Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 17941 til 17960 af 35495
  • Søger noter til marketing management af svend hollensen

    Forumindlæg
    Hej. da jeg snart har eksamen søger jeg nogle gode noter til ovenstående bog. er der nogen der har nogle?
  • Talepapir?

    Forumindlæg
    Jeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig??
  • Kritik af samfundsfaglige metoder?

    Forumindlæg
    Hvilken kritik er der af den samfundsfaglige metode? - af kvalitativ metode - kvantitativ metode - teorier Jeg skal op i AT-eksamen snart, håber på lidt hjælp!!!! På forhånd tak!!
  • Vinkelsum i trekant

    Forumindlæg
    Hej, jeg er udmærket klar over at vinkelsummen i en trekant er 180 - men i mit eksamens sæt bliver jeg bedt om at redegøre for det? Hvordan gør jeg det?
  • Regnskabsanalyse

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah
  • Hjælp ønskes

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea
  • Datalogi

    Forumindlæg
    Hej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika
  • De 10 bud

    Forumindlæg
    Hej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem?
  • Eksamensbesvarelse

    Forumindlæg
    Hej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden.
  • Sidste gode råd

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p
  • Raketligningen

    Forumindlæg
    Hvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak.
  • Bilag - AT

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej..Nu er det snart eksamens tid, men desværre har jeg et problem. Er der nogen der kan lære mig lidt mere om tysk for jeg har lidt svaghed i den fag.På forhånd tak
  • Skal alle problemstillinger læses op?

    Forumindlæg
    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget?
  • Den moderne opfattelse af atomet

    Forumindlæg
    Hej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias
  • IØ Mundtligt

    Forumindlæg
    Skal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante.
  • Banekurve og funktioner

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter05/UD0581V.pdfHvordan løses e) og f). Håber I vil hjælpe!!!
  • Analyse af Tepotten

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila.
  • hjælp til hekabe...

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe?
  • das verbotene Zimmer

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter.