Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18261 til 18280 af 141843
-
Samf. skriftlig eksamen
ForumindlægEr det tilladt med hjælpemidler i skriftlig eksamen i samfundsfag? -
Depression
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om depression i sin SRP, der kan hjælpe med hvad der sker i hjernen? Og hvilke ting man skal komme ind på når man snakker om depression og hjernen. Skriver i Biologi A -
ny skriftlig for niende
ForumindlægHej er der nogle der har facit til ny skriflig i niende? -
Hjælp
ForumindlægSider med en problemformulering jeg ikke kan finde ud af. Den hedder "Te" matematik trin 2 ?? kan i hjælpe mig med at finde den -
Richtertal
ForumindlægStyrken af et jordskælv kan angives ved det såkaldte Richtertal. Sammenhængen mellem den energimængde E (målt i joule), et jordskælv frigiver, og Richtertallet m er givet ved følgende formel log E = 2,4m - 1,2. a) Bestem den energimængde et jordskælv med Richtertallet 6,5 frigiver, og bestem Ri... -
fsa 1998 december?
Forumindlæghej, nogle som kan give mig facit til fsa 1998 matematik december ?? skal bruge den rimelig hurtigt! -
Brug af samme kilde?
ForumindlægHej SP, Jeg sidder lige og retter min SRP, og jeg kan se at i en del afsnit har jeg brugt det samme materiale- gør det noget? Altså får det lærer og cencor til at tro at jeg ikke har sat mig nok ind i bioteknologien? mvh Maria -
Litteraturliste - HJÆLP
ForumindlægHvor mange bøger og internetkilder har I på jeres litteraturliste? -
Hjælp til abstract.
ForumindlægHej er der en der har lyst til at se om jeg skal rette noget yderligere ved mit abstract? -
Hjælp Klumme
ForumindlægHvordan skriver man en klumme? -
hjælp til synopsis
ForumindlægOmråde: Velfærdsstaten Titel: Kvinders ligestilling 1. Problemstilling: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? Taksonomisk disposition: 1) Redegørelse for ligestillingens historiske perspektiver, hvordan var det tidligere i... -
--->FSA<---
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN! Er der nogen der ved hvor jeg kan få alle svarer i FSA Matematik eller noget andet? Skal hurtigt bruge det, fordi jeg prøver at rette en FSA ark... :S Håber nogen der ved det.. ..::TAK::.. -
Nogle gode råd?
ForumindlægHej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning? -
Emnehjælp
ForumindlægHej Jeg er virkelig i knibe, for jeg kan slet ikke finde ud af hvilket emne og hvilke fag jeg skal bruge til årets eksamen. Overemnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Jeg har biologi A, fransk A, idræt B, religion C og musik B Ville gerne skrive i en kombinatio... -
SO-prøvemappe
ForumindlægHello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak. -
Matematik/historie/religion, nogle der kan hjaelpe?
ForumindlægHey alle Jeg vil gerne skrive i enten matematik/historie, matematik/religion eller religion/historie. Kan bare ikke rigtig se om der er nogle emner hvor det kan lade sig göre? ville virkelig vaere fedt hvis der var nogen der gad at hjaelpe med nogle "mulige" emner. Skal senest vaelge fa... -
haster!!!! omdannelse af nitrogenoxid til nitrogendioxid
Forumindlægvi betragter omdannelsen af nitrogenoxid til nitrogendioxid: 2NO + O2 => 2NO2 ?Em= -111,6 KJ/mol den anførte værdi for ?Em gælder ved 25?. Beregn ?Hm. har prøvet at regne ud, men kan ærligtalt ikke finde ud af at regne det ud, så nogen der kan evt. hjælpe? Tak -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
HF C Svar?
ForumindlægNogle der har svarene på HF C fra idag ? -
Skriv et essay
ForumindlægHej Har brug hjælp for til at skrive en indledning til mit essay. Essayet skal handle om en vigtig begivendhed i mit liv. Nogen der har nogle fif til en god indledning.
