Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17921 til 17940 af 142867
-
Heelp
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen der har noter eller opgaver til novellen "A Family Supper" ? Håber virkelig i kan hjælpe mig ;) Kh Evrim -
Krydsningsskema
ForumindlægHej! Jeg har besvaret en opgave om nedarvning af farveblindhed. Jeg er ikke sikker på om det er rigtigt Jeg har sagt af X med stjerne er den syge allel Mange tak på forhånd! -
Jødeforfølgelse DHO
ForumindlægJeg skal igang med min dansk-historie opgave. Mit emne er Europa 1914-1939, Nazisme, Jødeforfølgelser. Med fokus på Jødeforfølgelse. Kan nogen hjælpe mig med en problemformulering? Kilder til at analysere? Eller andre gode råd til at løse opgaven? Har i lavet en opgave i samme stil? Alt inspira... -
Nogen der kan?
ForumindlægEr der nogen herinde der har lavet opgaven FSA - matematik 2009 -golf, som lige kan sende meg facitlisten ? -
Procentændring?
ForumindlægOpgaven lyder Giv eksempler på og redegør for procentændring fra lang til kort periode og omvendt. Hvordan gør jeg lige det? -
Opløselighed HASTER
ForumindlægHej, jeg sidder med den her opgave, som jeg er virkelig i tvivl om, hvordan det skal løses. Jeg håber, at der er nogle der kan hjælpe. På forhånden tak -
Reaktionsskema
ForumindlægHej. Nogle som kan hjælpe mig med at skrive reaktionsskemaet til denne opgave. Skriv reaktionsskemaet for fremstillingen af 2,4-dinitrophenyl-hydrazonen af benzaldehyd. denne hydrazon er orange. tak på forhånd :-) -
hjælp til mat, privat.
Forumindlægsøger hjælp til et par, mat opgaver. Håber nogen kan hjælpe mig, da jeg skal aflever den mandag. -
Informatik
ForumindlægNogen der kan hjælpe til denne opgave, ved ikke hvad de tegn er. Er det ikke bare farvernes blanding til Kan du forklare hvad de 6 (eller 8) tegn i RGB-farvekoden står for? -
Bestem hældningen af bakken i K.
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til opgave e), som ses på bilaget. Er der nogen der kan hjælpe??? Tak på forhånd! -
Problemregning/ matematik :hurtig hjælp
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med en opgave for 8. kl. i matematik Det skal være hurtigst muligt, tak. Vh Billede er linket -
ligning
Forumindlægopgaven lyder sådan A=pi*c*(a+b) isoler a i denne ligning hvordan gøre jeg det?? -
STX Matematik B MAJ 2010
ForumindlægHey er der nogle der ligger inde med sættet, fra maj 2010? Her menes regnede opgaver, et fuldt færdigt sæt På forhånd tak:) -
Matematik aflevering til 9 klasse
ForumindlægHej Jeg sidder og skal aflevere et opgavesæt. Der er nogle en specifik opgave, som jeg bakser med: 4.5 Jeg har lagt en filen her under. - Tak på forhånd:) -
statistiske modeller
ForumindlægHej. Jeg behøver hjælp til følgende opgave (vedhæftet). Nogen der kan forklare mig, hvad den går ud på, og hvad jeg skal gøre? Jeg er helt på bar bund. På forhånd tak! -
penge/hjælp
Forumindlæghej jeg er ung pige der 21 år gammel , og har brug for hjælp til matematik opgaver løsning.. giver gerne penge josfine -
1 ligning med 1 ubekendt.
Forumindlæg1 ligning med 1 ubekendt. Er der nogle af jer som er søde at hjælpe mig med denne opgave nedenfor. Har rimelig svært med denne opgave, det vil være en stor hjælp. Da vi så snart har prøve om det. opgave 1: 3x-29=-15x-11 11x-13=8x-19 6-9x=-2x-8 7x-18=12x-13 Opgave2: Løs alle opgaverne h... -
29. august 2013
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkelig brug for løsningen til matetik A opgavesæt fra 29. august 2013!!!! Er der nogen som har løsningerne til opgaverne? -
Matematik
ForumindlægHej. Er der nogle der har eksamenssættet til matematik A fra 29. maj 2013, da jeg gerne vil kontrollere om mine opgaver er rigtigte. Tak på forhånd. -
Taylorpolynomium - 2 orden.
ForumindlægHej, hvordan går man fra 2 ordens Taylorpolynomium til første ordens. Ligesom de spørger om i opgave a.), billede er vedhæftet.
