Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 18181 til 18200 af 179351
-
EKSAMEN.. HJÆLP! OM FORMELMASSE OSV.
ForumindlægHej, jeg er godt igang med min eksamen. men nogle spørgsmål kan jeg ikke svare på! her er de: Du skal omtale sammenhængen mellem formelmassen/molekylmassen og molarmassen. Og du skal bruge det til at sige noget om stofmængdekoncentrationer. Og så skal du omtale koncentrationsangivelser i mass... -
at eksamen - indledning vigtig?
ForumindlægEr det vigtigt med en indledning til at-eksamen? eller kan man godt bare sige: Jeg har valgt dansk og psykologi til at få svar på min problemformulering som er: "hvordan afspejler virkeligheden sig i dk", fordi at......... bla bla bla -
Dumpet til Tysk eksamen.
ForumindlægJeg var oppe til Tysk B-niveau eksamen (mundtligt), og fik 00, men min årskarakter er 4 munddtligt og 7 skriftligt. Har jeg så dumpet faget? Og kan jeg stadig blive optaget på Universitetet, hvis bare mine andre karakter er gode nok? -
nogle som har været op i ap-eksamen?
Forumindlæghej alle, ville lige høre om i havde været oppe i ap-eksamen? jeg skal nemlig snart op, men forstår intet af, hvad det er det handler om. hvilke spørgsmål kan man få? kan i fx give et eksempel ? har læst at der er 2 del, latin og dansk del? hvad er forskellen? -
Idræts eksamen, rundbold
ForumindlægEr i gang med min idræts eksamen, og har om rundbold. Skal have en mellem øvelse med, nogle der har nogle gode idér? Gerne en form for leg/spil. Niveauet er ikke 8 klasse. Trykkede forkert. Rettelse 9. klasse. -
FSA matematik mundtlig
ForumindlægHej:DJeg sidder nu her og læser op til mundtlig matematik, men jeg er en smule forvirret. Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt? Faget er jo meget bredt og i den mundtlige prøve skal jeg jo selv digte og lave mine egne opgaver. Er det nogen som sidder i samme situation eller nogen som har no... -
SRP matematik/historie
ForumindlægHej! Jeg skal snart skrive SRP med matematik og historie som hovedfag.. Jeg har valgt oplysningstiden, men mangler nu en god og dybdegående problemformulering.. Har snakket med vores lærere om det, men de har ikke nogle konkrete forslag.. Er der nogen der har et forslag til en problemformulering,... -
fsa matematik (fodbold)
Forumindlægsidder og hjælper min matematik men kan ikke rigtig huske det der areal regning længere :s så håbede der var nogle der ville hjælpe opgaven lyder: vis ved beregning, at en fodbold med en diameter på 22cm ikke kan passere netmaskerne. netmaskerne er 12cm*12cm vi har selv... -
A^2*B*C^2/(A*B*C)^2
ForumindlægA^2*B*C^2/(A*B*C)^2 Hvordan gør man? -
HASTE HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!!!!!!!!!!!
ForumindlægMå man gerne medbringe notater til dansk mundtlig eksamen? På forhånd tak kh. den forvirrede -
eksamen fysik c
ForumindlægHej! Jeg står og skal snart op til eksamen i fysik niveau C. Jeg kan komme op i emnerne bølger, energi, universet og radioaktivitet. Til eksamen trækker man også et ukendt bilag; er der nogle som har erfaringer fra hvad det kan være indenfor emnerne? Det ville være en stor hjælp med bare et lille... -
Hvad skal jeg øve mig på til matematik terminsprøve?
ForumindlægHej allesammen Mandag har jeg terminsprøve i matematik, og jeg er så nervøs!! Både færdighed og problem regning selfølgelig hehe Hvad for nogle ting skal man øve på? Jeg tænker måske procenter? Og hvad mere? Tak:-) P.s ønsk mig held og lykke haha -
SRO: Matematik og kemi
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive SRO om andengradspolynomier og pH-beregning. Jeg har læst litteraturen, vi har fået udleveret, men kan ikke se linket imellem matematikken og kemien? Et hint? Tak på forhånd! -
Matematik i den større skriftlige opgave?
ForumindlægTja. Så er det (endelig?) tid til at 3.g'erne begynder at overveje hvad de vil skrive om i deres større skriftlige opgave - først og fremmest hvilket fag, dernæst hvilket emne. Personligt er jeg i tvivl om faget. Af den grund vil jeg høre om der er nogen af jer der enten har skrevet eller ha... -
Nem matematik spørgsmål
ForumindlægHjæææælp... Lille kugles rumfang er 6000 cm3 og den store kugles rumfang er 11.169,7 cm3 . Hvor mange procent er rumfanget af den store kugle større end rumfanget af den lille kugle? -
3g: Eksamen i AT i morgen?
ForumindlægKan det passe, at nogen 3g'ere allerede skal op i AT i morgen (sidste skoledag)? -
Gode råd til folkeskolens eksamen
ForumindlægHej alle flinke og hjælpsomme mennesker ;) Kan i ikke komme med nogle gode råd til samfundsfag. Da jeg skal op en gang i næste uge. Alt fra jeg skal se nyhederne til ting som er oppe i tiden og jeg skal have læst på . Hvis du har været oppe, hvad var du så oppe i ? og hvordan gik det? Mange tak -
Dansk eksamen - gode råd
ForumindlægHejsa Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og jeg er rimelig nervøs. Jeg har godt styr på pensum osv., men er der nogen, der har nogle gode råd, jeg kan bruge? Er der ellers nogen der har nogle erfaringer de vil dele? -
hvordan foregår kemi eksamen?
Forumindlæghej.. jeg skal op til kemi i morgen, og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen forløber sig. Jeg ved skal skal trække et emne af dem vi har haft, derefter forberede mig i 24 min. Jeg skal kunne gennemgå forsøget som hører til emnet, men skal jeg kunne forklare alle reaktionerne, og det der til... -
Mundtlig eksamen - øve ALT?????
Forumindlægnår spørgsmålene ikke kendes på forhånd skal man vel øve sig i at kunne AL pensum? det er da umuligt at nå det :(
