Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 18261 til 18280 af 36784
  • Noter!!!!! pls..

    Forumindlæg
    Jeg skal til årsprøve i fysik, d.3/6. vis der er nogle der har nogle gode gym. 1.g noter.. ville jeg blive lykkelig.
  • Haster ! Halvåbent og åbent rør !

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder her med en dejlig fysik opgave om lyd. Hvis der er nogen som gider og fortælle mig, hvad halvåbent og åbent rør er, så vil jeg være evig taknemmelig. ;D
  • Halveringstykkelsen ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en fysik rapport, men kan ikke huske, hvordan det er, at man finder halveringstykkelsen .. Nogle der kan hjælpe mig ???
  • Gode links (FY)

    Forumindlæg
    Hej, som profilen hentyder... Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget Fysik? Niveauet bør som minimum være equal A-niveau.
  • Subtraktiv farveblanding

    Forumindlæg
    Jeg har en fysik jounal hvor i jeg skal svare på: Hvorfor bruger man lyse grundfarver i en subtraktiv farveblanding? Er der nogle der kan fortælle mig det?
  • opgaver!

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet Opgavesættet maj-juni 1994 I Fysik A.? Indeholder(Vandseng, minikratværk,krængningsmåler, Luftmodstand,Tempraturfølsom modstand, Komethale)
  • hvad er resistans

    Forumindlæg
    kan nogen forklare mig let og begrundet hvad resistans er? helst uden brug af svære ''fysik'' sprog tak
  • Hjælp - Forsøg med ultralyd

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med mit fysik eksamensprojekt om lydbølger og ultralyd. Er der nogen der har nogle forslag til forsøg man kan lave med ultralyd?
  • Medtode !??!

    Forumindlæg
    Er helt død på metode afsnittet. Skriver i Fysik - Engelsk - Og vil gerne have hjælp til begge dele, mht. metoder. (Skriver om Raketligningen og Challenger Ulykken)
  • Eksamen 2008

    Forumindlæg
    Nogen som ligger inde med fysik opgave sættet fra sommer eksamen 2008? Med udregninger og det hele? Mvh. Nicholas
  • Galvanisering/forzinkning

    Forumindlæg
    Sidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den?
  • Lovemeter?

    Forumindlæg
    hejsa!!i morgen skriver vi i fysik en test, men ved ikk lige helt hvad en lovemeter er og hvad man bruger den til og hvordan man bruger. er der nogen der har forstand på det der kunne forklare det til mig??
  • det koniske pendul

    Forumindlæg
    Hey...når man i fysik arbejder med det koniske pendul og taler om frekvens, mener man så omgange pr/sek ?
  • Hvor stor en en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?

    Forumindlæg
    En rar sjæl som kan hjælpe med noget fysik? spørgsmålet lyder: Hvor stor en del af Danmarks el-energi kommer fra biogasanlæg?
  • hjælp med omregning

    Forumindlæg
    jeg sidder med noget fysik der ikke vil gå op .. er der nogen der ved hvor meget 1551,8kPa/ml er i Pa/m^3???? håber i kan hjælpe mig
  • Emnevalg

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i.
  • privatlærer/ekstra undervisning i mat. fys. og kemi B

    Forumindlæg
    Hej! Jeg søger hjølp til mat. fysik og kemi på B. Især til eksamensforberedelse. Er der nogle her der kan hjælpe mig? Please :)
  • Elektriske kredsløb

    Forumindlæg
    Hej! Er i gang med en længere fysik-aflevering, men har problemer med ´disse spørgsmål: Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe en bror i nød<3
  • hvad afhænger epot og ekin af

    Forumindlæg
    hej. jeg er i gang med at lave en fysik rapport. men jeg ved vireklig ikke hvad Epot og Ekin afhænger af? er der nogle som ved det?
  • Polyamider og Polyestere

    Forumindlæg
    Hej derude (: Er igang med fysik rapport og er gået i stå her: Beskriv / teg polyamider og polyesteres opbygning. Er der nogen der kan hjælpe? Håber :) -Mullefilumpen.