Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18221 til 18240 af 104934
-
to sætninger skal oversættes
ForumindlægHej. Nogen der kan hjælpe med at oversætte disse sætninger til tysk: Der bliver ringet på døren. De roder rundt i mine ting. -
HASTER RETTELSE AF AFLEVERING CA. EN HALV SIDE
ForumindlægHejjjjjjjjj. Nogen der hurtigt vil kigge min tysk aflervering i gennem. Den er på 1 side, med 1,5 mellemrumsafnit, så den er ikke så lang. -
Der må der være en der kan hjælpe :(((.... ?
ForumindlægHjælp til rettelse af tysk stil... :( - Det kommer ikke til at tage lang tid, det er bare en kort stil :S... Håber der en der vil være så venlige og hjælpe.. God aften til alle ;) ... -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
oversættelse
Forumindlægved du hvordan man oversætter følgende til tysk? - hun viser vennerne toget. -hundens navn er fido - vinens farve er rød -
hvordan siger man..
ForumindlægHvordan siger man: 'begav sig for' i 3 person ental på tysk? fx. Hun begav sig for at drive en resturant. -
hurtigt hjælp? (;
ForumindlægHeeey. Hvordan siger man (kom og boede) på tysk? kan virkelig ikke huske det.. ved ikke om der skal (t) på til sidst, er lidt usikker, så nogen maybe hjælpe mig?? [: -
Hjælp !
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe med at rette en tysk opgave der nok indeholder en del fejl den er på 100 ord. Hvis ja sender jeg den til vedkommende her på studieportalen. På forhånd tak -
novelle "was wollen sie von mir"
ForumindlægEr der en som har læst "was wollen sie von mir?" (novellen) af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig hvad den handler om. ?? -
was wollen sie von mir?
ForumindlægHej Alle. Er der en som har læst "was wollen sie von mir?" af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig kort hvad den handler om. ?? -
Placering af ordet "nicht"
ForumindlægHvordan skal man placere ordet "nicht" i tysk? Kan nogle komme med en forklaring om måske et par eksempler? Jeg er virkelig i tvivl... -
AT - Rejsen
ForumindlægHej Jeg skal til årsprøve i AT med emnet Rejsen. Min fagkombination er dansk og tysk (med en samfundsfaglig vinkel). Er der nogen der har nogle gode forslå til emner??? Tak :) -
rettelse!
ForumindlægEr der ikke please en der gider rette mit tysk i den forrige tråd der hedder rettelse med r og ikke R - så i rigtig søde :) -
nitten femoghalvfems? HURTIG!!
Forumindlægnitten femoghalvfems - Skal stave det på tysk. Men jeg kan bare ikke huske hvordan? Jeg har ingen ark på det og google er til ingen hjælp :S -HURTIG ! På forhånd tak! -
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
Bøjning af man
ForumindlægHvad bøjes "man" efter på tysk? Er det 3.person ental eller hvordan? f.eks. "Man sollst/soll auf der Strasse aufpassen". Er det så sollst eller soll? -
rettelser
ForumindlægHej alle, nogen der ikke ville være super søde at rette 5 sætninger jeg har lavet på tysk, helst hurtigst muligt :-) -
analyse af Die drei Spinnerinnen
ForumindlægJeg skal analyser "die drei Spinnerinnen" i tysk og nogle der kan hjælpe? Bare de vigtigste pointer, moraler og temaer Mange tak på forhånd -
Hjæææælp....
ForumindlægHejsa... Er der nogen som kan rette min tysk opgave...? Har akut brug for hjælp....... Mvh. Monika Jensen -
Oversættelse
ForumindlægHej, jeg skal på torsdag lave en fremlæggelse om energi, og tænkte derfor på om der var nogle der havde de 8 kostråd, oversat til tysk? Tak på forhånd.
