Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18101 til 18120 af 35510
-
Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2012 HTX
ForumindlægBoys and girls, er der nogen derude som har lyst til at dele deres besvarelser fra mat a skriftlig eksamen HTX ? :) -
nødvendigt !! :/
Forumindlæghej allesammen Jeg skal snart op til old-eksamen, og ville spørge om der er nogen der er så søde at fortælle mig, hvad der skal med i en analyse ? -
syrer- syreionen?????
Forumindlæghej..:) er der nogen der ved hvad syreionen er? hvad det kan? osv. har ik fået helt styr på det endnu til min eksamen i morgen.. på forhånd tak.. :) -
Noder
ForumindlægEr der en som er god til noder som kan forklare mig om nogle træk i et reggae-nummer (Bob Marley) Det er 24 timers eksamen så det haster. Jeg sender noderne. -
Det moderne gennembrud
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen jeg ville lige høre om der var nogen der vidste noget om kønsrollen i det moderne gennebrud, eller bare´i det hele taget noget om det moderne gennembrud? -
bølger og amplitude
ForumindlægHey, jeg er trak bølger og lyd og skal op til eksamen om nogle timer, og jeg har et lille problem. Hvordan beregner man amplituden? er det muligt? :) -
Lysets brydning
ForumindlægHej, Jeg sidder og arbejder på min 24 timers fysik-eksamen og har trukket Lysets brydning. ER lysets brydning det samme, som brydningsindeks? På forhånd tak -
Herodot folkens, please hjælp mig, det haster!!! :/
ForumindlægHej alle (: Jeg skal på mandag op til old-eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde fra, det ved, hvad Herodots syn på historie var? please please please hjælp mig, haster SÅ meget :/ -
Mein Leben (hjælp!!)
ForumindlægHej :D er der nogen der kender "mein leben" af Marcel reich.ranicki, og i så fal, vil de hjælpe mig med forståelse af teksten s. 44-49? skal til eksamen i det i morgen -
Hjælp
ForumindlægHeey skal op til eksame i it hvor vi skal lave en eksamesprojekt i faget. Så vil lige høre om der nogen der kan hjælpe eller har lavet et før. -
PLZ hjælp
Forumindlægheeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak! -
Hjææææælp!
ForumindlægHvad fanden gør man når man mister sin tekst som man skal op i til eksamen. Den hedder "Arbejde til alle" Og jeg kan simpelthen ikke finde den på nettet? Hjæææælp! -
Energiforbrug og nyttevirkning
Forumindlæg... En overskrift jeg kan risikere at trække til eksamen... Nogle gode råd til, hvad man kunne snakke om og evt. perspektivere til? alle ideer er velkommen! -
radioaktivitet
ForumindlægHej, jeg vil bare lige spørger hvad for nogen forsøg man kan lave til radioaktivitet til eksamen. med venlig hilsen JG0005 -
ødipus - komplekset, please det haster!
ForumindlægHej jeg skal snart op til old eksamen, og ville spørge om der er nogen af jer der har noget om Ødipus og Ødipuskomplekset? .. har virkelig svært ved det.. håber der vil være noget der vil hjælpe.. -
Kemien vi spiser - Hjælp forsøgsark
ForumindlægHeej Alle Er der nogle som har forsøgsarkene til kemien vi spiser fra 10 klasse, skal til eksamen i morgen så kunne virkelig godt bruge dem :) På forhånd tak for hjælpen. -
Analyse af livskrampe Torben Lange
ForumindlægHej alle! Er der evt. nogen der ligger inde med en analyse af livskrampe? Skal nemlig til eksamen her lige om lidt, og er lidt på bar bund. Hjælp modtages med kyshånd. Rikke :) -
Link eller andet til forståelse af metode valg
ForumindlægDet eneste jeg er lidt usikker på mht. min samf. eksamen i morgen, er metode valg - findes der et link eller lign. som forklarer dette ?? på forhånd tak -
Forskellen på den romerske og græske mytologi
ForumindlægHej :) Jeg sidder og læser op til old eksamen, og er meget forvirret over hvad forskellen på den romerske og græske mytologi er. Håber meget der er nogle der kan hjælpe :) -
hvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner
Forumindlæghvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner? skal brug det til eksamen, hvis nogen kan svar på den :)
