Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18181 til 18200 af 35495
-
Illustreret viden som kilde
ForumindlægHej, Jeg skal senere i dag op i AT eksamen, hvor jeg skal beskrive lidt kilder. Hvordan vil I se "Illustreret viden" som en kilde? Pålidelig, upålidelig - og hvorfor? -
GENNEMSNIT
ForumindlægTager man gennemsnittet af ens årskarakter og eksamenskarakter ifølge den nye reform? Dumpede i en eksamen, fik 00 og 7 i årskarakter.. -
Fortolkning af L.O.C Tortur
ForumindlægHey. Jeg skal til eksamen på mandag. Er der nogen der har en kort fortolkning af "L.O.C: Tortur" ? Det vil være en stor hjælp :) Kh. Camilla -
HJÆLP til fortællersynsvinkel hurtigt!
Forumindlæghej jeg skal til eksamen på onsdag og jeg sidder med et eventyr og jeg er i tvivl om hvad de forskellige fortællersynsvinkler hedder. så hvis der nogen der vil hjælpe kunne det være godt ;). -
Modsætningsanalyse
ForumindlægHey, dansk eksamen snart, nogen der kan hjælpe??! Hvordan laver man en MODSÆTNINGSANALYSE? Tak på forhånd, Mvh Taia og Nynne -
Gamle /nye testamente.
ForumindlægReligion 9 kl. det gamle/nye testamente hvad er typiske eksamens spørgsmål til netop testamenterne ?? -
Hjælp til retningen af tysk!
ForumindlægHej! jeg leder efter en person, der vil hjælpe mig med at rette min tysk eksamen? Den fylder kun 1. siden! -
Skriftlige eksamener på STX
ForumindlægHej. Når man skal til en skriftlig eksamen på STX, er det så tilladt at have downloadede hjemmesider liggende på sin computer? Pft. -
hjælp med at finde tekst/reklame el. lign.
ForumindlægHej jeg skal op i fransk eksamen og skal have en tekst som jeg skal perspektivere til, det skal handle om fritid (helst unge) og det skal være på fransk. på forhånd tak. -
Hjælp til reklameanalyse
ForumindlægJeg skal op til eksamen og har trukket reklamer Jeg har valgt denne reklame https://gyazo.com/a9304680dad2347d85a3d2973c16f2c5 Jeg har brug for hjælp til at finde linjer og symboler. Tak på forhånd :) -
Hvordan gør i ?
ForumindlægHejsa folkens :) Jeg ville bare høre hvordan folk har eller har tænkt sig at gribe deres AT-eksamen an? Har i gennemgået alle delkonklusioner eller har i fokuseret på en eller hvordan? -
titrekurve
Forumindlæghej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak -
Meine bedste freundin?
ForumindlægHej - Nogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som skulle have nogle notater liggende? Skal snart til eksamen i denne - derfor: Hjælp ;) -
binominalfordeling
Forumindlæghej skal til eksamen i mat. i morgen og har et spørgesmål: gør rede hvad man forstår ved et binominalfordelt materiale???? :o nogen der kan hjælpe mig!!!!!!!!????? -
2015-planerne
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen her på fredag, og vil gerne vil være forberedt på det værste ;) Mit spørgsmål er: Hvordan vil FN opnå 2015-planerne? -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej Jeg vil gerne øve mig lidt til min Mundtlig matematik eksam Har I nogle øvelser som jeg kan øve mig til ??? -
IgA
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på fredag, og har om underernæring. Når man er underernæret har man en nedsat produktion af IgA-antistoffer. Hvad bevirker det i kroppen? -
Samf. B - hvordan og hvorledes?
ForumindlægNogle der ved, hvordan samf. B(mdt. eksamen) foregår på STX? Evt. er der stor forskel på C og B mht. samf.? -
24 timer
ForumindlægHej.. Er der en der kan hjælpe mig med en tale hurtigt med at finde etos patos og logos, jeg har problemer med at forstå den og det er eksamen.. -
omsætning af sukker i musklerne?
Forumindlægjeg skal til eksamen i biologi i morgen, og jeg har lidt problemer med det ene spørgsmål : Gør rede for omsætningen af sukker i musklerne? Håber der er nogen der vil hjælpe!!!!!
