Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18081 til 18100 af 141843
  • Rettelse af tysk aflevering.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der evt. lige gad kigge på min tysk aflevering. Der er så pisse mange fejl, det ved jeg! Men man kan ikke rigtig selv finde sine egne fejl. På forhånd tak. - Kela. P.s: Jeg kan bare sende den over mail.
  • MATEMATIK B eksamen må man det her?

    Forumindlæg
    Har læst på en vejledning til eksamen i matematik (B-niveau), at det er tilladt at medbringe tidligere besvarelser i prøven m. hjælpemidler. Jeg har nemlig adgang til en pdf, hvor tidligere eksamensspørgsmål er blevet besvaret... Er det iorden, at jeg bruger den, således jeg kan se på løsnings...
  • Fremskrivningsformlen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som ved noget om rentesregning? Sidder nemlig og skal til eksamen i matematik, og har fået et spørgsmål der lyder: Hvor dan kan man anvende fremskrivningsformlen kn= k0(1+r)^n til at beregne de forskellige bogstaver i formlen? På forhånd tak ..
  • se min rapport?

    Forumindlæg
    nogle der vil se min rapport igennem, omhandlende temaet fotosyntese? (er dog ikke færdig, men alligevel)
  • Hvorfor lige i dag ?

    Forumindlæg
    Havde en off dag til eksamen, og kunne mærke influenzaen var rundt om hjørnet. Var ikke syg nok til at gå til sygeeksamen, så måtte bare mande mig op! Er der nogle der gider læse hvad jeg fik skrevet og vudere det ? Er meget nervøs for reslutatet.. ved godt det hedder konklusion og ikk...
  • Tysk - Hjælp!

    Forumindlæg
    Nogen, der vil rette min tysk stil mod betaling? Jeg mobilepayer 50 kr, for at rette 300 ord.
  • ProblemR.

    Forumindlæg
    I Fredericia bor der ca. 36700 personer. Ca. 5700 af dem bor i Fredericias bykerne Befolkningstætheden i hele Fredericia kan beregnes til (36700:15) inb./km2~2450 inb./km2. Håber i kan hjælpe. HELT LOOOOOST
  • Eksamen!!!!

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan perspektivere "De Vilde Svaner" fra H.C. Andersen til? Er totalt blank!?!?!?!?!?!?!!?
  • Nogen der har noter til Adams fest? - PFH tak.

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe mig, med at finde noter til bogen :D
  • Drage løberen

    Forumindlæg
    hey alle:)er der nogle som har læst drage løberen? har nogle spørgsmål:S `?
  • løs

    Forumindlæg
    Et forældrepar er tilsammen 65 år. De har tre børn, hvor det ældste er dobbelt så gammelt som det mellemste, der ingen er dobbelt så gammelt som det yngste. Forældrene er mere end 40 år ældre end børnene tilsammen. Hvor gamle kan børnene højst være?
  • Program til vektor

    Forumindlæg
    Hej alle sammen... Jeg tænkte lige på om der ikke var nogle som kender et godt program, som kan håndtere koordinatsystemer i rummet og vektor, sp kan få en tegning af hvordan det ser ud? Håber i kan hjælpe mig...
  • Sociologi...

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen..Jeg har så endelig fået min problemformulering. jeg vil høre om der var nogle herinde der har tid/lyst til at hjælpe mig lidt med at komme med forslag til de 3 spørgsmål jeg skal bevare i problemformuleringen...og til sidst rette den igennnem???
  • Ligning

    Forumindlæg
    y'= x * y^2 Hvad er y ?
  • 1.204, 1.230, 5.118

    Forumindlæg
    Er der nogle, som har lavet opg. 1.204, 1.230 og 5.118 fra "Eksamensopgaver i matematik" 3-årigt forløb til A-niveau, eller kan hjælpe med dem? På forhånd tak..
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogen som kender en god side, hvor der bliver godt forklaret om malerteknik.. og sådan noget stof
  • Analyse af 'De dødsdømte'

    Forumindlæg
    Er der nogle der har en analyse af 'De Dødsømte' af Villy Sørensen, 1986 For jeg har brug for hjælp til at finde hvordan jeg kan forklare om dens tid og miljø, og budskab
  • Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...

    Forumindlæg
    ...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau?
  • Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;)