Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 17821 til 17840 af 28984
  • Sidetemaer

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave en analyse af filmen Drømmen og jeg kan ikke finde på nogen sidetemaer som passer til. Jeg vil blive overlykkelig hvis der er en/eller flere derude der vil give mig en ide. Mange tak på forhånd.
  • rette sætning.

    Forumindlæg
    Hvordan siger man det her på tysk? Der er to versioner af eventyret. Et med Brødrene Grimm og et af Otto F. Gmelin. Jeg vil først komme med et kort resume af de to tekster og derefter vil jeg ind og analysere og sammenligne dem.
  • Billed af Athene?

    Forumindlæg
    Har fået til opgave at analysere athene som er på en vase (fig 82), den er i en bog som hedder oldtidens grækenland, jeg tror det er pile hun har på ryggen?
  • arkitekturbillede?

    Forumindlæg
    Hej... Jeg er igang med at lave en analyse af maleriet "Menneskene i deres synd overrasket af dommedag" Men jeg er i tvivl om, om det er et arkitekturbillede. Hvad er et arkitekturbillede? Håber i kan hjælpe mig - Jeppe
  • Værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en aflevering for om Montana. Jeg har fået til opgave at lave en værdikæde analyse. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er. Er det selve modellen, eller skal man bare skrive løst uden værdikædemodellen. Mvh
  • Og til sidst - Af Marianne Larsen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der eventuelt har lavet en fortolkning af digtet samt analyse af sproget? Jeg forstår ikke rigtigt meningen med digtet, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd mange tak. :)
  • Poetic Justice

    Forumindlæg
    Hej, Jeg vil bare høre om, om der ikke var nogle, som engang i engelsk har lavet en analyse af "Poetic Justice", der er skrevet af Diana Appleyard. Har nemlig desperat brug for hjælp. På forhånd tak.
  • Værdikæde for handelsvirksomhed?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse for en detailhandlesvirksomhed (Synoptik). Hvordan skal jeg analysere primæraktiviteterne? Bliver jeg nødt til at droppe "produktion" og "udgående logistik"?
  • Herman bang - Den sidste aften - fortolkning

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Skal skirve stil om Herman Bangs, "Den sidsteaften".. Dvs. en analyse og fortolkning.. Ville høre om der var nogen der havde nogle notater om denne, da jeg ikke lige kan gennemskue den. På forhånd tak.
  • Loose Change

    Forumindlæg
    I mit essay (til i morgen) skal jeg skrive 700-900 ord, hvori der er en analyse af Loose Change. OG, og, og - et kortere essay (200-300) ord med en diskussion om hvordan vestlige lande bekæmper teorisme! ??????? Hjælp..
  • førstehånd???

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal lave en kildekritisk analyse af "Kvindens underkuelse" som er skrevet af john stuart mill... den er dog oversat af Georg Brandes ... vil det så sige at teksten er en førstehåndstekst?
  • Terror

    Forumindlæg
    Hej Alle jeg har fået en opgave der hedder: Analysere trusselsbilledet i det 21. århundrede, herunder terrorens betydning. Jeg er virkelig gået i stå med denne her opgave. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak
  • Heey! :-)

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan oversætte følgende sætning på tysk, så jeg kan se, om jeg analyserer mine sætninger ordentligt?? :-) Familien har ingen mad. Tak på forhånd! :-)))
  • Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)

    Forumindlæg
    jeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ?
  • Den fattige piges sang ved vuggen

    Forumindlæg
    Er der nogle der på nogen måder har beskæftiget sig med digtet "den fattige piges sang ved vuggen" ? Skal lave en nykritisk analyse og har haft en del problemer ..
  • SRP - grundtanken i spilteori

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er i gang med SRP, og jeg er nået til det analyserende spørgsmål, hvor jeg skal kigge på hvordan forskellige dopingbrugeres dopingbrug, kan forklares ud fra grundtanken i spilteori. jeg er i tvivl om, hvad grundtanken i spilteori er?
  • Varelager??? SRP

    Forumindlæg
    Hej :) Sidder ogs skriver på min SRP i bl.a. virksomhedsøkonomi. Jeg skal analysere kapitaltilpasningsevnen hos Pilgrim, men kan ikke se hvad varelageret er.. Nogle som kan hjælpe? Er det ændring i varelageret? På forhånd tak :)
  • Hvad hedder billedesprog på engelsk

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at analysere en engelsk bog. Jeg skal skrive på dansk, men jeg vil gerne vide hvad billedesprog hedder på engelsk? Med venlig hilsen Nikki
  • Vurdering/konklusion

    Forumindlæg
    Hey Jeg er ved at analysere en reklame. Jeg ville lige høre om man kan skrive "vurdering" og "konklusion" som en samlet overskrift?? Er der en overordnet forskel på disse?
  • hjælp !! :/

    Forumindlæg
    hey alle :) jeg er på den! :/ en der har en kort analyse af Katastrofe af Jens Smærup??? den er skrevet i en bog der hedder ANTOLOGI AF DANSK LITTERATUR Tak på forhånd håber i kan hjælpe så hurtigt så muligt :/