Søgning på: tysk analyse. Resultater: 18221 til 18240 af 38620
  • Har du prøvet..?

    Forumindlæg
    At være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:)
  • Dansk A eksamen :)

    Forumindlæg
    Hej folk Jeg skal op til eksamen i dansk a i morgen. (:S) Jeg har siddet og læst, og syntes jeg har styr på det meste. Mine perdrioder, ismer, forfattere, analysemodeller og resumerer af tekster. Men syntes ligesom der er noget der mangler? kan bare ikke lige komme på hvad. Nogen der har været e...
  • hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Hvor kan jeg finde hjælp til mundtlig dansk eksamen. Min lærer sagde jeg skal kunne redegøre, asnalysere og vurdere den tekst som jeg trækker. Men ved ikke helt hvad det er præcist jeg skal. Hvis jeg kunne få noget som beskriver hvert punkt...
  • Mangler du hjælp til Mat/Fys eller Kemi?

    Forumindlæg
    Hej mit navn er Frederik og jeg er 31 år. Jeg er uddannet Cand.Scient i Matematik og Fysik og har Kemi som et ekstra fag. Jeg har flere års erfaring med at undervise Gymnasie-elever og Universitets-studerende i Matematik og Fysik men også Kemi. Min undervisning er pædagogisk og jeg opgiver ...
  • folkevise

    Forumindlæg
    nogen som kender Hr. ebbes døtre ?
  • Sprog hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan redegøre for de tre vigtigste skrivegenrer og deres undergenrer (kontekster)
  • Opgave download

    Forumindlæg
    Hej, jeg har adobe reader 7.0 men opgaverne kommer stadig ikke frem. Har prøvet med et ar stykker nu. er der nogle som ka hjælpe? Mvh Tabita
  • Angående B&O og Audi

    Forumindlæg
    Redegør for Audi's købsadfærd i forbindelse med køb af lydudstyr fra B&O? Foretag en segmentering af markedet for Audi's biler? kan du hjælpe ?
  • Overgang fra barn til vokse - Noveller efter år 2000

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket emnet "Dansk novelle om overgangen fra barn til voksen" Der er dog det twist, at det skal være en novelle, der er skrevet efter år 2000. Jeg er lidt på bar bund, for alle de tekster jeg har fundet, er skrevet før år 2000. Findes der noveller om emnet, som er sk...
  • oversættelse af latintekst

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at oversætte denne tekst? Nam ex parente meo et ex aliis sanctis viris ita accepi munditias muleribus, viris laborem convenire.
  • Gennembrud i 1850-1914

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvilke gennembrud der skete i dette tidsrum: 1850-1914. Jeg skal inddrage biologi og engelsk i mit AT-projekt.
  • afsked sidsel falsig pedersen

    Forumindlæg
    hej er der nogen som har læst afsked af Sidsel falsig pedersen før
  • Adam Oehlenschlägers værker

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Er der evt. nogen der kender nogle værker skrevet af Adam Oehlenschläger der handler om erotik og/eller seksualitet?
  • Hjælp til novellen "Ulven og fårene" af Martin Andersen Nexø!

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal op til mundtlig eksame i dansk og har trukket emnet det moderne gennembrud. Jeg har valgt teksten "Ulven og fårene", men er i tvivl om jeg har forstået pointen i den? Hvis i kender novellen, og ved hvad pointen er, må i gerne skrive det, ville være en stor hjælp!
  • Hjælp-skriftlig engelsk

    Forumindlæg
    Hvad er : støtteord? stilistiske virkemisdler og forskellen mennem perfektum og imperfektum ???????????????????????????????+ pliis sva tak på forhånd.
  • AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk?
  • Hvad tæller årsprøverne?

    Forumindlæg
    Hej Derude. Jeg har et spørgsmål :) Hvor meget tæller årsprøverne? og hvor stor indflydelse har det på ens snit for at komme videre imod 2g Og tæller årsprøverne overhovedet med i ens gennemsnit i 1g God aften :)
  • skriftlig engelsk eksamen 2010 b-niveau

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som allerede har været oppe i skriftlig engelsk eksamen b-niveau 2010 ? Jeg ville blot høre om hvad dette års emne omhandler, så jeg evt. ville kunne forberede mig inden min skriftlige eksamen.
  • AT problemstillinger

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg har i det seneste stykke tid arbejdet med min at synopsis, og ville bare lige høre hvad i syntes om mine problemstillinger. VI har om emnet 'Kampen for det gode liv' og jeg har valgt at skrive om the american dream i fagene engelsk og samfundsfag. Jeg har opst...
  • Hjælp til: De blå øjne

    Forumindlæg
    Hej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:)