Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18061 til 18080 af 35409
  • Forskel på b- og t-huskeceller?

    Forumindlæg
    Hey alle biologi eksperter! Jeg sidder til 24-timers eksamen om immunforsvaret og mangler lige lidt hjælp. Hvilke funktioner adskiller b-huskeceller fra t-huskeceller?
  • genretræk for fantastiske fortællinger

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i morgen, og står med det problem, at jeg ikke kender genretrækkene for fantastiske fortællinger. Er der nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • SOS - Somebody who is good in english? Need some help :)

    Forumindlæg
    Er der en som er frisk på at give respons på en opgave .. faktisk er det eksamens opgave fra onsdags .. Er bare lidt i tvivl om grammatikken er helt korrekt .. eller om det er en sammenhængdende tekst :(
  • Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2012 HTX

    Forumindlæg
    Boys and girls, er der nogen derude som har lyst til at dele deres besvarelser fra mat a skriftlig eksamen HTX ? :)
  • nødvendigt !! :/

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg skal snart op til old-eksamen, og ville spørge om der er nogen der er så søde at fortælle mig, hvad der skal med i en analyse ?
  • syrer- syreionen?????

    Forumindlæg
    hej..:) er der nogen der ved hvad syreionen er? hvad det kan? osv. har ik fået helt styr på det endnu til min eksamen i morgen.. på forhånd tak.. :)
  • Noder

    Forumindlæg
    Er der en som er god til noder som kan forklare mig om nogle træk i et reggae-nummer (Bob Marley) Det er 24 timers eksamen så det haster. Jeg sender noderne.
  • Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til eksamen jeg ville lige høre om der var nogen der vidste noget om kønsrollen i det moderne gennebrud, eller bare´i det hele taget noget om det moderne gennembrud?
  • bølger og amplitude

    Forumindlæg
    Hey, jeg er trak bølger og lyd og skal op til eksamen om nogle timer, og jeg har et lille problem. Hvordan beregner man amplituden? er det muligt? :)
  • Lysets brydning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og arbejder på min 24 timers fysik-eksamen og har trukket Lysets brydning. ER lysets brydning det samme, som brydningsindeks? På forhånd tak
  • Herodot folkens, please hjælp mig, det haster!!! :/

    Forumindlæg
    Hej alle (: Jeg skal på mandag op til old-eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde fra, det ved, hvad Herodots syn på historie var? please please please hjælp mig, haster SÅ meget :/
  • Mein Leben (hjælp!!)

    Forumindlæg
    Hej :D er der nogen der kender "mein leben" af Marcel reich.ranicki, og i så fal, vil de hjælpe mig med forståelse af teksten s. 44-49? skal til eksamen i det i morgen
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Heey skal op til eksame i it hvor vi skal lave en eksamesprojekt i faget. Så vil lige høre om der nogen der kan hjælpe eller har lavet et før.
  • PLZ hjælp

    Forumindlæg
    heeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak!
  • Hjææææælp!

    Forumindlæg
    Hvad fanden gør man når man mister sin tekst som man skal op i til eksamen. Den hedder "Arbejde til alle" Og jeg kan simpelthen ikke finde den på nettet? Hjæææælp!
  • Energiforbrug og nyttevirkning

    Forumindlæg
    ... En overskrift jeg kan risikere at trække til eksamen... Nogle gode råd til, hvad man kunne snakke om og evt. perspektivere til? alle ideer er velkommen!
  • radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare lige spørger hvad for nogen forsøg man kan lave til radioaktivitet til eksamen. med venlig hilsen JG0005
  • ødipus - komplekset, please det haster!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til old eksamen, og ville spørge om der er nogen af jer der har noget om Ødipus og Ødipuskomplekset? .. har virkelig svært ved det.. håber der vil være noget der vil hjælpe..
  • Kemien vi spiser - Hjælp forsøgsark

    Forumindlæg
    Heej Alle Er der nogle som har forsøgsarkene til kemien vi spiser fra 10 klasse, skal til eksamen i morgen så kunne virkelig godt bruge dem :) På forhånd tak for hjælpen.
  • Analyse af livskrampe Torben Lange

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der evt. nogen der ligger inde med en analyse af livskrampe? Skal nemlig til eksamen her lige om lidt, og er lidt på bar bund. Hjælp modtages med kyshånd. Rikke :)