Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17941 til 17960 af 34450
-
Vekselstrøm og jævnstrøm
ForumindlægHeej derude !! Jeg skal snart til eksamen og en af vores emner er vekselstrøm og jævnstrøm ! hvilke forsøg kan man lave ? -
finansiering af rejse!!!Matematik
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik, hvor jeg skal lave en finansiering af en rejse til Brazil ved at låne i banke. Hvordan gøre man det ? Tak på forhånd -
hurtig analysé
ForumindlægNOGEN DER VIL HJÆLPE MIG TIL EKSAMEN?? SÅ LÆS DENNE TEKST OG SIG LIIGE HVAD DU VIL, VIA EN ANALYSE???? (JEG HAR VEDHÆFTET FILEN) PÅ FORHÅND TAK!!!!! -
Længde af eksamensforberedelsestid MAT A
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen tidlig i matematik STX A. Ved i hvor lang forberedelsestid jeg kan forvente??? -
Energien i de enkelte led af fødekæden
ForumindlægHej. skal til eksamen fredag, og er af spørgsmålene er Forklar hvad der sker med energien i de enkelte led i fødekæden. Nogen har nogen ideer til hvad der skal siges her? -
forbrænding
ForumindlægHeej derude !! jeg skal til eksamen imorgen, og en af vores emner er forbrænding! Nogle der kan fortælle mig hvad man kan snakke om under det emne??? -
Nå, men så fuck det! Hensigt???
ForumindlægNogen der har analyseret novellen ''Nå, men så fuck det! af Steen Langstrup, som ved hvad tekstens hensigt er? - Skal til eksamen i morgen tidlig, hjælp! -
Matematik B point og karakter
ForumindlægHej Hvor mange point skal man opnå til den skriftlige eksamen i matematik B - hf, for at opnå de forskellige karakterer? -
Elektronspring
ForumindlægJeg skal snart til fysik/kemi eksamen, og har brug for forklaring af ''elektronspring'' på forhånd tak! -
Gensplejsning
ForumindlægSka til eksamen i morgen tidligt. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet herunder ? Hvordan kan man overføre et gen fra et menneske til en bakterie ? -
Tysk A eller IØ A
ForumindlægHej, Ville høre ind til, hvad I mener er bedst/lettest at trække op på A-niveau, og hvad er jeres oplevelser med hensyn til eksamen og timerne? Vh. :) -
Outsourcing - Offshore outsourcing
ForumindlægHej Er i gang med at læse til samf. eksamen, men kan ikke rigtig se hvilken foreskel der skulle være mellem outsourcing og offshore outsourcing? -
Perspektivering i old
ForumindlægHej allesammen. Jeg står overfor en eksamen i oldtidskundskab, men jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg kan perspektivere Symposion og Orestes til. Hvad mener I? -
Potensfunktioner/potensvækst
ForumindlægSkal definere begreber indenfor potens og hvad pokker er forskellen på potensfunktion og potensvækst? Altså hvis man skulle forklare det til en eksamen x) -
Blandinger
ForumindlægHej jeg har et eksamens spørgsmål der lyder: Fortæl om inddelingen af stof i rent stof og blandinger. Noglen der på en pædagogisk måde kan forklare mig det? :) på forhånd tak -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige været til samf C eksamen, og har et spørgsmål, der lyder :Bortfalder årskarakteren, hvis man kommer op i faget. Hvilken karakter er gældende? -
Kulturmøde
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en 24 timers forberedelse til historie A eksamen. Jeg vil spørge om definitionen for: Hvad er et kulturmøde? På forhånd tak :) -
Inddrag ny tekst?
ForumindlægDet med at man skal inddrage ny tekst til eksamen.. Må man godt inddrage en tekst man har læst med klassen eller skal det være brandnyt? -
Optagelse? hjælp
ForumindlægHvad skal man trykke på når der står; Har du en adgangsgivende eksamen eller forventer du at få en inden 5/7 i år? Hvad betyder det? -
karakter på uni?
ForumindlægHej alle, Når man skal til eksamen i 1. og 2. semester? får man så en karakter, eller er det blot "bestået" / "ikke bestået" ?
