Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18101 til 18120 af 104934
-
Ved du noget??
ForumindlægHeey er der nogen der ved hvor at man kan få ekstra undervisning her sommeren.. I fag som naturgeografi, tysk , dansk og engelsk.. -
Fik hende til at hade alt
Forumindlæghvorn siger man på tysk: og fik hende til at "hade" alt, også Manfred, selvom han elskede hende. -
Hjælp
ForumindlægHvor er alle de tyske hjælpere :-(Nogen der kan hjælpe mig med denne sætning:Jeg havde ikke sagt noget.Ich hatte nicht gesagt.Hvordan siger man "noget" -
Des Liedes eller Des Lieds
ForumindlægNår man slå Lied (sang) op i en tysk ordbog står der under ental genitiv: Des liedes/des lieds. Hvad menes der med dette og hvad er korrekt? -
2!
ForumindlægHvordan siger man "Det ændrer sig, nogle gange" & "Det er lidt forskelligt". på tysk.. please, hjælp! vil virkelig værdsætte jeres hjælp:( -
Fransk oversættelse
ForumindlægEn, der kan oversætte dette har ikke haft fransk før da vi har haft mange aflyste timer og er skiftet fra tysk -
eichbaum im schnee caspar david friedrich
ForumindlægHvem kan fortælle mig på tysk hvad billedet analysere og hvordan I ser billedet generalt? Tak for hjælpen på forhånd -
hjælp til rettelse
ForumindlægJeg står op skal op i tysk, har lavet et kort oplæg Er der en der vil rette det igennem for grammatiske fejl evt. kommentere -
Mein Kampf
ForumindlægHej! Er der nogle der ligger inde med gode citater på tysk fra bogen mein kampf? Det vil være en stor hjælp, hvis der er nogle der har. -
Eksamen 2011
ForumindlægHejsa, Er der nogle der kan fortælle mig hvilken opgave som tysk A fik til eksamen i sommers? Mange tak for hjælpen! Hilsen, Frederik -
Oversættelse
ForumindlægKan nogen oversætte følgende sætning til tysk: "slår ham i ansigtet"? (NB. en mand slår ham i ansigtet). -
Oversættelse
ForumindlægKan nogen oversætte følgende sætning til tysk: "førhen var hun til for sin familie"? -
PlEASE HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen der kan bøje disse ord i nutid. Orderne er på tysk. Bedeutet wird sieht steht geht -
Er der nogen som har tid til at rette noget på 650 ord?
ForumindlægHej alle, jeg ville være super glad for lidt hjælp med noget tysk som skal afleveres helst fejlfrit. :) Skriv lige en PB, hvis du har tid! tak på forhånd :) -
Kz-lejrene og 9/11..SSO
ForumindlægHvad kan man dikutere i en opgave om tyskerne kz-lejre? gerne flere forslag!.. Samme spørgsmål omk. 9/11!.. -
rettelse
ForumindlægHeeej en der evt vil rette lidt lidt tysk? gerne over mail? vil bare gerne ha den kigget igennem for småfejl -
haster
ForumindlægHej er der en der vil være sød, at kigge en kort tysk stil igennem på lidt under en side? i så fald vil det være skønt hvis du så skriver en besked til mig herover haster nemlig :) -
Notater
ForumindlægNogle der ligger inde med tyske notater til Der Vater, Sonntag, Ohne gepack og Die Kuchenuhr? -
Til dig T83
ForumindlægHej.. være venlig at tjekke indlæget 'Rettelse!!! PLZ:)' under tysk forum... på forhånd mange tak!! -
oversættelse
ForumindlægHej ... Jeg skal oversætte en dansk tekst til tysk.. men hvordan er det nu lige med hvornår man skal bruge akk. dativ, nom.. osv? Håber der er en som kan hjælpe
