Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 17981 til 18000 af 141843
-
to fodnoter efter hinanden?
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver SRP og er i tvivl om man godt kan angive to fodnoter efter én sætning? Jeg har nemlig både en kilde hensisvning og en kommentar til denne sætning: På trods af at mujahedinerne gav de afghanske og sovjetiske tropper kamp til stregen, men var dog ikke i stand til at v... -
Finde de arbitrære konstanter
ForumindlægJeg har en diffligning af 2. orden med begyndelsesbetingelserneyn(0)=0,y'n(0)=1.Selve løsningen af diffligningen har jeg lavet, og jeg har fundet ud af at karakterligningen udgjorde 2 kompleks konjugerede rødder.Så jeg har opstillet de to ligninger:0=c*cos(theta)1=1,6283*10^-1*c*cos(theta)-3... -
Skæring i graf
ForumindlægJeg skal tegne en graf på en dobbeltlogaritmisk papir. Grafen har punkterne 4.24 og 9.81. Hvad vil y-værdien være for x værdien 0? Er der ikke et program der kan regne det ud, eller skal man virkelig tegne det? Hvad får i den til? -
SSO
ForumindlægKan ikke komme igang med hurtigskrivningen.... I'm stucked... er gået fuldstændig i stå...har 5 dage til afleveringen og har kun skrevet 4 linjer ud af 15 A4 sider.... mit skrivebord er gået i stykker så sidder på gulvet med min bærbar, bøger og papir-noter.. er gået fuldstændig i stå.. arrhh... -
Problemformulering om rumkapløbet i historie og fysik
ForumindlægHej. Jeg skal lave en problemformulering omkring rumkapløbet under den kolde krig, hvor overemnet er Rejser. I formuleringen skal der både indgå historie og fysik. Jeg har valgt at fokusere på perioden fra stjernekrigsprojektet til samarbejdet mellem USA og Rusland om den internationale rumstatio... -
Hjælp til dansk aflevering
Forumindlæghey allejeg ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med min dansk opgave.opgaven lyder på: kan mord forsvares??mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
psykologi notater
Forumindlæger der nogen der har nogle notater til psykologi..??skal op i det til mundtlig eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp.. -
Sproglig matematik
ForumindlægHej allesammen.Jeg skal til eksamen i skriftlig matematik for sproglige den 18 maj og i den anledning tænkte jeg på om der er nogle som kunne tænke sig at fortælle hvordan man forbereder sig bedst til en eksamen uden hjælpemidler??(formelhæfte er dog med)...Venlig hilsen Interjak -
En sidste hjælp inden skriftlig i morgen...
Forumindlæg"Redegør for en væsentlig omkostning, der indgår i fastlæggelsen af lagerrenten" Jae... I'm lost... Men i er velkomne til at skrive her hvis i har et bud. -
Guldnotater - historie... Romerriget..
ForumindlægHey..Nogle der har de bedsteste notater til romerriget? Det kunne være fedt hvis der var nogle der havde, og som kunne sende mig dem.. Især hvis i har brugt bogen Romerriget af Knud Helles!Men håber i kan hjælpe lidt... -
Sinus
ForumindlægHej. jeg kom helt i tvivl. jeg har siden b og siden c samt vinklen A. Kan jeg ikke bare bruge sinusrelatioen, som siger (a/sin(A)) = (b/sin(B)) = (c/sin(C)). Men hvordan er det lige jeg gør, for har jo en bekendt fra alle tre led!?? -
STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej derude... Er der nogen af jer, der har besvarelserne til "STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler"? Vil i så gerne sende det? f´på forhånd tak :) -
Dinas bog
ForumindlægHej her er min SSO fra 3. g, hvor jeg skrev om Dinas psykiske udvikling, eller nærmere betegnet manglen på udvikling. -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
hvor meget ville I give for denne afl. ?
Forumindlæghej, Er der nogen, der kan sige mig, hvor meget I ville give for denne opg., som er tilføjet.. på forhånd tak. :D -
Incitament
ForumindlægHej,Jeg vil lige høre nogle af Jer der lægger mange ting ud på studieportalen.dk, hvad jeres incitament til at gøre dette? -
analyse
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man stiller en analyse op efter et emne. f.eks -
hastehjælp til eksamen
Forumindlæghjælp til lærereksamen.Jeg har 48 timers forberedelse og det handler om fliselægning og symetri.Hvem vil være sød at hjælpe mig?Evt kontakt på 20 74 20 85 -
Vektorer i rummet
ForumindlægBygningsværket ved Kunstmuseet Arken i Ishøj ved København, omfatter bl.a. nogle trekantede “sejl”. Se fig. 5. Et lignende sejl er monteret på 3 stålrør, hvis centerlinier udgår fra samme punkt, P = (0,0,0) . Rørenes øvrige endepunkter er givet som: Q1 = (3,0,7) , ... -
Reportage HJÆLP!
ForumindlægJeg har en reportage i dansk for til imorgen. Lidt sent ude ved det godt, men jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp da mine forældre ikke er så gode til det der med det faglige. Så jeg beder bare om gode råd til at lave en okay god reportage, da min dansk lære har MEGET høje forventninger til...
