Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17761 til 17780 af 52201
-
Ny-gammel ordning
Forumindlægefter at have gået 3. år om er jeg blevet lidt forvirret. På min gamle ordning var det sådan at hvis du havde taget f.eks. på A-niveau, så tæller på B og A karakteren med i dit endelige gennemsnit, men har fået at vide at det ikke længere gør det. Nogen mener dog at det stadig gør. Nogen der kan ... -
Lektiehjælptil Dansk
ForumindlægSøger lektiehjælp til dansk enten online eller ved fremmøde, 3.g... bor i 'sønderborg 6400 -
Redegørelse hvordan sso
ForumindlægHej allesammen. står og skal i gang med min SSO, men er i tvivl omkring det redegørende niveau. Min problemformulering lyder sådan her : Der ønskes en redegørelse for nazisternes politik overfor jøderne i perioden 1933-1945 Dernæst ønskes en undersøgelse af naziternes raceteori med henblik på i... -
Forskel på fysik A og fysik B - STX
ForumindlægHvad vil I sige, er de største forskelle mellem fysik A og fysik B i STX gym? -
Katinka- Peanut- Analyse
ForumindlægHejsa der :) Vores lærer har givet os en opgave at analysere sangen som bandet Katinka har skrevet/lavet. Sangen hedder Peanut og det lidt svært at analysere den når man ikke har prøvet det før og ikke har erafring med "Lyrisk analyse modellen" Ellers tak på forhånd -
redegørelse???
Forumindlægjeg skal begynde med at lave en redegørelse..jeg mangler bare at få noget mere at vide om redegørelse, inden jeg overhovedet begynder. er der nogle der har nogle punkter til, hvordan en redegørele skal være..? -
Trådløst internet til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg har tit undret mig over... Når nu vores rektor gør os opmærksom på at eksamessnyd og trådløst internet er strengt forbudt og i tilfælde af nogen prøver at gå på internet, så er gymnasiet medlem af en orginisation der overvåger internet trafik over skolerne - er det så bare trusler eller ... -
Armbøjninger
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med den her opgave. Vurdér hvilken effekt, forsøgspersonen i gennemsnit yder under den del af bevægelsen, hvor armene strækkes. Tildel herunder passende værdier til relevante fysiske størrelser. på forhånd tak :-). -
Eksamen og rapport - sammenhæng?
ForumindlægJeg har lavet den dårligste rapport, hvor jeg synes det er svært at snakke om noget derfra fordi de er så dårligt. Er det muligt, når man nu har lavet sådan en dårlig rapport, at man kan få en nogenlunde karakter til eksamen alligevel?? -
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
Medie oplæg
ForumindlægHej, Er der nogen medieelskere herinde, som har nogle gode ideer til hvad et godt medie(fags) oplæg skulle indeholde? -
terminsprøve
Forumindlæghej ... jeg skal til teminsprøve i dansk her på mandag.. Har I nogle gode tips til hvordan man kan forberede sig dertil..? -
Lommeregner/grafregner på universitetet ?
ForumindlægHej Når man kommer på uni og skal have mat, hvilken lommeregner skal man så have..? Eller kan man sagtens klare sig med en TI-Nspire..? Jeg er bare nysgerrig.. :) -
Søger inspiration.
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i samfundsfag. Og jeg tænkte på om nogen havde gemt en opg. de havde lavet, så'n så jeg kan se hvordan de skal skrives/fortælles, og hvad jeg skal ha med. Ville hjælpe en del, da samf ikke er min stærkeside. Tak på forhånd x) -
Antal mdt. eksamener?
ForumindlægHvor mange mdt. eksamener skal man op i i 2g? Jeg har ikke været op i nogen mdt. eksamener i 1g, så kan det passe jeg skal op i tre mdt. eksamener i år? -
Antal Eksamener og spørgsmål om AT
ForumindlægOkay, jeg har 2 spørgsmål. 1) Jeg ved man skal op i 10 eksamener i alt, men er der et bestem antal fag man skal op i på hvert niveau, f.eks. at man SKAL til mundtlig eksamen i 2 A niveau fag? 2) Er der nogen der ved hvilket niveau en AT eksamen gælder for? Mine lærere ved det nemlig ikke, og de... -
Religion emne
ForumindlægJeg vil gerne skrive i religion og så et andet fag (evt. naturgeografi) og gerne om en gammel profeti/forudsigelse, men har ingen idéer. Nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til Naturvidenskablig disposition?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition for min fællesfaglig prøve eksamen i naturvidenskab, men jeg er ærlig talt på bar bundt hvad angår opsættelse. Kunne nogle Anbefale en skabelon jeg kan se på? F.eks en gammel disposition de selv har advendt? Jeg har et emne, men har bare ingen ide hvordan opgave... -
Klage
ForumindlægEr der nogle regler for hvad man er berettiget til at klage over? Jeg vil gerne klage over mine årskarakter i fysik. Ved sidste karaktergivning fik jeg 10 i skr. og 10 i mundtlig. Men så lige inden årskarakterne skulle gives, fik vi en prøve, som jeg fik 4 i. Jeg fik dermed årskarakterne 4 og ... -
Fravær og fratagelse af SU eller værre
ForumindlægHej. Jeg har meget fravær, da jeg har et dårligt immunforsvar, og derfor nemt bliver syg, især i vinterperioden. Mit fravær for det opgjorte er 12,14%, og mit fravær for året er 8%. Kan gymnasiet fratage min SU pga det, eller det der er værre, nemlig smide mig ud?
