Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18281 til 18300 af 52678
-
old hvad er kendt?
ForumindlægOld eksamen... er det kendt tekst og kendt kunst man kommer op i? -gammel reform? -
Problemer med ny bærbar
ForumindlægHej. Jeg har lige købt en Acer bærbar. Jeg har dog et problem. Når jeg sidder og arbejder bliver skærmen pludselig helt blå og så genstarter computeren. Den er kun en uge gammel, men den har gjort det hver gang jeg har haft den tændt, siden jeg tændte den første gang. Desuden bruger den omkring ... -
Hvor sent må lærer ændre eksamens-spørgsmål?
ForumindlægHej. Jeg går på e-learning Matematik C HF, og skal til mundtlig eksamen 2. Januar. Min lærer lagde for en del tid siden spørgsmålene ud til os, og dem har jeg selvfølgelig forberedt mig på. Nu har han i dag lagt "justerede" spørgsmål op til os, og det er disse man trækker i stedet for ... -
Er det muligt at skifte gymnasium efter 2 måneder?
ForumindlægHej, jeg har nu gået i Gymnasiet i over 2 måneder, og har indset at det ikke er rigtigt mig...Jeg passer slet ikke ind der, jeg vil rigtig gerne skifte til gymnasium i en anden by, istedet for at gå i den her i 3 år... 1. hvem skal jeg tale med? 2. Skal jeg vælge HF eller STX, og hvad er forskell... -
naturen
ForumindlægHEJ :D jeg har lige et enkelt spørgsmål... Hvad kan vi bruge viden om anvendelsen af naturlige kemiske stoffer i naturen til? På forhånd tak :) -sofie (: -
HJÆÆÆLLLPP
Forumindlægjeg skal have afstemt denne reaktion og er gået helt kold.. MgSO4(aq) + NaOH(aq) -> Mg(OH)2(s) + NaSO4(aq) -
FS10 Matematik 2012
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor/om man kan finde FS10 i matematik fra 2012 på nettet? Tak på forhånd :-) Ps. kan ikke selv finde det! -
studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle.. Jeg skal finde et emne til mit Studieretningsprojekt, hvor min kombination af fagende er historie og biologi.. ville høre om der var nogle som kunne hjælpe mig ang. et relevant emne.. er løbet lidt tør for ideer. tak Hilsen Cecilie -
Kan jeg kræve en ny lærer?
ForumindlægI starten af 3.g blev dem der havde valgt Matematik A (inklusiv mig) delt ud og der blev lavet en ny valgfagsklasse i Matematik. I den forbindelse fik jeg også en ny lærer i Matematik. Og her starter mit helvede. Mit generelle faglige niveau ligger ikke super højt. Men heller ikke i nærheden af d... -
Hvordan skriver man et portræt?
ForumindlægHeej.. Jeg skal skrive et portræt af mig selv i dansk niveau c, men har aldrig gjort det før. Er der nogle ting man skal ha9; med eller noget man ikke må ha9; med? Jeg vil virkelig sætte pris på noget hjælp! Kram mmarianne -
Matematik hjælp haster <3 <3
Forumindlæger der nogen der kan leve det for kan ikke finde ud af det :( OPGAVE 1 ) En dieselbil er dyere i indkøb end en tilsvarende med benzinmotor. Til gengæld koster dieselolie mindre pr. liter end benzin. Jensens drømmebil koster 180.000 kr. med benzinmotor og 220.000kr med dieselmotor. j... -
Massemidtpunktets koordinater?
ForumindlægNogen der kan bevise det ?? det skal helst være uden integralregning.. -
Hjææælp! Vigtigt!
ForumindlægJeg skulle lige høre om jeres mening. En skoleelev hvis genemsnit er på 4 og som ikke får mere end 4, skal til at vælge gymnasium! Hvad ville i anbefale til sådan en elev? HHx, HG, HTX eller STX eller noget helt andet? Og vedkommende tinker seriøst til alle fag! -
Hvordan siger man ... på tysk?
ForumindlægJa, hvordan siger man "Dovenskab scorer ingen piger" på tysk? Tak på forhånd! -
Hjælp mig :)
ForumindlægHandler om lineær sammenhænge En sammenhæng mellem variablerne t og m er givet ved : t 0,50 1,00 1,50 2,00 2,50 3,00 m 1,07 1,50 1,84 2,12 2,37 2,60 Undersøg, om m afhænger lineært af t. Hvordan gør jeg det? Jeg ved ikke hvordan jeg ska... -
Kan i give mig eksempler Plzz
ForumindlægHej Fokens jeg skal skrive en novelle temaet er kærlighed. 2400 ord. jeg skal indele i indledning ( anslag og præsentation ) midte ( uddybning, point of no return, konfliktoptrapning) afslutning: klimaks og udtoning. Plzz hjælp mig giv et eksempel på hvordan min novelle skal være plzz -
stavekontrol??
ForumindlægHej alle. Har lige fundet ud af at jeg har haft glemt at have stavekontrol på til min danske eksamen og da jeg har skrevet 6 sider er der selvfølgelig uden denne sneget sig en del slåfejl ind.. Har 10 stk på 6 sider. Tror i det kan trække meget ned? 2 af dem kunne eventuelt godt forstås som det v... -
Hjælp
ForumindlægHvad vil det sige, hvis en tekst hører ind under det der betegnes som kritisk realisme? Hvad er kristisk realisme? -
mundtlig matematk
Forumindlæghej jeg vil gerne vide noget omkring mundtlig matematik. hvad skal man endlig i det, men skal vel ikke stå og regne ting ud for læreren eller sådan. eller skal man fyre alt mulige beviser af og sådan. jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal. -
Også eller og så
ForumindlægHej! Hvornår hedder det også og hvornår hedder det og så?
