Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18261 til 18280 af 60468
-
Fransk hjælp!!
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde eksamenssættet for Fransk A begyndersprog stx 2018? På forhånd tak! -
BIOLOGI HJÆLP
ForumindlægSkal op til biologi eksamen A niveau.. er der nogen som har været op i 2009 eller 2010, som kan sende deres sæt med svarene.. Så jeg kan se hvordan den fungere..?? -
bekæmpelsesmidler og miljøet
Forumindlæghejsa. er der nogen af jer det tilfældigvis har lavet denne opgave(vedhæftet)? det var en opgave under eksamen i 2010. det ville være en kæmpe hjælp! tak på forhånd! -
Je vais bien? Fransk A
ForumindlægNogen der har skrevet sidste års franske skriftlige eksamen "Je vais bien" juni, 2010 Det ville være en stor hjælp. -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
lineær regression!!
ForumindlægHej jeg forestår ikke rigtig, og har virkelig brug for hjælp til opgaven pls en eller anden! Tabellen viser en opgørelse over antallet af praktiserende læger i Nordjylland i perioden 2010-2017 I en model kan antallet af praktiserende læger i Nordjylland beskrives ved funktionen: f(x) = a&mi... -
Macbeth - resumé af scener
ForumindlægHej alle jer travle mennesker, der er ved at læse op til eksamen. Hvis nogle af jer skal op i engelsk og tilfældigvis har læst Macbeth, eller bare godt kunne tænke sig at få lidt mere styr på det, så er der her et super godt link http://www.novelguide.com/macbeth/summaries/act1scene7-act2scene1.h... -
hjælp til hvad jeg kan komme i prøve
Forumindlæghej, jeg skal snart til en optagelses prøve til stx, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal forberede mig i eller hvordan. Derfor vil jeg gerne spørger om nogle af jer ved hvad jeg kan komme op i og hvordan jeg kan forberede mig. Jeg har fået at vide at i Dansk er det godt at have styr på de fors... -
Mundtlig årsprøve 1.g
ForumindlægHej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :) -
A-niveau fag
ForumindlægHej allesammen! Jeg vil gerne vide hvad det betyder, når man har et fag på A-niveau? Bliver a-niveauet bygget på i 3.g, eller hvordan? -
Fransk hjææælp!
ForumindlægHejsa derude Jeg skal snart op til termin, i fransk. Er der nogen som kan lægge nogle gamle eksamenssæt op? Jeg har virkelig brug for dem. På forhånd tak -
Skal til eksamen på 1 hf nu her og min matematik gik elendigt, hvis jeg fejler alle bliver jeg så smidt ud?
ForumindlægSom sagt, hvis jeg fejler alle mine fag, Matematik, NF osv bliver jeg så smidt ud? Det har bekymret mig så meget jeg har haft svært ved at studere op til eksamen endda. -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal en tekstanalyse indeholde? Det er engelsk en "short story"! -
HJælp!
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen torsdag og er helt i tvivl og forvirret over hvordan man egentlig skal håndtære sin tekst.selve fremlæggelsen! hvordan jeg bygger det op fra bunden af. Help! -
A world of conflict
ForumindlægHar trukket ''A world of conflicts'' til min mundtlig engelsk eksamen og skal bruge et nemt underemne (hjælp) -
Disposition - Emner?
ForumindlægSidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ? -
2 Fremmedsprog på gymnasiet?
ForumindlægJeg skal starte på gymnasiet(STX) her efter sommerferien, og jeg er virkeligt løbet træt i Tysk og har slet ikke fulgt med det sidste år så jeg er langt bagud. Skal man have 2 fremmedsprog på gymnasiet? -
Lineær funktion
ForumindlægHej. Jeg har funktionsligningen: y = -15.25x + 30952.5 Jeg skal bestemme y, når x = 2010 -
Sicko
ForumindlægHej, Er der nogen der har lavet en filmanalyse (på engelsk helst) af Sicko? Mvh. Schoedts
