Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 17941 til 17960 af 35495
-
Søger noter til marketing management af svend hollensen
ForumindlægHej. da jeg snart har eksamen søger jeg nogle gode noter til ovenstående bog. er der nogen der har nogle? -
Talepapir?
ForumindlægJeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig?? -
Kritik af samfundsfaglige metoder?
ForumindlægHvilken kritik er der af den samfundsfaglige metode? - af kvalitativ metode - kvantitativ metode - teorier Jeg skal op i AT-eksamen snart, håber på lidt hjælp!!!! På forhånd tak!! -
Vinkelsum i trekant
ForumindlægHej, jeg er udmærket klar over at vinkelsummen i en trekant er 180 - men i mit eksamens sæt bliver jeg bedt om at redegøre for det? Hvordan gør jeg det? -
Regnskabsanalyse
ForumindlægSkal til eksamen i EØ/C på gymnasiet fredag, og Vil meget gerne have noget hjælp til hvad der er vigtigt i en regnskabsanalyse? Nogle der evt. har nogle papirer til dette ? På forhånd tak, Dibah -
Hjælp ønskes
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
De 10 bud
ForumindlægHej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem? -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
Sidste gode råd
ForumindlægHej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p -
Raketligningen
ForumindlægHvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak. -
Bilag - AT
ForumindlægNogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ? -
Hjælp
ForumindlægHej..Nu er det snart eksamens tid, men desværre har jeg et problem. Er der nogen der kan lære mig lidt mere om tysk for jeg har lidt svaghed i den fag.På forhånd tak -
Skal alle problemstillinger læses op?
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget? -
Den moderne opfattelse af atomet
ForumindlægHej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias -
IØ Mundtligt
ForumindlægSkal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante. -
Banekurve og funktioner
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter05/UD0581V.pdfHvordan løses e) og f). Håber I vil hjælpe!!! -
Analyse af Tepotten
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila. -
hjælp til hekabe...
ForumindlægJeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe? -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter.
