Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18141 til 18160 af 34519
-
Frekvens og bølgelængder
ForumindlægHej skal til eksamen i fysik den 12 januar og sidder med denne tidligere eksamensopgave. Er der nogle som kan hjælpe med løsninger til de opgaver der er stilet i det vedhæftede dokument ? -
AP- karakter -> procent
ForumindlægJeg har været til AP eksamen i dag, og er der nogle som ved hvor skalaen med procenter ligegr henne? :) -
Produkt til udledning af olie
ForumindlægHej, Jeg har snart eksamen i tværfaglighed. Jeg har valgt at mit emne er udledning af olie, men hvad kan mit produkt være? -
Vandløbs renhed NV
ForumindlægHej medstuderende, Jeg skal op i NV-eksamen i morgen med emnet: vandløbs renhed. Hvad er vigtigt at snakke om ind til prøven? og er der nogle der har gode notater eller tips? -
Sygepleje fag
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive en opgave til modul 2 eksamen, og vil høre, om der er nogen som kan hjælpe med at læse den igennem /rette den ? :) -
Zonerne i jorden
ForumindlægJeg skal til eksamen i NV i morgen, og jeg vil bare gerne vide, hvad det overordnede navn for de 2 zoner og grundvandsspejlet er? Har de et specifikt navn?? -
Naturvidenskabelig faggruppe
ForumindlægJeg er nysgerrig omkring, hvordan man får en god karakter i NF på HF. Nogen som har været til eksamen, og ved, hvad det er, som de præcis lægger vægt på? -
Kædereglen for funktioner af flere variable.
ForumindlægHej. Jeg sidder og forberder mig til eksamen, men jeg kan ikke rigitige gennemskue hvordan jeg kan løse denne opgave. (se vedhæft.) -
Produktion af bæredygtigt skovbrug
ForumindlægHej, er der nogle som evt kan hjælpe med lidt biologi her til eksamen? Del gerne din email eller nummer og jeg skriver til dig med det samme. -
Individuel til eksamensproduktion?
ForumindlægTil sin afsluttende eksamme, altså eksamensproduktionen, kan man godt lave den individuelt? Så man ikke behøver, at gå en gruppe op, men bare en person? -
Hjælp til at finde kunsteventyr.
ForumindlægHjælp... Jeg har trukket kunsteventyr, til eksamen i år. Jeg søger bud til tekster, som i har gode erfaringer med! //Kristian -
Underemne i Samfundsfag
ForumindlægHej vi har trukket samfundsfag til eksamen, og vores overemne er "Økonomi". Nogle der har nogle ideer til et undeeremne? -
Har brug for et godt dansk folkeeventyr
ForumindlægJeg har lige trukket folkeeventyr fra middelalderen i mundtlig dansk. Problemet er bare at jeg ikke kan finde et. Er der nogen som kender nogle gode folkeeventyr til eksamen? -
Nik og Jay "Kommer igen"
ForumindlægHejsa, er der nogle der har analysert Nik og Jay "Kommer igen" Jeg skal op i den til eksamen og har virkelig brug for hjælp. Så det ville være fantastisk hvis nogen har analysert den :D -
Analyse af Lauges kat
ForumindlægHej, jeg ville høre om der var nogen der ville hjælpe eller har en opgave liggende, af en analyse af Lauges kat, da jeg står og skal til eksamen i den og er meget bagud:) -
HURTIG SVAR!!!
ForumindlægHejsa SP Nogen gode tips til hvad der godt at læse op på når man skal til fysik&kemi eksamen og hvad der godt at vide/have lært? På forhånd tak -
Matematik A eksamenssæt 2018
ForumindlægHej nogen der matrmatik eksamensættet fra 2018 a niv. liggende. i Såfald kunn jeg godt bruge det, da jeg er ved at læse om til eksamen -
Reklame eksameeeee
ForumindlægHeeeey, skal finde en tekst som jeg skal læse op til eksamen. Emne: Reklame - Call me snak ordentligt det koster ikke noget. HJÆÆÆÆLP -
Ordpar/ synonym i digt
ForumindlægHej. Jeg sidder med et digt, som jeg skal analysere til eksamen. Jeg er i tvivl om, om jeg skal sige at “Mennesketom og stum”, er et ordpar eller synonymer. På forhånd tak -
KRONIK OG ESSAY
ForumindlægHej alle! Vi er to drenge der skal til dansk eksamen imorgen. Er der nogle der har nogle must-know tips til hhv. kronik- og essaygenren..? Tak på forhånd!
