Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 17941 til 17960 af 34803
  • Hvorfor har man brugt antikke forbilleder?

    Forumindlæg
    Hvorfor har man i senere europæisk historie brugt de antikke forbilleder, f.eks. i Renæssancen, oplysningstiden og under den Franske Revolution? Tak på forhånd.
  • forfølgelse

    Forumindlæg
    Ligesådan jøderne blev forfulgt under 2.verdenskrig(og også tidligere i historien) er der så også andre der er blevet forfulgt, lidt på den samme måde? - måske indianer?
  • Hiding in Cheesy's bedroom

    Forumindlæg
    Nogen der har læst denne historie: Hiding in Cheesy's bedroom og som har skrevet en resume/referat af den på engelsk ?
  • Apartheid

    Forumindlæg
    Er der en som har skrevet om apartheid i historie og engelsk? :) KUnne godt bruge inspriration til en god problemstiling eller bare opgave generelt. Starter her på fredag. på forhånd tak :D
  • Joe af Peter Carey - nogen der har novellen ??

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af historien, "Joe" af Peter Carey, inden kl 23 i dag, men jeg har ikke historien, fordi jeg har fået en ny computer. Jeg kan ikke få fat på min lærer som har USB-stikket med historien og dem fra min klasse siger, de ikke kan sende dokumentet. Jeg vil høre om de...
  • er det kendt eller ukendt tekst?

    Forumindlæg
    i historie, engelsk, dansk og datalogi i 3.g i år? altså gammel reform? og trækker man kun tekster, eller også et spørgsmål?
  • Haster!

    Forumindlæg
    Er der nogen som har gode noter til de følgende emner i historie? 1. Plutarchs Crassus-biografi 2.Konferencen i Jalta Det ville være fantastisk
  • skriftlig tysk stil 2008 fsa

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogle der kender de 3 historier der var i fsa stilhæftet i 2008? har smidt mit hæfte væk og skal skrive en stil ret hurtigt..
  • eksamen..!

    Forumindlæg
    hej er der nogen herinde der har læst historien "Helden wie wir"...? Er der nogen der kan fortælle om den...
  • Event-rækkefølgen i Odysséen

    Forumindlæg
    Jeg har lidt svært ved rækkefølgen af historien... Nogen som kan ridse den op...? - bare i stikord ala 1. Troja, 2. Polyfem osv...
  • Hvordan vil i oversætte det?

    Forumindlæg
    hej, hvordan vil i oversætte det her til tysk: - "Hvor foregår historien"? -"hvad er historiens tema, efter din mening"? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl om, hvordan det skal oversættes. Tak på forhånd.
  • beslutningsprocessen i international politik

    Forumindlæg
    Jeg skal op i historie i morgen og fatter hat af beslutningsprocessen i international politik... Det må være FN så langt er jeg kommet! Nogen der kan hjælpe?
  • valgfag

    Forumindlæg
    hej vil spørge hvilken af fagene religion c , histori b og og samfundsfag er sværeste håer for svær
  • sso(hjælp)

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal skrive SSO i Historie B og jeg har svært ved at finde ud af hvad er det jeg vil skrive om.. Det vil være dejligt hvis I havde foreslag til spændende emner ??
  • fodnoter

    Forumindlæg
    skal man bruge fodnoter til dansk/historie opgaven??? kan man ikke bare nøjes med at nummere de steder hvor det er nødvendigt også henvise til kildehenvisningen????
  • "Afløb" af Helle HelLe

    Forumindlæg
    Hvis nogen har læst denne lille novelle. Kan i være så venlig, at fortælle, hvad AFLØBET er for et sybol i forhold til historien? Tak
  • Peter Adolphsen

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjæpe mig med disse historier af Peter Adolphsen??? Den langsomme kæmpe, Ved Højer Sluse og Sten fra himlen!
  • Eksamen - hvordan?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og skal op i historie, gymnasie gammel ordning. Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvordan den foregår.. om man kommer op i kendt eller ukendt kilde, og eller hvordan det foregår..
  • Hjælp mig..

    Forumindlæg
    Hej Har du læst en tekst der hedder Bussen af Villy Sørensen..? Jeg er tvivl om hvilke temaer og budskab.. der er i den historie. please help me..
  • Quintus tulius Cicero

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op i historie og mangler nogler notater til Ciceros " kortfatte vejledning i valgkamp" Er der evt nogle som har nogle noter liggende?