Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18021 til 18040 af 39512
  • Stofmængdeforhold og redoxreaktion

    Forumindlæg
    Jeg har fået spørgsmålet "Hvad er stofmængdeforholdet ifølge redoxreaktionen mellem MnO4- og C2O42-" i en aflevering, og jeg kan simpelt hen ikke forstå redoxreaktioner!!!!! På forhånd TAK!!!
  • rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har i gang med en tysk-aflevering der kommer til at fylde ca. 1,5 side. Er der en der har lyst og tid til at læse den igennem og rette fejl?
  • Grammatik - 1870'erne?

    Forumindlæg
    Heeej Sidder lige med en engelsk aflevering, hvor jeg skal skrive 1870'erne på engelsk men hvordan er reglerne for det? Er det: 1870s? 1870's? Eller noget helt andet? Hvad er grammatisk korrekt? :)
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej SP, Jeg har en aflevering for, hvor jeg skal skrive en tale om faren ved alkohol, men mit spørgsmål er, hvordan kan jeg starte min tale ud? Tak på forhånd!
  • Geno og fænotyper

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive aflevering om blodtyper. Jeg skal beskrive hvilke fænotyper/genotyper mine forældre kunne have ud fra en blodtype test vi tog. Jeg har blodtypen 0 Rhesus positiv.
  • Hindenburg luftskibet

    Forumindlæg
    Her er den anden del af in aflevering - Jeg vil ikke blande trådene sammen Anyway, burde min nyttelast ikke blive 10 t? istedet for 102,6 t?
  • Celler

    Forumindlæg
    Hej. :) Sidder med en biologi aflevering og mangler kun, at svare på et spørgsmål. Det er: hvad sker der i cellerne, hvis katalase hæmmes ? Har selv prøvet at lede på nettet og i bøgerne, men synes ikke jeg kunne finde noget.
  • Mendels love

    Forumindlæg
    hej med jer, jeg sidder med en biologi aflevering, og har lidt svært ved Mendels lov (9:3:3:1), altså det er med krydsningsskema. Nogen som kan forklare mig det? :)
  • Har brug for hjælp (empiri)!

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en aflevering hvor jeg skal forklare danske virksomheder hvorfor outsourcing er dårligt. Jeg kunne godt bruge noget empiri. Er der nogen der har noget, som kan bruges i denne sammenhæng?
  • Vandløb

    Forumindlæg
    Hej venner. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg sidder med en biologi aflevering til fredag og jeg er helt væk. Er der nogen der kan hjælpe mig med disse spørgsmål:
  • Spørgsmål vedrørende tid

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at skrive en tysk aflevering, hvor jeg skal karakterisere og fortælle m forhold, jeg vil spørge om der er nogen der ved om man må ændre tid når man skriver ?
  • det danske demokrati?

    Forumindlæg
    hej,. er der nogen der har skrevet samfundsfags aflevering om det danske demokrati? kan jeg få lidt hjælp til min undersøgelse: hvad kendetegner de danske vælgere og deres opfattelser af demokratiet i Danmark. På forhpnd tak,.
  • efterskole på tysk?

    Forumindlæg
    jeg er ved at lave en aflevering på tysk, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal skrive efterskole? er der nogen der ved det eller har et forslag til hvad jeg kan skrive?
  • Svært brøkregnestykke

    Forumindlæg
    Hej. Er kommet til et brøkregnestykke i min aflevering, som er ret svært! håber virkelig nogen kan hjælpe: 4 1/7 - 6 3/4 : 2 2/3 + 1 1/6 = ?
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Nogen som vil give responds på den her aflevering, som jeg afleverede igår? Har ikke fået en karakter endnu, men ville bare se hvad jeg kunne gøre bedre. Må gerne være i løbet af weekenden.
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Vedhæftet fil. Jeg har en aflevering jeg har svært ved, evt en jeg kunne få hjælp af? Eller bare give mig svarende /beregning, så kan jeg snakke om dem med min lære :-)
  • haste opgave

    Forumindlæg
    hej , står her og skal aflevere en aflevering imorgen og nu er jeg gået i stå. jeg skal redegøre for: Indtegning af polygonområde i et koordinatsystem (hvordan beregner man sig frem til begrænsningslinjernes skæring med x-aksen?) please hjææææælp!!
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej Nogle der er søde, at oversætte en side fra dansk til engelsk?? Det er en aflevering, men jeg er ikke god til engelsk og især ikke grammatik. Håber nogle er søde, at hjælpe.
  • Hjælp til eksamen (uddannelsesvidenskab)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger hjælp til eksamen i modulet "Nyere teorier om læreprocesser" + "Pædagogiske tendenser i samtiden" - aflevering start august:-) Du skal kunne mødes med mig i Københavns området;-) Vh. Kim
  • Gennemlæsning af tyskaflevering

    Forumindlæg
    Hej Allesammen! Jeg søger en der vil være villig til at kigge min tysk aflevering igennem og så markere diverse fejl der er der i. Er der nogen der ville være behjælplige med dette? Venlig Hilsen Jesper :-)