Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18261 til 18280 af 104934
-
Hjælp hurtig
ForumindlægKan man på tysk sige om noget at det er for dårligt, altså oversat med zu schlecht? eller vile man bare skrive schlecht? håber meget på hjælp khAM -
Enigma
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP om Enigma og mangler en kilde der fortæller noget om tyskernes brug af enigma -
Hjælp!
ForumindlægHej jeg skriver angånde om der nogen der har skrevet en tekst på tysk om deres idol på 8 klasse nivoeu. -
HASTER! PLZ!
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen der ved hvad " Den 6 december omkring år 340 døde han der og blev senere kåret som helgen" til tysk? -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægPrøver en gang til. Nogle der har skrevet en opageve til Augustoprøret, under Tyskernes besættelse af Danmark. Og evt. har nogle gode kilder? -
Hjælp søges med stil...
ForumindlægNogen der har lyst til at rette min tysk stil på 300 ord, denne dejlige lørdag aften? :o) -
At få følelser for én ;-)
ForumindlægHvordan vil du på tysk sige, ''jeg har fået følelser for Lu igen''?? :-) -
Nominativ? WTF
ForumindlægJep.. Jeg skal skrive en opgave i tysk hvor jeg skal skrive hvad nominativ er og hvornår nominativ bruges. Og jeg er fuldstændig FORTABT! -
oversættelse af en sætning
ForumindlægHar haft meget svær ved at oversætte denne sætning til tysk. Ved ærlig talt slet ikke hvor vendingen 'integrere sig i det tyske samfund skal' skal laves på tysk Når unge udlændige kommer til Tyskland har de svært ved at integrere sig i det tyske samfund. her er mit bud: Wenn junge Ausl... -
Stil :)
ForumindlægNogle, der har lyst til at læse min tyske stil igennem og bare antyde, hvad jeg skal gøre bedre? I SKAL IKKE RETTE DEN. (: -
En sætning
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "jeg vil aldrig glemme vores fantastiske oplevelser vi har haft sammen."? -
Det haster haster....
ForumindlægHej.. Jeg har en opgave som skal rettet er der en som er god til tysk og en som er skøn til at gør det. Fortsat god aften! -
Fremlæggelse
ForumindlægEr der nogen her der er rigtig gode til tysk? Jeg vil høre om I ville rette eller kommentere på min fremlæggelse. Ps. Den er meget kort (bare så i ved det) -
Udlænginge
ForumindlægEr der nogen der vil rette mit tysk? Det er en lille kort tekst omkring udlæninger i Danmark :) Jeg sender teksten til jeres emailboks hvis i vil. -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster ! -
Det danske samfundgår forvildt
ForumindlægDenne her sætning driller og jegkan ikke oversætte den til tysk, nogen der vil hjælpe? Det danske samfund går forvildt -
Vurdering af nazismen
Forumindlæg"vurder hvilken betydning den nazistiske ideologi havde for den tyske befolkning" nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til stil :D
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min tyske stil, fylder næsten en side:), for så kan jeg sende den til jer . -
Oversættelse, rette den ?
ForumindlægNogle som vil være så søde og rare og kigge på min TYSK oversættelse.. Den Fylder kun 9 linjer.. Og rette min fejl hvis det er ? -
Adverbialled
ForumindlægHej. Når jeg analyserer en dansk sætning jeg skal oversætte til tysk og jeg så har sat adverbialled under, skal artiklen til verbet så stå i genitiv eller akkusativ?
