Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 17841 til 17860 af 152921
  • Opløøselighedsprodukt >< ionprodukt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg har om opløselighedsprodukter i kemi. Jeg forstår dog ikke helt, hvad forskellen er på ionproduktet og opløselighedsproduktet? Håber I vil hjælpe // Dorthe
  • Hjæælp ;) Til bøger

    Forumindlæg
    Hej Sp. Den dag jeg op i fysik/kemi, har jeg lidt læseferie før jeg går op til eksamen, men jeg vil derfor godt læse nogle bøger om de forskellige emner, så jeg måske kan få bedre karakterer! :) Så hvilke bøger vil i anbefale, ud fra disse emner:Kemi:Alkoholsyre og baser samt salteAtom kemimadens...
  • Kemirapport - hurtig hjælp!!

    Forumindlæg
    Hey guys, i min kemi rapport, som jeg laver nu, har jeg et afsnit med behandling af resultater, kunne i hjælpe med hvad der normalt står i den?
  • forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger????!

    Forumindlæg
    hej ^-^ sidder med en fysik kemi rapport der skal afleveres torsdag og kan ikke forstå hvad forskellen på kovalente bindinger og ion bindinger. håber i kan hjælpe
  • figur

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har vedhæftet et billede. Håber i kan fortælle mig hvad man ser. Billedet høre under emnet organisk kemi. Så ved ikke, om det evt er en reaktion?
  • Lektiehjælp søges, haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S
  • Tritrering rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Nogen af jer som gider at hjælpe mig med at rette min kemi rapport igennem? :)
  • Glutaminsyre

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg håber nogle kemi nørder vil hjælpe mig med det her :) Hvorfor er glutaminsyre et negativtladet molekyle? Hvordan kan man se det på dens struktur?
  • fortynding af kobber

    Forumindlæg
    hej er der en sød sjæl der vil hjælpe mig med at beregne koncentrationen i de 9 fortyndede glas? jeg er ikke så god til kemi, så en smule hjælp, ville gøre mig lykkelig:)
  • Spørgsmål om syre :)

    Forumindlæg
    Hvad er det der sker, når en syre nedbryder et metal, som fx. mg? Og hvad er det der sker, når en syrer leder strøm? Hilsner den fysik/kemi forvirrede :)
  • Renheden af mosfjerne

    Forumindlæg
    Hej mennesker Er der nogle søde kemi mennesker der vil læse min rapport igennem, det ville være virkelig dejligt:) vil gerne sende den som besked
  • SRP

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE.... hej, jeg skal skrive SRP opgave. Hvad kan man skrive om i Kemi og Dansk?
  • hjælp!!!

    Forumindlæg
    jeg skal snart op i fysik og jeg er rigtig usikker på mine notater er der nogle der har et godt link, til nogle fysik/ kemi notater
  • Afstemt reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej :-) Nogen der ville hjælpe med afstemning af reaktionsskema? :-) Det er Kemi C FeS + O2 ---> Fe2O3 + SO2
  • Termins

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd
  • FYSIK EKSAMEN

    Forumindlæg
    Jeg skal op i Fysik/kemi på onsdag, og er bange for at trække Atomfysik. Hvad skal jeg snakke om hvis jeg trækker atomfysik? tak på forhånd.
  • α- og β-1,4-glycosidbindinger

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om &alpha;- og &beta;-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker..
  • Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Sidder og læser op til kemi-eksamen, nogen der kan svare mig på dette her? Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?
  • Hjælp!Forsøg om Elektromagnet

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ????
  • alkaner og alkener - polære eller upolære?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget!