Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 17961 til 17980 af 141843
-
kemi afl.
Forumindlægvi ser på føægende ligevægt:1) C(s) + H2O(g) -> H2(g) + CO(g) 2) KClO3(s) -> K+(aq) + Cl03-(aq) 3) NH4+(aq) + H2O(l) -> NH3(aq) + H3O+(aq) a) opskriv udtrykket for ligevægtskonstanten Kp hørende til ligevægten 1....b) Opskriv udtryk... -
densitetsopgave
ForumindlægAfleveringsopgaver 10/9Opgave 1.a) Beskriv forsøgenes densitets bestemmelse af hhv. væske og træklods.væsken sprit:Vi tog en vægt, stillede et målebægre på det (et målebægre der måler inddelt i ml.), nulstillede vægten og aflæste massen af den sprit, der var i bægeret. Bagefter aflæste vi, hvor ... -
Svend Åge Madsen
ForumindlægHey!Er der nogen der har analyseret og fortolket Svend Åge Madsens "Ude af sit gode skind"? Er der nogen der har nogle gode ideer til at gribe den an på? -
to ligninger med to ubekendte
Forumindlæghej jeg vil spørge hvis der er nogen der kan hjælpe mig med at opstille to ligninger med to ubekendte. omkredsen er 6 m en kvadratisk flise vist på tegningen skal designes med 2 fraver, så omkredsen bliver 6m og arealet af det gråt farvede felt bliver 0,04 m2. bestem x og y jeg ... -
!
Forumindlæghejsa! er der nolge der har skrevt en featurearktikel før? -
Andengradsfunktioner virksomhedsbrug
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål om hvordan andengradsfunktioner kan blive brugt i en virksomhed. Nogle eksempler? -
diebstahl im fitnessstudio
Forumindlæger der nogle der har lavet s. 56 i ub opg A? bogen hedder Der Sprung -
den spidse vinkel
ForumindlægI et koordinatsystem er der givet tre punkter P(-6,14), Q(9,24) og R(13,5). Linjen gennem Q vinkelret på linjestykket PR betegnes l.Ligningen for l er f(x)= 2,11x + 5,01 og hældningen for PR er -0,47Linjen gennem P og Q betgenes m, og man skal nu finde den spidse vinkel mellem l og m. Har ingen i... -
indledning til sso?
ForumindlægHej,Har nu fået udleveret min opgaveformulering til sso, og som den torsk jeg nu engang er, har jeg helt glemt at spørge min lærer om, hvad indledningen skal bestå af. Har klokket i det både i første og anden g, så håber nogen ved det..:)Jeg regner med en problemformulering, men er det, det samme... -
Nazismen/tysk selvforståelse
ForumindlægEr der nogler der lige kan hjælpe med et par fif om nazismens styrker og svagheder for det tyske folk, herunder dens betydning for tysk selvforståelse!?Tak... -
variable produktionsomkostninger
Forumindlæghej :) nogen der hurtigt kan fortælle mig hvordan man regner variable produktionsomkostninger ud? Mvh susanne -
Xylofonforstærker
Forumindlægf=1,028*(h/(L^2))*vEn xylofonforstærker er et instrument, hvor lyden frembringes når man slår på nogle træstave. Under stavene er der anbragt halvåbne resonansrør, som forstærker lydsignalet. I en simpel model for resonansrøret har den stående lydbølge knude i den lukkede ende og bug i den anden ... -
velfærdsstat
ForumindlægHejsa..Ville hører om der er nogen, som kan hjælpe mig med at analyser og vurdere de seneste fremsatte reformtiltag de seneste 10 år..?? Eller nogen der ved hvor jeg kan finde nogen information??Håber I vil hjælpe.. -
Skriftlig matematik imorgen
ForumindlægHej. jeg skal op i mat c imorgen. har i gode råd. ud over at have egne notater med, hvad skal jeg ellers huske.? tak -
IØ- Tysk økonomi ?!
ForumindlægHey Er der nogen som har lavet sygeksamen fra 2008 om tysk økonomis udvikling..? -
HJÆLP!!!!!!!!!!! PLS!!! DHO
ForumindlægDer ønskes en diskussion og vudering af forholdet mellem mand og kvinde i middelalderen. Perspektiver dine vurderinger med en anden selvvalgt historisk periode. Ligeledes ønskes en diskussion og vurdering af dine metodiske valg og fravalg. -
Friis og Company - USA??
ForumindlægHeeej. Mener i at der kunne være marked for Friis og Company i USA? Hvorfor? Hvorfor ikke? Det ville være en kæmpe hjælp! -
Hjælp Analyse af John Mogens: Livet er kort
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 8 klasse, og jeg skal prøve noget afgangsprøve, hvor vi skal analysere et emne vi trækker. Og til sidst lave en Synoptis, der skal fremlægges for læren. Jeg træk Lyrik om udvikling (altså om livet) og jeg fik stress. Det var det værste emne at, dem alle. Jeg er invandre ... -
hjælp please!!!
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp. Gider i rette min databehandling til? Er det total sort snak det jeg skriver om? :( -
Forståelse for konfidensintervaller
ForumindlægJeg skal sikre mig, at jeg har forstået konfidenstintervaller korrekt. Jeg undersøger hvor meget der er i Faxe Kondi sodavand. Virksomheden har angivet at der 33cl, og jeg har så defineret 90%-konfidensintervallet. Jeg har fået min NKG=32,97 og ØKG=43,87. Vil det altså betyde at 90% af Faxe Ko...
