Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18101 til 18120 af 141843
-
brobanen/brobuen
Forumindlægbrobuen er konstrueret som enparabelkurve, der er bestemt ved: f(x) =-0,13^2+5x brobanen er en retlinje som går gennem brobuens toppunkt b)bestem ligningen til brobanen! c) hvor højt er broen over vandoverfladen? d) hvor bred er floden målt fra A til C? e) den viste båd sejler igennem brobuen... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal snart til skriftlig terminsprøve i matematik, B-niveau. Jeg har meget svært ved faget og får desværre meget lidt ud af at læse i bogen. Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre, og hvordan jeg evt kan få hjælp? -
1.årigt A-niveau 2006
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til eksamenssættet fra 5. aug. 2006, 1. arigt A-niveau STANDARD FORSØG... Håber der er nogen som evt. har besvarelserne... -
Hvordan åbner filerne?!
ForumindlægHey Jeg aner ikke hvordan åbner filerne? Når den er downloadet, så åbner den filerne som "Microsoft office Document Image", og jeg kan få WIN word på listen. Word kan åbenbart ik åbne filen. Nogen der ved hvad jeg kan gøre? -
Facit
ForumindlægNogen der ved om det er muligt at finde frem til facit fra gamle matematik eksamensopgaver for sproglige studenter??? Jeg er lige igang med at lave HF 2006-8-1V håber der er nogen der kan hjælpe mig, da det ville være rart at se om jeg har gjort det rigtigt. -
HTX Eksamen 2006
ForumindlægGoddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :) -
Drejeskive...
ForumindlægHej.. Jeg finder opg. b meget svært og ville gerne have lidt inspiration til hvordan den skulle løses.. http://peecee.dk/?id=34997 På forhånd tak.. -
Lego
ForumindlægHej. Er der nogen der har skrevet om Lego? Eller har et sted hvor man kan finde gode oplysninger? -
delkonklusion?
ForumindlægHej. Er der nogen som kan forklare mig kort hvordan en delkonklusion skrives? Er lidt i tvivl.. -
spørgsmål
Forumindlæg1: En person har aflæst sin elmåler hver aften igennem en periode på 14 dage. Det viser sig, at der med tilnærmelse gælder f (x) = 20x + 33760 , hvor f (x) betegner målerens visning (målt i kWh) på dag nr. x i perioden. a) Hvad fortæller denne model om det daglige elforbrug i perioden? Hvilken da... -
Ubestemt integral
ForumindlægHej, Hvor meget forventes der, at man fortæller om det ubestemte integral til mundtlig MatB eksamen, når der i eksamensspørgsmålet står, at man skal "definere det ubestemte integrale"? Inkluderer dette regnereglerne? Tak -
Kartofler og osmose
Forumindlæghey derude, Er der nogen der kan et link til en rapport eller en øvelsesvejledning til et forsøg i biologi, hvor man skal "finde kartoffelcellers isoosmotiske koncentration"? Jeg aner nemlig ikke hva man skal, så håber der er nogen der kan hjælpe. Har llige søgt herinde, men synes ikke... -
Potensvækst
Forumindlægf(x) = 17,09 * x^1,96 hvor stor skal x være, for at y fordobles? -
levekårsforskelle..
Forumindlægnogen der har nogle gode links til levekårsforskelle i danmark i forhold til england ? synes ikk jeg kan finde noget ... -
Potato shop
ForumindlægNogen der har lavet en aflevering om potato shop? -
Hjæææælp!
ForumindlægNogen det har skrevet eller læst om engelsk en artikel om "Why UK teenagares struggle to cope" som kan fortælle mig hvad det er om? Har travlt....... Skal ind i morgen -
Haster
ForumindlægNogle af jer, der kan hjælpe med hensyn til: øst udvidelsen af EU -
Vækstrate opg.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opg? Ved ikke hvor jeg skal starte. Skal jeg bruge formellen: K=K*(1+r)^n ? Hvordan skal jeg gøre? http://i26.photobucket.com/albums/c129/voodoo-doll/Opg.jpg Tak på forhånd. -
hej ville i ikke godt hjælpe
Forumindlæghej. har lige to spørgsmål jeg ikke kan finde ud af? håber i ville hjælpe 1. hvis jeg har et tryk på 1008ml hvordan laver jeg det om til bar? 2. er igen med en rapport som hedder bestemmelse af avogradros tal ved elektrolyse af en na2so4-opløsning. her er spørgsmålet: hvorfor anvendes pt-elek... -
Hiding in Cheesy's bedroom
ForumindlægNogen der har læst denne historie: Hiding in Cheesy's bedroom og som har skrevet en resume/referat af den på engelsk ?
