Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 17901 til 17920 af 29738
-
bevis til toppunkt
ForumindlægHalløj derude. Jeg har brug for lidt hjælp til et bevis for en toppunktsformel. Jeg har ledt alle mine noter igennem, og set i mine bøger, men ligemeget hvad, forstår jeg det bare ikke. Er der ikke nogle, der kan halvvejs skære beviset ud i pap for mig, for jeg har virkelig brug for det, for sk... -
Eksamen lige om hjørnet!!
ForumindlægHey! Er der nogen, der har en analyse eller bare notater af/fra: - T. Winton, Neighbours ?? - S. Sassoon, The Glory of Women ?? - Joyce Carol Oates, A Manhattan Romance ?? Links til sider på nettet eller andet er også velkomne! Mangler nemlig noter om de pågældende tekster til mundtlig eksame... -
Engelsk litteraturhistorie?!
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i engelsk mundtlig, og vil blive glad, hvis nogen har links eller noter til engelske litteraturhistoriske perioder? Jeg har ledt på google, men uden resultat. (Jeg har perioderne til dansk, men det er ikke helt det samme i engelsk, så det er ikke godt nok). Så host l... -
5. Maj 1945?
ForumindlægVi er to piger, der er igang med at finde info om befrielsen d. 5 maj 1945, men vi er usikre på, hvad det helt præcis er. Vi har skrevet fine noter om det vi har læst men vi vil gerne bruge mere, men det kan internettet ikke give os (mener google) er der evt. nogle der ved meget om befrielsen, o... -
Bestå historie?
ForumindlægHey alle. Hvor meget skal der til at bestå historie?? Jeg SKAL bare have et 6-tal i eksamen, for så er mit snit nemlig på 9. Men jeg er sku nærvøs for at jeg ikke engang kan det. Jeg har forsøgt at læse op, og sætte mine noter og så videre i orden.... Men historie er bare ikke lige mit fag, og ... -
24 Timers prøve - die unwürdige Greisin
ForumindlægJeg har trukket die unwürdige Greisin af Bertolt Brecht til min eksamen. Jeg har endelig læst og forstået den og skal til at analysere den. Jeg håbede på der var nogle af jer studieportale're der har nogle ideer til hvad man kan tage fat på eller nogle noter til teksten. Jeg har set der er... -
Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische
Forumindlægsidder med teksten "Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische" hvis nogen kender den eller har nogle gode noter så ville det være en stor STOR hjælp.. har 24timer og skal op i morgen kl 9.00:( måske hvis nogle havde en god tekst jeg kan perspektivere til.. jeg krydser fingre -
Gini-koefficient - kommentar
ForumindlægHej, jeg har beregnet Gini-koefficienten for hele landet, en kommune og en familiefordelt nettoformue. Jeg skal så dernæst kommentere resultaterne ud fra et "samfundsfagligt" perspektiv. Er der nogen, der ved hvad jeg kan komme ind på der? Er helt lost. Tænker på noget med fordelingen ... -
Sælger brugte bøger og kompendier til 1. år SAM-BAS (RUC)
ForumindlægAlle bøgerne er i god stand, nogle har enkelte blyantsoverstregninger Bøger •Geografiernes Globalisering, af Jytte Agergaard og Lars Winther ISBN 9788750037 år 2007, 1. udgave, 272 sider, Enkelte blyantsoverstregninger Pris: 200,00 kr. •Forvaltning og Stat af Peter Bogason ISBN 87-7675-094-9 ... -
math programmer !!!!
Forumindlæghej allesammen er der nogen som kender nogen rigtig god programmer til math og hvis i gør, hvordan kan jeg få selve programmen. Skal jeg købe den eller downloade gratis på nettet. udover excel. Jeg starter på gym om to måneder og vil bruge en god program til at skrive min noter og afleveringe... -
Sprog
ForumindlægHvilket formål kan det være, hvis en forfatter er sort og han skriver en funny story med not standard english phrases, så som " he was the baddest nigger that ever lived" og "Death didn’t waste no time getting away from there" hvilken indvirkning har dette? -
Franck-Condon og jablonski
ForumindlægHej alle sammen Jeg er ved at skulle lave SRP om solceller (Grätzel-cellen specielt). Jeg søger så nogle som ved noget om Franck-condon princippet og Jablonski-digrammet. Har selv en masse bøger, men de er på engelsk og ikke specielt gymnasium venlige. Ville gerne høre en dansk forklaring, så det... -
engelsk grammatik
ForumindlægHej alle. Jeg har svært ved engelsk grammtik, og har virkelig brug for jeres hjælp. Min lærer har skrevet de her ting jeg skal øve mig på: øvelse på Ing form hvornår der skal bruge ''s'' fx he walks to have og to be Kom med alle jeres noter, hjemmesider med øvelser og t... -
Born on the fourth of July hjælp!
ForumindlægHej ?Jeg sidder og skal lave en dybdegående analyse af bogen Born on the Fourth of July, primært omhandlende udviklingen af Kovics patriotiske følelser og hvilke men krigen giver ham psykisk efter hjemsendelsen. Jeg kunne meget godt bruge lidt hjælp i form af noter, til at finde ud af hvad der... -
1910-1920
ForumindlægHej er der nogle som lige kan remse de vigtigste begivenheder op fra perioden 1910-1920, både fra DAnmarkshistorien og VErdenshistorien, jeg ved dog godt der er første verdenskrig(1914-1918) Men andet? På forhånd tak. PS : Hvis nogen havde noter eller noget om perioder eller tider indenfor his... -
Kønsballade af Judith Butler, HJÆLP
ForumindlægHeeeey! Er der nogle her der har læst "Kønsballade" af Judith Butler, i så fald, er der nogle der har noter til den? Har fået bogen som ukendt materiale i SRP, men da jeg kun har samf B er niveauet alt for højt til mig. Har nu læst de første 20 sider 100 gange og jeg fatter ingenting af... -
Produktionsvirksomheds Regnskab
ForumindlægHej alle Jeg har hentet Produktionsvirksomheds regnskabet inde fra Systime egen hjemmeside! Er der nogen som er en haj til Excel og kan hjælpe mig med at gøre det til at det selv kan udregne tingene over i aktiver og passiver og så videre over i noter etc. Hvis nogen kan hjælpe mig kan i bare a... -
Forkert ord i sætning.
ForumindlægJeg sidder og skal rette nogle fejl jeg har lavet i en engelsk stil. She has not been driving since she arrived to Japan. Det forkerte ord ifølge min lærer er "to", hvilket ord skal jeg så bruge istedet? "in" og hvorfor? På forhånd tak. -
Venstres princippogram 1970
Forumindlægvi har i historie læst denne og er lidt i tvivl om hvad det egentlig er der står så ville høre om der var nogen der har læst i "kilder til det ny Danmark" side 111-113, om venstres principprogram i 1970: frem mod år 2000. kunne godt tænke mig om der var en der havde nogle gode noter/ ha... -
Organisk på uni
ForumindlægHey... Skal snart til organisk kemi eksamen på uni... vil høre om der er nogle der kender et sted, hvor man kan få nogle overskuelige noter om, hvilke organiske stoffer der reagerer med hinanden, og hvordan de reagerer med syre, baser, vand osv. (det må gerne være en form for formelsamling man k...
