Søgning på: historie eksamen. Resultater: 17781 til 17800 af 46276
  • Javascript

    Forumindlæg
    Er der en der lige hurtigt kan fortælle mig hvad man bruger Javascript til? Finder for meget forskelligt information !!!
  • statiske og dynamiske personer

    Forumindlæg
    hvad er statiske og dynamiske personer hjælp jeg skal op til terminsprøve og ved ikke hvad man skal gøre nøjagtigt
  • Læger uden grænser

    Forumindlæg
    Hej Jeg har OSO lige nu og har om Læger uden grænser. Jeg har et spørgsmålet som lyder: ER DET KLOGT AT SENDE LÆGER TIL ET ANDET LAND HVOR DER ER RISIKO FOR FARE/DØD? Håber i kan hjælpe
  • Jøderne i 2.WW

    Forumindlæg
    Har i skrevet noget om jøderne og holocaust??? Måske også noget om jøder i dag? Og jødernes forhold til tyskere i dag?
  • SSO - Indledning

    Forumindlæg
    Harj, så sidder man lige og har fået SSO, og jeg kom lige til at tænke på hvor lang en indledning man skal have.. Er 10-20 linier nok, eller skal man op på en side?
  • Projektopgave..

    Forumindlæg
    Please hjælp mig.. Jeg skal lave projektopgave i dansk og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om.. Den skal fylde 5-8 normalsider og det skal helst være noget jeg kan skrive en artikel om.Er det nogen der har nogen ideer???
  • Er det en dårlig ide??

    Forumindlæg
    Hej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS
  • .HC Andersens evntyr....

    Forumindlæg
    "de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe?
  • Forskrift for tangent til cirkel

    Forumindlæg
    http://vtg.dk/it_mat/opgave-b/opgave-b-opgave.htmlJeg er lost i opgave b. :("b) Bestem en forskrift for linjestykket AB idet linjen gennem punkterne A og B er tangent til cirklen i punkt B."
  • Berlinblokaden

    Forumindlæg
    Er der nogen som i korte træk kan forklare hvorfor sovjet var så ivrige for at forhindre at de der blev oprettet en egentlig vesttysk stat? Jeg forstår ikke helt hvorfor der skulle være en så stor forskel på en vesttysk stat og to vesttyske territorier... :)
  • Hiroshima mon amour - Nevers

    Forumindlæg
    Hej..er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg skal til årsprøve i fransk og skal kunne referere teksten hiroshima mon amour - Nevers i bogen Une france forte.Så det kunne være rigtig dejligt hvis en kunne skrive et kort og godt resume af den?Tusind tak på forhånd.
  • The Itch - fortolkning?

    Forumindlæg
    HejSkal aflevere stil om "the itch" her på torsdag, og er gået død i fortolkningen. Jeg har specielt svært ved manden - synes han virker lidt speciel, men kan ikke rigtig finde ud af hvorfor og hvad det betyder... Ellers så symboliserer krabberne vel kvinden og hendes følelser, ikk?Håbe...
  • Studie makker søges i kemi

    Forumindlæg
    Hey jeg går på første på hf og køret pt. med et snit på 10-12 i alle fag, dette kommer selvsagt ikke uden en masse arbejde og en masse korekturlæsning. Indtil viderer har jeg fået venner og familie til at læse korektur på mine opgaver både for stavefejl og dat faglige. Men de har jo også dere...
  • Reaktionshastighed og katalyse HASTER!!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et oplæg til imorgen, og blev valgt til, at fremlægge om Reaktionshastighed og katalyse. Jeg forstår ikke emnet, og har virkelig meget brug for hjælp for, at få det forklaret. Der er også kurver som høre til dette emne, som jeg heller ikke kan forstå. Håber I vil hjælpe mig, Please...
  • Essay

    Forumindlæg
    Hvad synes i om mit essay? og hvad kan jeg gøre bedre eller ændre?
  • Selvmodsigelser i menneskerettighedserklæringen af 1789

    Forumindlæg
    Hej,Jeg sidder og skriver historieopgave i disse dage, og har om den Franske Revolution og menneskerettighedserklæringen fra 1789.Jeg har læst at denne skulle indeholde selvmodsigelser, men jeg har ikke selv kunne finde dem hidtil. Er der nogle af jer som kan give nogle eventuelle eksempler?
  • John F Kennedy

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at lave en engelsk outline/synopse om John F Kennedy, overemnet er rasisme. Er der nogle der har nogle gode hjemmesider.
  • IMPLICIT og EKSPLICIT???

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og læser til mundtlig dansk... Nu bliver jeg så i tvivl angående implicit og eksplicit... Hvad er det de hver især fortæller?? Og er det noget fortælleren siger? Eller er det en holdning forfatteren har der er enten direkte eller indirekte?Håber på at få svar...På forhånd tak
  • HJÆLP TIL OLD - Musepåkaldelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at læse om Homers Iliade, og der er jeg stødt på ordet "musepåkaldelse". Hvad betyder det?
  • Gabon - 20 sider opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige i ottende klasse som skal skrive en slags rapport om Gabon. Har en nogle gode råd til hvordan jeg kan få skrevet en som ligger på tiende klasses niveu. Har i nogle gode råd?