Søgning på: musik eksamen. Resultater: 18061 til 18080 af 36205
-
Religionsynopsis
ForumindlægHalløj :) Jeg skal op i reliogion på B-niveau.. Eksamen er todelt og første del er religionsprojektet. Under eksamen skal man aflevere en synopsis til lærer og censor.. Er der nogen her inde der har en "opskrift" på hvordan man laver en religionsynopsis?? -
Billedkunst
ForumindlægHej. da jeg snart afslutter billedkusnt og skal til eksamen i det, søger jeg en som ved en smule om hvordan det forgår til eksamen i billedkusnt c- niveau. evt. en som har mulighed fo at hjælpe mig med at forberede? -
Teori og træning -har Fundet notater:-)
ForumindlægHej alle jer som skal op i Idræt eksamen Jeg har fundet nogel notater til Teori og Træning :-) Håber nogen kan bruge det:-) http://www.solroed-gym.dk/bogtw/anaerob_arbejde.htm Held og lykke med eksamen -
Eksmen HJÆLP
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og jeg vil gerne ved om nogen kan hjælpe mig ... hvad er det vigtiste at fortælle om solsystemet i eksamen, især når men skal sammenligne jorden og venus håber der er nogen der vil hjælpe mig hilsen Zahra på forhånd tak -
økonomi haster hvad skal man læse til
Forumindlæghej har lige fundet ud af, at vi skal læse til økonomi pensum. og skal til eksam på tirsdag og har ik læst på noget af den. derfor spørger jeg jer hvad, skal man var god til og hvad skal man læse om i økonomi til eksamen? håber for snarts svar tak -
Selvlæste værk
ForumindlægHej.. Er der en som kan give mig en ide til hvad jeg kan læse, men det skal kære eksamen relateret så jeg har mulighed til at bruge den til eksamen. Helst en kort da jeg ikk har meget tid til at læse den. -
B-niveau notater til mundtlig?
ForumindlægHej :-) Jeg er lige blevet færdig med at lave mine notater til mundtlig eksamen, og tænkte om der er nogen som har b-niveau notater til mundtlig eksamen (eller kan finde nogen herinde) så jeg kan sætte ekstra på mine egne? På forhånd tak! -
mediefag
Forumindlæghej jeg ville bare lige sørge om hvordan mediefags eksamen forgår når man har det på C...vores lære ghar ikke fortalt om eksamen vile gerne lige vide da jeg ska op på fredag...havd ska man have styr på og hvad kan man komme op i??? er ret forvirret lige nu...det ville være en stor hjælp :) -
Skulptur
ForumindlægHej Jeg skal til old eksamen i morgen, vi har "kun" fået opgivet skulpturer til eksamen, men skulpturer er det kun en skulptur som f.eks. kalvebæreren, eller kan det også være billeder eller vaser? For så er jeg på bar bund. Louise -
Har du været oppe i dansk??
ForumindlægHej, Nu er der ikke længe til alle studenterfesterne, men først - en dansk eksamen... Jeg skal til dansk eksamen på onsdag - og tænkte om der var nogle der har været oppe i dansk, der har lyst til at dele ud af jeres erfaringer? Hvad er godt at gøre og hvad skal man holde sig fra? Hvor meget k... -
Hjælpelærer til Fysik B
ForumindlægHej jeg skal til eksamen på STX i fysik på B niveau og ville høre om der er nogen der selv er eller kender en god hjælpelærer der ville have tid og lyst til at hjælpe mig med at forberede mig til eksamen. Gerne ikke mere end 150-200 kr i timen. -
Fysik
ForumindlægHej folkens Jeg vil spørge om der er nogen, der har en facit til Fysik A skriftlig eksamen fra 16. august 2012, jeg er i gang med at regne alle de gamle eksamens sæt, men kan ikke finde facit til august 2012? På forhånd tak -
Eksamenssnyd
ForumindlægHvis man bliver opdaget i at snyde til skriftlig eksamen. Hvilke konsekvenser vil det så medfører? Jeg går på 2HF, og mangler at afslutte min mundtlig eksamen, men hvis der bliver mistanke om snyd kan man så godt blive student i år? -
Tyskfremlæggelse/Synopsis
ForumindlægHej. I morgen skal jeg fremlægge den disposition for min lærer som jeg har lavet til eksamen. Vi skal ikke op i Tysk men vi gør det alligevel ;) Jeg skal fortælle om håndbold Jeg skal bare lige vide, til en rigtig eksamen, må man have et papir med til at vise hvor de forskellige positione... -
mundlig engelsk eksameprodukt
Forumindlægskal lave et udkast til min eksame i mundeligt engelsk vi har godt nok forskellige emner at vælge imellem men er alligevel helt blank. min første gang jeg skal op til eksame hvordan kom i igang -
Afgangseksamens resultater FSA13 ?
ForumindlægHej, læsere Jeg tænkte på om i ved noget om hvornår man for sine resultat fra de eksamer man har været oppe til? Jeg vil gerne vide hvilken dato man får sine resulater fra eksamen. Hvis i har spørgsmål så stil dem, så vi kan diskutere det sammen ;)! -
Eksamenssæt 31-05-13 MatC
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130531%202hf131%20MAT_C%2031052013%20297A.ashx Til dem der vel gennemopleve eksamen og finde ud af om de har gjort ... -
første del
ForumindlægHvordan foregår 1.del af skr. engelsk eksamen på b-niveau? Er det et resume, eller rettelse af nogle sætninger? Der står noget forskelligt når man søger.. Ligger der nogle opgaver af den slags herinde, som man kan kigge på? Altså af 1.del af eksamen - uden hjælpemidler.. -
Xsamenshjælp!
Forumindlæghej alle. der mange forskellige anbefalinger fra folk på siden men er der nogle der kan hjælpe mig med at finde steder hvor man kan få hjælp op mod eksamen til matematik A og er ligeglad med om det koster penge for skal bare bestå den eksamen for en hver pris!?? SP -
STX B December 2008
ForumindlægHey derude. Ville bare lige høre om der er nogen der har facitlisten fra matematik eksamen stx b fra december 2008, da jeg snart skal til eksamen, og det ville være rart at kunne sammenligne. Håber der er nogen der kan hjælpe. Knus M.
