Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18081 til 18100 af 35510
  • Watson og Crick metode

    Forumindlæg
    Hej alle. AT-eksamen i næste uge, og skal finde ud af hvilken metode de brugte og hvordan. Har søgt og søgt, men kan ikke komme frem til noget. Det er ang. Tjernobyl. /Knus
  • Idrætseksamen.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. er der nogen der ligger inde med notater til bogen, idræt; teori og træning som er velegnede til eksamen?? :D
  • indekstal c. niveau

    Forumindlæg
    Er ved at forberede eksamensspøgesmål i matematik, til eksamen. Herunder kan jeg komme op i indekstal. Hvad er indekstal helt præcis? hvad kan man sige om det?
  • Ribosomer

    Forumindlæg
    Hej, håber der er en der kan hjælpe. Sidder og læser til 24-timers eksamen og har et spørgsmål: Hvordan er ribosomer bygget op? PÅ forhånd tak! :)
  • Normalität

    Forumindlæg
    Heey Jeg skal op til tysk eksamen, og et af de 6 emner er Normalitát. Hvad kan i forbinde under dette emne? Evt. nogle stikord?
  • Levis reklame - hvornår er den fra?

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige der skal op til eksamen i trykte reklamer. Har valgt en reklame fra levis, men kan simpelthen ikke finde ud af hvornår den er fra? Er der nogen der kan hjælpe?
  • Atomkernen

    Forumindlæg
    Kan nogle hjælpe mig med, atomkernen? Jeeeg ved ikke noget om det.og jeg har eksam imorgen. :(
  • Bøjning i gitter

    Forumindlæg
    HEEEEj Kan nogen forklare mig hvad det er? Jeg har fysik på c (eksam på fredag :/), så det skal helst ik være noget på A eller B niveau :) tak på forhånd.
  • Synopsis om EU.. HJÆLP???

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med en 24-timers eksamen, og har trukket emnet "EU - Et demokratisk projekt" nogen der kan hjælpe med ideér til en problemformulering???
  • skabelon

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde, som har en nogenlunde skabelon man kan arbejde udfra i samfundsfag? skal lave nemlig have lavet en disposition, til min eksamen. :-)
  • Nervøsitet.. Aaaaarh !

    Forumindlæg
    Hola.. ! Ville bare spørge om der var nogen som har nogle gode råd/tips, til hvordan man undgår nervøsitet ved eksamer?!
  • Skal op i Bio-C, op ved tavlen eller ned og sidde?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i bio eksamen snart, så jeg vil gerne spørger om det er bedst at sidde ned eller stå ved tavlen, og hvad er nemmest.....?
  • Noget om Dantes guddommelige komedie??

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger med nogle rigtig gode noter om Dantes guddommelige komedie?? Skal til eksamen den 10. januar, så det haster virkelig!! Please, det ville være en huge hjælp..
  • Produkt til historie.

    Forumindlæg
    Hej, Vi skal op til mundtlig eksamen i historie, hvor vi har om emet Cubakrisen. Vi mangler lidt idéer til et produkt, så ville bare høre hvis I havde idéer som I ville dele med os.
  • SØJLER?!

    Forumindlæg
    Hej alle Nogen der ligger inde med nogle gode notater inden for de græske kunsthistoriske søjler, kan nemlig komme op i det i eksamen, og aner ikk så meget om det?
  • SAM C NIVEAU!!

    Forumindlæg
    kan man godt risikere at få et ark med en tabel, eller noget statistik mm. til samfundsfags eksamen på C niveau?
  • gasser

    Forumindlæg
    hey derude, Hvis I skulle op i det med "gassser", hvad ville i så fortælle om til eksamen. eller rettere, hva ville i forbeerede inden for dette emne. på forhånd tuuusind taaak
  • Forskel på b- og t-huskeceller?

    Forumindlæg
    Hey alle biologi eksperter! Jeg sidder til 24-timers eksamen om immunforsvaret og mangler lige lidt hjælp. Hvilke funktioner adskiller b-huskeceller fra t-huskeceller?
  • genretræk for fantastiske fortællinger

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i morgen, og står med det problem, at jeg ikke kender genretrækkene for fantastiske fortællinger. Er der nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • SOS - Somebody who is good in english? Need some help :)

    Forumindlæg
    Er der en som er frisk på at give respons på en opgave .. faktisk er det eksamens opgave fra onsdags .. Er bare lidt i tvivl om grammatikken er helt korrekt .. eller om det er en sammenhængdende tekst :(