Søgning på: mediefag c noter. Resultater: 18201 til 18220 af 73461
  • Die Beschneidung - notehjælp

    Forumindlæg
    Die beschneidung af Bernhard Schlink er blevet oågivet til eksamen...men mine noter er ret tynde..og det er svært sprog...kan nogle hjælpe mig med guldkorn??
  • svingninger/Bølger/lyd/lys

    Forumindlæg
    Hejjj allesammen.. Jeg skal op i fysik, men er ikke så god til faget.. Derfor ville jeg lige spørger om der var nogen der havde noter til de her nedestående emner:svingningerBølgerlydlysDet ville være en stor hjælp! På forhånd tak :)
  • Digt :(

    Forumindlæg
    Hej! er der nogen der har læst digtet "The song of the spectators"... det er et digt jeg har lidt svært ved, så hvis der er nogen der har nogle gode noter til det, så ville det være dejligt.. Yasmin
  • herodot

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke:Herodots verdensbilledeNilenFiskene i NilenHvad går jeg?? Hvis jeg trækker en af de tre tekster af Herodot er jeg død. Er der ingen af jer der har nogle noter?
  • Kampen om perserne

    Forumindlæg
    Jeg mangler afsindig meget nogle gode noter til "Kampen om perserne" af Herodot fra 7,32-7,144 og så bare sådan generelt om det...Er det noget nogle kan klare??
  • Perserkrigen

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle gode noter til Perserkrigen, mangler rigtig meget :( Specielt afsnit 7,32-7,144 af Herodot i "Kampen om perserne"...Håber en der ude kan hjælpe...
  • Athen og Melos

    Forumindlæg
    Hej...Sidder med Thukydids tekst: Athen og Melos og ville høre om der er nogen der har nogle noter(analyser etc.) Forstår ikke ret meget af den tekst...På forhånd tak :)(Forresten er min mail: [email protected])
  • analyse af tekster

    Forumindlæg
    hey derudeer der nogen der ligge inde med nogle religion tekster som de har analyset?altså med noter, så man måske kunne være heldig at tække en af disse tekster til eksamen?!
  • Frække Jensen af Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Der er vel ikke nogen der skulle sidde inde med noter til Frække Jensen? Fandt lige ud af, at jeg manglede at læse den i mit pensum, og kan simpelthen ikke finde den noget steder.
  • Herodot - Hvilken fortfatning er den bedste?

    Forumindlæg
    Er igang med at lave noter til Hvilken fortfatning er den bedste? af herodot. Er bare i tvivl om hvad Herodot egen mening er, altså hvilken forfatning mener han selv er den bedste?
  • Fysiknoter i LaTeX - interesse??

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har lige været oppe i fysik (efter 2.g) og har lavet noter i LaTeX på 36 sider om Orbit1 + 2. Hvis det har interesse, vil jeg lægge dem ind på studieportalen.dk?!--Emilie
  • hjælp !

    Forumindlæg
    hej er denne sætning korrekt? _"It will only lead to increased sales and consumption, which will not stop the gang wars"
  • Argentinas udenrigspolitik (Juan Peron)

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik? I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen.
  • Argentinas udenrigspolitik uden Juan Peron

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik?I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen.
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hvad er sandsynligheden for, at der trækkes minimum et billedkort (Kn, D og Ko), når 2 kort trækkes, og et kort efter udtræk noteres og lægges tilbage i bunken?
  • FRANSK EKSAMEN!

    Forumindlæg
    HEEEJ er der nogen der måske kunne lægge nogle fransk noter ind på f.eks. hvordan man analysere nogle forskellige tekster til en mundtlig fransk eksamen på b-niveau. ??
  • meget lille spørgsmål

    Forumindlæg
    hvad betyder Kyrios? Jeg har skrevet i mine noter at på græsk hedder det kyrios mens på romersk hedder det patri potersters. men det er mange måneder siden, kan ikke huske hvad det betyder.
  • Den sidste vindrytter analyse

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal skrive en litterær artikel om "Den sidste vindrytter 1"(fantasy bog), og ville derfor høre, om der er nogle der har en analyse eller nogle noter til bogen
  • The man with ten personalities 1978

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noter om The man with ten personalities 1978 Time?? Skal bruge noget om teksten til den mundtlige eksamen. På forhånd tak for hjælpen. Med Venlig Hilsen Kat Mail nuzarno1@hotmail.com
  • Opstilling af model for udvikling

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg kan bare ikke huske hvordan man løser sådan en opgave. Jeg har desværre ingen noter til denne.. Jeg håber her inde kan hjælpe mig. Mange tak! Opgaven er vedhæftet