Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 18001 til 18020 af 41309
-
Forklaring af figur - HASTER - HJÆLP!!!
ForumindlægNogle der kan forklare mig denne figur over et virus forløb?? http://bioaktivator.systime.dk/fileadmin/filer/figurer_fra_Biologi_C_B/Modul_1-20/04_Virus/Figur_3_-_Infektionsforloeb.png -
Hjælp til fiskehejren
ForumindlægHej allesammen Sidder med en figur til min biologi aflevering som jeg ikke helt kan forklare. Er der eventuelt nogen der kan hjælpe? PS: Figuuren er vedhæftet På forhånd tak' Sofie -
RNA
Forumindlægsubsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/roholt/Eksamenss%E6t/aar1991/maj/opgave%205.pdf Hej alle Jeg kan sgu ikk finde hoved og hale i denne opgave. Nogle der har en ide om hvor jeg begynder? :) -
nedarvning haster!!!!!
Forumindlæghey jeg har en biologi spørgsmål, men forstår det ikke. det er opgave 1 og sidste omgave i opgave 2. da jeg ikke kan få skrevet spørgsmåles ind, har jeg lagt et dokument ind med det, please hjælp -
Hvad er lungefunktionen?
ForumindlægHey guys. Jeg sidder her dagen før jeg skal til mundtlig termins i biologi, og jeg kan simpelten ikke finde ud af hvad lungefunktionen er? er der nogle af jer der kan fortælle mig hvad den er? -
gensplejsning?? (fødevarer)
Forumindlæghej ;) skal aflevere end biologi raport i morgen hvor der indgår det her spørgsmål: Hvilke problemer kan der optræde i forbindelse med fødevarer fremstillet af og med gensplejsede organismer? og kan ikke finde svar på det?? hjæælp mig tak :) Det haster??! -
lektiehjælp
ForumindlægHej derude Jeg har brug for hjælp til fagene biologi, fysik og kemi Er der nogen der tilbyder privat lektiehjælp eller ved i hvor jeg kan få hjælp henne over internettet? -
Nitratkoncentration over et år
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at forklare til årsagerne kan være til at der sker svingninger i nitratkoncentrationen i rodzonen i løbet af året? Indenfor Kvælstofskredsløbet - Biologi på C-niveau. :-) På forhånd mange tak. -
Psykologi videnskab ?
ForumindlægHej Alle Kan man godt sige at psykologi også er et videnskab el. i hvert fald godt arbejde med et videnskabeligt fag såsom biologi og kemi mht. sygdomme som AHDH, auteisme og stress ? Tak på forhånd. -
SSO
ForumindlægHej. Er der nogle herinde, som har skrevet en SSO opgave i biologi B omkring "down syndrom"? Jeg står nemlig her og mangler nogle gode materialer til emnet. Tak på forhånd :-) -
Disposition!!!
ForumindlægHej jeg er en meget desperat pige, som gerne ville have hjælp til hvordan man opstiller en disposition i biologi! Feks. omkring celler, med pro -og eukaryote celler? det ville være crazy hvis i gad og hjælpe, jeg er lost! -
Viden om blodtypesystemerne
ForumindlægJeg er næsten ved at være klar til biologi ekamen, men jeg mangler svar på et enkelt spørgsmål. Jeg har virkelig brug for hjælp :) Hvad kan viden om blodtypesystemerne bruges til i praksis? -
Science året SDU
ForumindlægHej Jeg søger brugte bøger til science året på SDU til fagene: Biologi, Biokemi og kemi. Håber i kan hjælpe mig. Thanks i advance -Nicky -
SRP
ForumindlægHej Om ikke særlig længe, skal jeg skrive SRP, og da det er en utrolig stor opgave, vil jeg spørge, om I har nogle idéer og tips ? Jeg skriver i fagene kemi og biologi Tak på forhånd -
Løvskovens oprindelse?
ForumindlægHej Allesammen Jeg har en biologi opg som jeg skal have lavet til på Torsdag, men jeg kan ikke finde noget med Løvskovens Oprindelse? Nogle der ved noget om det=? Tak på for hånd Oliver -
Evolution
ForumindlægHej allesammen:-D Jeg sidder og skal skrive en biologi rapport om evolution. kan i hjælpe mig med at svare på følgene spørgsmål ? " Hvad skal der til for at evolution foregår ?" på forhånd tak! -
DNA & KVÆLSTOFKREDSLØB
ForumindlægHej :-) Står og skal skrive en rapport i Biologi Er der nogle som kan besvare mig på: Hvad er dna? Hvad gør det? Opbyggelsen? Hvad er det? Hvad bruges det til? Hvorfor er DNA vigtigt? Og opbygningen af kvælstofkredsløbet? Hvad er det? Håber I kan hjælpe -
Randzonelovgivning
ForumindlægHej allesammen :-) Til december skal jeg skrive SRP om Randzoneloven i samfundsfag og biologi. Derfor vil jeg høre om der er nogle der har noget godt matriale jeg kan bruge, eller noget andet jeg skal vide? -
Hjælp til SRP: fedme i USA
Forumindlægheyy - tænkte på hvis nogle har gode noter eller opgaver til min SRP som handler om Fedme i USA - i engelsk og biologi, må i meget gerne sende :-) tusind tak! -
Kokain - virkning
ForumindlægNår man får et spørgsmål i sin aflevering om at redegøre for kokains virkning, når man skriver i biologi med et psukoligsk syn også, hvilke punkter vil man så nerve? Skal det forståes som, hvordan kokain påvirker hjernen?
