Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 17901 til 17920 af 119027
  • Ti-83 søges

    Forumindlæg
    Hej..Jeg er lige begyndt i 3.G og har taget matematik på højniveau, det er godt nok kun niveau B men for en sproglig så er det, det højeste vi kan få. Nå til sagen. Jeg skal desværre bruge en Ti-83 og vil nødig ud og giver mere en 1000kr for den, så jeg ville høre om nogen havde en til salg til e...
  • eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Jeg mangler opgaverne til 4.016 4.017 4.018 4.019 4.021 1.114 eksamen 1 for mat på b niveau. Jeg har desværre glemt min bog et eller andet sted, så det er kun opgaverne, og ikke besvarelserne.
  • Har virkelig brug for hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville blive meget glad hvis der er en som vil hjælpe mig med disse 3 stykker.. jeg har virkelig prøvet men kan ikke finde ud af det:SDet er stykkerne: 3.020, 5.007, og 5.012 i bogen der hedder eksamensopgaver i matematik til matematisk linge, b-niveau.
  • Organisk kemi, opgaver

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med følgende opgaver?:1) Addition af hydrogenchlorid til ethen.2)Addition af brom til cyclohexen.3)Elimination af hydrogenchlorid fra 2-chlorpropan.4)Elimination af hydrogenchlorid fra chlorcyclohexan.På forhånd tak!Opgaverne er fra Kemi 2000 b-niveau, opgave 87
  • Søger rettelse af engelsk stil.

    Forumindlæg
    Har du lidt ekstra tid her til aften, ville jeg sætte pris på om du ville tjekke min stil for iøjnefaldende fejl. Det sker jo man ser sig helt blind på stoffet når man har arbejdet med det. Det er engelsk B niveau gym. Der er tale om i alt 2 sider
  • Bestem nulpunkterne vha. nulreglen

    Forumindlæg
    Matematik på B-niveau. Opgaven lyder som følgende: Benyt nulreglen til at bestemme nulpunkterne for følgende funktioner: A) f(x) = 3(x - 2)(x + 3) Nogle der kan hjælpe?
  • Afleveringsopgave

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for hjælp til en aflevering . det er opgave 13 på denne hjemmeside. Det er STX 2008 Dec. B niveau. http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083%20MAB.ashx opgave ligger under denne hjemmeside.
  • Fremlæggelse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen på mandag i IT case på B-niveau, men har lidt problemer med hvad mit powerpoint show skal indeholde. Er der evt nogle, der tidligere har været oppe i IT-case som vil vise mig, hvordan deres diasshow så ud?
  • SRO engelsk og samfundsfag (krig)

    Forumindlæg
    Hej alle. Skal til at skrive SRO i engelsk og samfundsfag. Vores overemne er "krig", men jeg har lidt problemer med at finde et underemne. Har engelsk på A-niveau og samfundsfag på B. Håber i har nogle idéer! På forhånd tak
  • Eng A opgradering

    Forumindlæg
    Ønsker at opgradere engelsk til A niveau, hvor kan jeg tage "forløbet" ? (HF) flere steder? og hvor lang tid strækker det sig over ? tænker om jeg kan tage det på et halv år eller under? har det på B nu, og afslutter til sommer.
  • Grundbog i matematik sp:250

    Forumindlæg
    Hey, jeg har regnet spørgsmål 250 i Grundbog i Matematik (side 285)til 87,1 cm og 74,4cm.Kan nogen bekraft mine svar evt hvis man kender en facitliste til Grundbog i Matematik og Matematik for B-niveau?tak for hjælpen
  • Chlor

    Forumindlæg
    Vi skal her om 2 dages tid holde et oplæg i kemi omhandlende chlor. Det skal dog lige understreges at det drejer som kemi på B niveau.. Hvad burde man komme ind på? Har i et bud på et forsøg man kan inddrage og forklare ud fra?
  • terminsprøve imorgen: Hvad skal jeg øve på?

    Forumindlæg
    Skal op til terminsprøve imorgen i matematik 2.g på B niveau...Hvad skal jeg øve på?Nogen hjælpe at hente herinde? :DEvt. nogen der har nogle gamle terminsprøver, så man kan se ca. hvilke slags ting man kan komme op i?
  • Løn gives - EKSAMENSHJÆLP i biologi

    Forumindlæg
    Hey folks :) Jeg søger en der kan hjælpe mig til at forberede mit oplæg til min biologi b niveau eksamen d. 17 juni, det er 24 timers forb. eksamen. Håber nogen vil hjælpe :) og løn gives self.
  • Årsprøve - Mundligt

    Forumindlæg
    Hej jeg har haft matematik på b-niveau i et år (1.g) og skal til årsprøve. Men jeg har 30 minutters eksamination hvilket jeg er bange for muligvis vil være alt for kort. Hvordan kan et spørgsmål lyde, hvor meget står der i et spørgsmål?
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er lidt i tvivl om, hvad der forventes man skal kunne til samfundsfagseksamen på b-niveau. I mange af vores opgivelser, bl.a. omkring økonomi og velfærdsstaten er det meget historisk omhandlende Danmark. Skal man kunne dette, eller er det nok at vide overordnet, hvad der er sket? Eller e...
  • Perspektivering -eksamen?

    Forumindlæg
    Hej derude! Er det vigtigt at kunne perspektivere til eksamen i tysk på B-niveau?Jeg sidder nemlig her og forbereder mig, og skal vide om jeg skal læse hele pensumet eller kun dét jeg kan komme op i??? Hvad siger I?
  • Lommeregner

    Forumindlæg
    Heej alle. Har matematik på B-niveau, og har stadig ikke fået fat i den lommeregner vi skal bruge da min mor eller far ikke lige kan finde pengene til den..:( Det er en TI-nSpire CAS. Er der nogen som muligvis har en de vil sælge? På forhånd tak.
  • eksamens spg. differantialregning

    Forumindlæg
    hej,jeg har et par spørgsmål, som håber I kan svarer på.hvordan kan et spørgsmål i differantielregning lyde? (mat. b-niveau)Har I nogle forslag til en disposition hvis man trækker "differantielregning"?Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil starte med hvis jeg trak dette emne ?_?
  • HELP ME!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er en desperat 2.g'er.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en over middel karakter i skriftlig tysk! Så jeg har brug for en tysk-xpert der kunne rette og hjælpe mig med mine afleveringer!?! På forhånd tak!:D P.s det er tysk på b-niveau...