Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 17921 til 17940 af 141843
  • Matematikprøve

    Forumindlæg
    Jeg har lige været til matematikprøve i dag, og det gik ikke helt efter forventningerne.En af årsagerne til det var at prøven var 100% identisk med et arbejdsark vi har haft for nogle uger siden. Jeg, og mange andre fra min klasse, blev meget forvirret over at resultaterne virkede som noget vi ha...
  • Praktisk sprgs. (SSO)

    Forumindlæg
    Hej...\nJeg skriver SSO i matematik og har i den forbindelse fået stillet 3 opgaver, som ønskes løste. Jeg er bare bange for at jeg ikke har plads til den sidste opgave (en tredjegradsligning). Må man lave opgaven på et bilag og henvise til det?\n\nPå forhånd tak.
  • Stofskifte og kropsvægt hos pattedyr

    Forumindlæg
    j) Kan du se, hvordan følgende sætning afspejler konklusionerne i denne øvelse? Forklar. ”Hvis stofskiftet var proportionalt med kropsvægten, så ville en ko være kogende på overfladen eller en mus være nødt til at have en 20 cm tyk pels for at holde sig varm” Nogle der kan hjælpe?
  • SRP

    Forumindlæg
    Tæller bilag med i bedømmelsen? F.eks matematiske beviser.. Det burde det nok.. er bare lidt i tvivl
  • opgavesæt

    Forumindlæg
    Hvor på undervisningsministeriets side kan jeg finde stilehæftet i spanske fra 1997,2000 og 2001. Altså de tidligere eksamener.
  • Engelsk højniveau sprg.

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen derude der ved hvad stilen fra sproglig højniveau 1997 hedder?Tak
  • Stalin

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der nogle af jer som lægger inde med en årsopgave om Stalins vej til magten? hvis ja, så skriv endelig tilbage! Eller hvis i ved hvor jeg finder noget om emnet.Ha' det godt:-) /Anja
  • måling af ligevægtskonstant ved forskellige temperaturer

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en rapport om ovennævnte øvelse. Jeg er nået til syvende spørgsmål under "efterbehandling" i øvelsesvejledningen, og har brug for hjælp. Spørgsmålet lyder: Ved ligevægt indeholder opl. en ganske lille konc. af Pb(2+). Opl. er mættet både mht. PbI2 og PbSO4. Vis, at man ka...
  • Noter!!!

    Forumindlæg
    Er der nogle som har pensum-noter liggende til fysik B-niveau!!! er helt på bar bund over mine egne notater som er meget rodet!!! takker på forhånd1
  • forslag

    Forumindlæg
    kan i ikke lave et forum eller lignende, hvor folk bare komme med gode ider til stile osv. for eksempel med opsætning. og farvevalg osv. det kunne være rart og smart!
  • Aflagte facitlister

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som ligger inde med aflagte facitlister fra matematikbutikken.dk?
  • Integral og differential regning! Se her

    Forumindlæg
    Næsten alle indlæg om matematik omhandler integraler o.lign.Har du problemer med komme i gang, eller få idéer, så checkwww.quickmath.comDen kan integrere, differentiere, øse ligninger og meget andet
  • PLEASE HJÆLP

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet "over 60 and overlooked" Så ville jeg blive virkelig glad hvis de ville sende den til [email protected] Den skal afleveres imorgen, så jeg er desperat
  • afgørelse af punkt

    Forumindlæg
    Hej jeg har maksimeret en funktion af 2 variable på 2 måder. Dels ved eliminering af den ene variabel, og så med Lagrange. Jeg får samme resultater med begge metoder. Ve eliminering er det nemt at finde den afledte lig nul, og så kigge på fortegnet på hver side. Her får jeg at punktet er et mak...
  • Georg Mohr!

    Forumindlæg
    Hey!Ville lige høre om der var nogle der havde nogle erfaringer med georg mohr konkurrencen, bare sådan rent generelt
  • centerlinier

    Forumindlæg
    Hjælp...tak Hvad er en centerlinje?og hvordan regner jeg den ud..?håber i kan hjælpe mig....på forhånd tak!
  • SSO emneindgrænsning

    Forumindlæg
    På fredag skal vil aflevere emneindgrænsning til sso. Jeg er lidt i tvil om hvad det indebære og hvor uddybende en sådan skal være???Er det nok blot at sige man fx. vil skrive om anden verdenskrig? er der nogle der har lavet en emneindgrænsning? Hvis ja, kan jeg så ikke få lov at se hvordan den s...
  • SSO?????

    Forumindlæg
    Hvad er SSO synes der står rimlig meget om det men fatter ikke hvad det er? er jo os lig begyndt på gymnasiet...... for ½ år siden!!!
  • matematik

    Forumindlæg
    Stil tre spørgsmål, som du kan få svar på ved at benytte tælletræet. Skriv svaret på dine spørgsmål ned. Byt spørgsmål med din makker og svar på makkerens spørgsmål. Sammenlign jeres svar.
  • analysere drama

    Forumindlæg
    hej er der nogle som har analyseret drama før? Det mega svært