Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18081 til 18100 af 34519
-
Hos regnormene (budskab/fortolkning)
ForumindlægHej jeg skal op til dansk eksamen fredag om jeg mangler at finde et budskab og en fortolkning af "hos regnormene" er der nogle der kan hjælpe? tak på forhånd -
bedømmelse af engelsk
Forumindlæghej er der nogle der vil bedømme et engelsk essay A nivuau ? - samt give en karakter på den? essayet er fra engelsk eksamen i år. -
Gassers egenskaber
ForumindlægHej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ? -
SAMTIDSKUNST???
ForumindlægHva fuck er det?? - Samtidskunst kan trække det til eksamen I MORGEN!! ( Samtidskunst - mål og midler ) er virkelig lost -
Hvordan siger man 2005 på spansk
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan man siger 2005 på spansk, jeg skal bruge det til min eksame imorgen. Så det vil være en stor hjælp hvis nogen kan hjælpe mig :) -
bedømme
Forumindlæghej er der nogle der vil bedømme et engelsk essay A nivuau ? - samt give en karakter på den? essayet er fra engelsk eksamen i år -
polære og upolære stoffer
Forumindlæghej alle sammen jeg sidder lige nu og læser op til eksamen, men er stødt på et problem, jeg håber i kan hjælpe med. hvordan kan man vurdere et stofs polaritet? På forhånd tak -
Mørkeproces og respiration
ForumindlægEr det ikke en og samme proces bare under to forskellige navne?? Skal til eksamen imorgen så jeg håber at nogen lige kan forklare mig det.. -
Hjælp til problemstilling i historie
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i historie snart og har det svært med at komme på en god problemstilling er der nogle der vil hjælpe? -
Shagpiben berettermodellen
ForumindlægVille høre om der er nogle der har lavet berettermodellen, på shagpiben af H.C Branner? Har virkelig brug for hjælp, skal op til eksamen om et par dage. Tak på forhånd. :) -
Versefødder/ tryksvag og trykstærk
ForumindlægHej! Jeg kan ikke finde ud af om ordet 'Foruden' er en trokæ, jampe, daktyl eller anapæst??? HJÆLP hurtigt skal til eksamen i morgen.. Tak på forhånd :) -
Henrik Pontoppidan - En stor dag
ForumindlægHJÆLP MIG. Jeg skal op i dansk eksame omkring Henrik Pontoppidan, med hans tekst, En stor dag. Men hvordan er teksten opbygget? -
Livet og kærligheden perspektivering
ForumindlægHejsa. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal til eksamen imorgen og kan stadig ikke perspektiver til noget.. HJÆLP -
hjææællllppp jeg har kun 24 timer!!!!!!
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp til denne tekst ... jeg skal eksamen i morgen og det er vigtigt at jeg forstå den !!!!!! -
Levende reklamer
Forumindlæghar trukket levende reklamer til dansk eksamen, nogen der har en god reklame med meget symbolik, som jeg kan analysere? -
Sushi Sunshine
ForumindlægHej jeg har trukket Dansk "Det gode ungdomsliv" til eksamen, og jeg ville høre om i har læst den og om i har forløbs områder og info om novellen? Tak på forhånd. -
miljøvurdering?
ForumindlægHejsa, er der en der er villig til at kigge min miljøvurdering igennem? Det vil betyde virkelig meget, da jeg skal til eksamen i teknologi. Håber nogen kan hjælpe!! -
Hjælp til at finde digt om krig
ForumindlægJeg skal finde et digt til min eksam om krig. Hvis kender en hjemmeside til at finde sådan nogle digt, eller digte generalt, ville det også være nice at kende. tak for hjælp :))) -
hjælp!!!!
ForumindlægHej, hvad ville der ske hvis man brugte mindre en 10 minutter eller bare 9 minutter og 30 sekunder til sin mundtlige eksame? er det ikke bare ligegyldigt eller...? -
Nulpunktsformlen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i Matematik B I et af spørgsmålene skal jeg bevise nulpunktsformlen. Mit spørgsmål er så om det er det samme som beviset for rødderne?
