer driver over himlen. Hun har ventet så længe på denne aften. E... -
Sygeeksamen
ForumindlægJeg tog op til matematik årsprøve idag, den jeg får kommer til og tælle 1/3 af min matematik årskarakter når det hele er omme.Tilfældet var imorges da jeg kom at det slud regnede da jeg cyklede ned til skolen, og da jeg kom ind var mit tøj helt gennemblødt, jeg gjorde mig dog klar og begyndte på ... -
Forberedelse til fysik/kemi
ForumindlægHej! Jeg skal snart til Fysik/Kemi eksamen. Hvordan forbereder i jer til fysik/kemi eksamen? HJÆLP! kh. -
Skrift. Frem. Råd
ForumindlægHej min klasse og jeg skal til eksamen næste uge. Har i nogle gode råd til dansk skrift. frem eksamen.
