Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18081 til 18100 af 35510
-
Watson og Crick metode
ForumindlægHej alle. AT-eksamen i næste uge, og skal finde ud af hvilken metode de brugte og hvordan. Har søgt og søgt, men kan ikke komme frem til noget. Det er ang. Tjernobyl. /Knus -
Idrætseksamen.
ForumindlægHej alle sammen. er der nogen der ligger inde med notater til bogen, idræt; teori og træning som er velegnede til eksamen?? :D -
indekstal c. niveau
ForumindlægEr ved at forberede eksamensspøgesmål i matematik, til eksamen. Herunder kan jeg komme op i indekstal. Hvad er indekstal helt præcis? hvad kan man sige om det? -
Ribosomer
ForumindlægHej, håber der er en der kan hjælpe. Sidder og læser til 24-timers eksamen og har et spørgsmål: Hvordan er ribosomer bygget op? PÅ forhånd tak! :) -
Normalität
ForumindlægHeey Jeg skal op til tysk eksamen, og et af de 6 emner er Normalitát. Hvad kan i forbinde under dette emne? Evt. nogle stikord? -
Levis reklame - hvornår er den fra?
ForumindlægHej jeg er en pige der skal op til eksamen i trykte reklamer. Har valgt en reklame fra levis, men kan simpelthen ikke finde ud af hvornår den er fra? Er der nogen der kan hjælpe? -
Atomkernen
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med, atomkernen? Jeeeg ved ikke noget om det.og jeg har eksam imorgen. :( -
Bøjning i gitter
ForumindlægHEEEEj Kan nogen forklare mig hvad det er? Jeg har fysik på c (eksam på fredag :/), så det skal helst ik være noget på A eller B niveau :) tak på forhånd. -
Synopsis om EU.. HJÆLP???
ForumindlægHej Jeg er igang med en 24-timers eksamen, og har trukket emnet "EU - Et demokratisk projekt" nogen der kan hjælpe med ideér til en problemformulering??? -
skabelon
ForumindlægEr der nogen herinde, som har en nogenlunde skabelon man kan arbejde udfra i samfundsfag? skal lave nemlig have lavet en disposition, til min eksamen. :-) -
Nervøsitet.. Aaaaarh !
ForumindlægHola.. ! Ville bare spørge om der var nogen som har nogle gode råd/tips, til hvordan man undgår nervøsitet ved eksamer?! -
Skal op i Bio-C, op ved tavlen eller ned og sidde?
ForumindlægHej Jeg skal op i bio eksamen snart, så jeg vil gerne spørger om det er bedst at sidde ned eller stå ved tavlen, og hvad er nemmest.....? -
Noget om Dantes guddommelige komedie??
ForumindlægEr der nogen der ligger med nogle rigtig gode noter om Dantes guddommelige komedie?? Skal til eksamen den 10. januar, så det haster virkelig!! Please, det ville være en huge hjælp.. -
Produkt til historie.
ForumindlægHej, Vi skal op til mundtlig eksamen i historie, hvor vi har om emet Cubakrisen. Vi mangler lidt idéer til et produkt, så ville bare høre hvis I havde idéer som I ville dele med os. -
SØJLER?!
ForumindlægHej alle Nogen der ligger inde med nogle gode notater inden for de græske kunsthistoriske søjler, kan nemlig komme op i det i eksamen, og aner ikk så meget om det? -
SAM C NIVEAU!!
Forumindlægkan man godt risikere at få et ark med en tabel, eller noget statistik mm. til samfundsfags eksamen på C niveau? -
gasser
Forumindlæghey derude, Hvis I skulle op i det med "gassser", hvad ville i så fortælle om til eksamen. eller rettere, hva ville i forbeerede inden for dette emne. på forhånd tuuusind taaak -
Forskel på b- og t-huskeceller?
ForumindlægHey alle biologi eksperter! Jeg sidder til 24-timers eksamen om immunforsvaret og mangler lige lidt hjælp. Hvilke funktioner adskiller b-huskeceller fra t-huskeceller? -
genretræk for fantastiske fortællinger
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen, og står med det problem, at jeg ikke kender genretrækkene for fantastiske fortællinger. Er der nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak -
SOS - Somebody who is good in english? Need some help :)
ForumindlægEr der en som er frisk på at give respons på en opgave .. faktisk er det eksamens opgave fra onsdags .. Er bare lidt i tvivl om grammatikken er helt korrekt .. eller om det er en sammenhængdende tekst :(
