Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 17921 til 17940 af 141843
-
Matematikprøve
ForumindlægJeg har lige været til matematikprøve i dag, og det gik ikke helt efter forventningerne.En af årsagerne til det var at prøven var 100% identisk med et arbejdsark vi har haft for nogle uger siden. Jeg, og mange andre fra min klasse, blev meget forvirret over at resultaterne virkede som noget vi ha... -
Praktisk sprgs. (SSO)
ForumindlægHej...\nJeg skriver SSO i matematik og har i den forbindelse fået stillet 3 opgaver, som ønskes løste. Jeg er bare bange for at jeg ikke har plads til den sidste opgave (en tredjegradsligning). Må man lave opgaven på et bilag og henvise til det?\n\nPå forhånd tak. -
Stofskifte og kropsvægt hos pattedyr
Forumindlægj) Kan du se, hvordan følgende sætning afspejler konklusionerne i denne øvelse? Forklar. ”Hvis stofskiftet var proportionalt med kropsvægten, så ville en ko være kogende på overfladen eller en mus være nødt til at have en 20 cm tyk pels for at holde sig varm” Nogle der kan hjælpe? -
SRP
ForumindlægTæller bilag med i bedømmelsen? F.eks matematiske beviser.. Det burde det nok.. er bare lidt i tvivl -
opgavesæt
ForumindlægHvor på undervisningsministeriets side kan jeg finde stilehæftet i spanske fra 1997,2000 og 2001. Altså de tidligere eksamener. -
Engelsk højniveau sprg.
ForumindlægHejsa Er der nogen derude der ved hvad stilen fra sproglig højniveau 1997 hedder?Tak -
Stalin
ForumindlægHejsa! Er der nogle af jer som lægger inde med en årsopgave om Stalins vej til magten? hvis ja, så skriv endelig tilbage! Eller hvis i ved hvor jeg finder noget om emnet.Ha' det godt:-) /Anja -
måling af ligevægtskonstant ved forskellige temperaturer
ForumindlægJeg sidder med en rapport om ovennævnte øvelse. Jeg er nået til syvende spørgsmål under "efterbehandling" i øvelsesvejledningen, og har brug for hjælp. Spørgsmålet lyder: Ved ligevægt indeholder opl. en ganske lille konc. af Pb(2+). Opl. er mættet både mht. PbI2 og PbSO4. Vis, at man ka... -
Noter!!!
ForumindlægEr der nogle som har pensum-noter liggende til fysik B-niveau!!! er helt på bar bund over mine egne notater som er meget rodet!!! takker på forhånd1 -
forslag
Forumindlægkan i ikke lave et forum eller lignende, hvor folk bare komme med gode ider til stile osv. for eksempel med opsætning. og farvevalg osv. det kunne være rart og smart! -
Aflagte facitlister
ForumindlægHej, er der nogle som ligger inde med aflagte facitlister fra matematikbutikken.dk? -
Integral og differential regning! Se her
ForumindlægNæsten alle indlæg om matematik omhandler integraler o.lign.Har du problemer med komme i gang, eller få idéer, så checkwww.quickmath.comDen kan integrere, differentiere, øse ligninger og meget andet -
PLEASE HJÆLP
ForumindlægNogen der har lavet "over 60 and overlooked" Så ville jeg blive virkelig glad hvis de ville sende den til [email protected] Den skal afleveres imorgen, så jeg er desperat -
afgørelse af punkt
ForumindlægHej jeg har maksimeret en funktion af 2 variable på 2 måder. Dels ved eliminering af den ene variabel, og så med Lagrange. Jeg får samme resultater med begge metoder. Ve eliminering er det nemt at finde den afledte lig nul, og så kigge på fortegnet på hver side. Her får jeg at punktet er et mak... -
Georg Mohr!
ForumindlægHey!Ville lige høre om der var nogle der havde nogle erfaringer med georg mohr konkurrencen, bare sådan rent generelt -
centerlinier
ForumindlægHjælp...tak Hvad er en centerlinje?og hvordan regner jeg den ud..?håber i kan hjælpe mig....på forhånd tak! -
SSO emneindgrænsning
ForumindlægPå fredag skal vil aflevere emneindgrænsning til sso. Jeg er lidt i tvil om hvad det indebære og hvor uddybende en sådan skal være???Er det nok blot at sige man fx. vil skrive om anden verdenskrig? er der nogle der har lavet en emneindgrænsning? Hvis ja, kan jeg så ikke få lov at se hvordan den s... -
SSO?????
ForumindlægHvad er SSO synes der står rimlig meget om det men fatter ikke hvad det er? er jo os lig begyndt på gymnasiet...... for ½ år siden!!! -
matematik
ForumindlægStil tre spørgsmål, som du kan få svar på ved at benytte tælletræet. Skriv svaret på dine spørgsmål ned. Byt spørgsmål med din makker og svar på makkerens spørgsmål. Sammenlign jeres svar. -
analysere drama
Forumindlæghej er der nogle som har analyseret drama før? Det mega svært
