Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 17861 til 17880 af 325233
-
haster - differentialligninger
ForumindlægHej med jer. Jeg har nogle spørgsmål vedrørende disse spørgsmål: 15. Differentialligninger. Der ønskes en gennemgang af differentialligningsbegrebet samt eksakt løsning af forskellige typer af differentialligninger. Du skal også komme ind på separation af de variable. 16. Differentialligninger. D... -
Kemiopgaver
ForumindlægHejJeg søger studentereksamensættene i kemi fra August 1996 til August 1999. (inkl. Maj-Juni prøverne). Hvis der er nogen som har disse eller ved hvor jeg kan downloade dem, vil det være en stor hjælp.På forhånd tak -
Satire....Ironi??
ForumindlægHører ironi under satire? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej er der nogen der har været til en optagelsesprøve og kan fortælle om hvordan det gik ? Hvad skulle man op i osv.. -
Keglen - Noget med volumen
ForumindlægHvis r er radius i grundfladen, og h er keglens højde, er volumenet V af keglen V = 1/3 * 3,14 * r^2 * h. Den kegleformede del af en tragt skal kunne rumme 2 liter. Grundfladediameteren skal være lige så stor som højden. Hvor stor skal højden af keglen være? -
SRP KRISE!!!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har ramt srp krisen. Vi starter opgave skrivningen d.7/12, og mit emne er stadig uhyggelig bredt. Jeg skriver i historie og samfundsfag med international politik som det overordede emne. Jeg vil gerne skrive om EU og hvordan organisationen markerer sig på den internationa... -
den spidse vinkel
ForumindlægI et koordinatsystem er der givet tre punkter P(-6,14), Q(9,24) og R(13,5). Linjen gennem Q vinkelret på linjestykket PR betegnes l.Ligningen for l er f(x)= 2,11x + 5,01 og hældningen for PR er -0,47Linjen gennem P og Q betgenes m, og man skal nu finde den spidse vinkel mellem l og m. Har ingen i... -
Glycogen og energiomsætning
ForumindlægHej!Ja så sidder jeg endnu engang og fedter rundt med en opgave og er lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive. Er der en venlig sjæl, der måske kunne give en hjælpende hånd.Opgaven er denne: http://www.kennmadsen.dk/images/Biologi/Bioopgaver/1995/Opg.%201%20Glykogen%20og%20energioms%C3%A6tning.docPå... -
Situation til funktion?
ForumindlægSidder helt stuck i en opgave som lyder: Beskriv en situation til funktionen h(x) - 13,5x. Er løbet helt tør for ideer, da det jo vil blive et minustal. Kan jeg bruge noget om forringet levetid og cigeretter? Hvordan skal jeg stille det op, er ikke så god til forskrifter og funktioner... -
Naturfag notater
ForumindlægHey...Jeg skal snart op i Naturfag, så ville hører om der ikke var nogen der lagde inde med nogle notater eller råd til det pågældende fag?Mvh Samsamreda -
Dinas bog
ForumindlægHej her er min SSO fra 3. g, hvor jeg skrev om Dinas psykiske udvikling, eller nærmere betegnet manglen på udvikling. -
spørgsmål
Forumindlæghvordan sletter man sin bruger? -
Hvad skyldes integration?
ForumindlægHej derude! Hvad skyldes integration? Skriv, skriv, skriv! -
KBH UNI!
ForumindlægHey jeg er en studerende som gerne vil studere engelsk på københavns univeritet og man skal have en gennemsnit på 7,4. Hvad nu hvis jeg har en gennemsnit på 7,7 kan jeg så godt komme ind. -
Sætning
ForumindlægHvad mener der med denne sætning Godhed båder en mand langt mere end forræderisk slethed? Det står i Odysseen. I 22 sang, v. 374 -
Rettels
ForumindlægNogen der vil rette min stil?The text “You can’t go again” is an article from the newspaper Time, 24th December the 2001. The article is written by Tariq Ramadan. The general topic is the discussion about Muslims and integration in Europe. In the article Ramdan concludes that many Muslims are doi... -
Uafhængighedserklæringen og kristendom?
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan uafhængighedserklæringen er påvirket af kristendommen? Eller hvor jeg kan finde noget om det henne på nettet? Tak -
Hvad gør' I?
ForumindlægHvad gør' I når I til eksaminationen bliver rigtig nervøs og går helt i stå?Kom med nogle bud? :D -
Svingninger og bølger?
ForumindlægJeg har lavet en lang rapport om svingninger og bølger.. men skal slutte af med Konklusion på hele emnet. Ved virkelig ikke hvad jeg skal slutte af med.. har du nogle ideer? -
konstantinopel
Forumindlæghvordan behandlede tyrkerne befolkningen efter indtagelsen af konstantinopel ?
