Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 18281 til 18300 af 48309
-
partiets mærkesagaer bare stikord
Forumindlæghej hvad er partiets mærkesager tak -
hvilke beviser?
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig mat A her snart. og tænkte på hvilke beviser, der er vigtige at kunne indenfor følgende emner: vektorer i rummet vektorer i planet vektorfunktioner differentialregning integralregning trigonometri funktioner - log og eksponentielle analytisk plangeometri rumgeometri ... -
Differentation af irrationelle funktioner !? HJÆLP
ForumindlægHey.. har fået følgende opgave: kom da ind på, hvordan man differentierer irrationale funktioner. Du kan se på: • f(x) = ex • f(x) = ln(x) • f(x) = √x her er jeg fuldstændig blank, er der nogen der kan hjælpe !? -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægJeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi arbejder hen imod. Skriv til [email protected] -
At dumpe sin studentereksamen
ForumindlægJeg ville bare høre, om det er muligt at gå om, hvis man dumper sin studentereksamen, altså får et gennemsnit under 2,0? På forhånd tak :) -
Mat-A skriftlig
ForumindlægHej, nogen der ved, hvilken karakter man får hvis man har besvaret ca. 70 procent af spørgsmålene i den skriflige Mat A -
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
Modul 2 opgave, socialrådgiver studerende
ForumindlægHej, Er det nogen socialrådgiver studerende herinde ?? Skal bruge hjælp til en opgave på modul 2... -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
Ekstraundervisning
ForumindlægHej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :) -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
Forberede mig til Engelsk 0-B og & Matematik C frem til august
ForumindlægHey Jeg starter på de her to enkeltfag til august, og jeg vil gerne gerne preppe lidt frem til studiestart. Er der nogen, der kan anbefale nogen sider, materiale etc til begge fag? Jeg er også åben for et par tutortimer, hvis prisen er den rette :) -
God uddannelse efter HF
ForumindlægHvilket uddannelse kan man komme ind på med en HF udannnelse? -
NV prøven (HASTER!)
ForumindlægHejsa SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer som har fået 12 i NV prøven (htx'er) om hvordan I kom frem til 12-tal og hvilke metoder I brugte. Og til jer som fik under hvad I kunne have gjort bedre for at få løftet karakteren. Stor hjælp. På forhånd tak -
AT REJSER - PSYKOLOGI OG ?
ForumindlægHejsa . Jeg sidder også og er i tvivl om hvad jeg kan skrive. Jeg har matematik(A), fransk(A) fysik(B), Kemi(B), Psykologi(c), Engelsk(b), Religion(c), old (c), biologi(c) osv. Jeg vil helst undlade at skrive i fysik eller engelsk . Jeg vil gerne skrive i psykologi, men jeg ved ikke hvad fag ... -
Et valg.
ForumindlægHej alle. Jeg går iøjeblikket på stx men jeg overvejer stærkt og flytte over på HTX, hvordan er det og gå på HTX ? -
Indledning til min SRP opgave
ForumindlægHej Alle! Jeg sidder og skal skrive min indledning til min SRP opgave om Fraktaler og Kaos, men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal skrive og hvor jeg skal starte?. Jeg har godt læst at: En god indledning skal tre ting: 1. Den skal præsentere dit emme og hovedtrækkene i din problemformu... -
finde det årlige beløb+rente ud af fem år
ForumindlægHvis jeg køber noget på afbetaling til 50000kr. og 7% i årlig rente. hvad er det totale beløb efter 5 år. har fundet ud af at jeg ska betale 50000*(1+0,07)^5 = 70127 kr. ialt. efter 5 år. men hvordan finder man, hvad jeg skal betale det første år? andet år? osv. på forhånd tak. -
spm
ForumindlægMå man i sin fremlæggelse af metoder nævne teorier man kunne have anvendt hvis man havde et andet fag og så redegør for den/de teorier -
Eksempel på brug af metode?
ForumindlægSkal man ikke komme med eksempler på hvordan man bruger metoderne, altså gå i dybden. Eller skal man blot hurtigt nævne hvordan de er anvendt? For kan bestemt ikke finde ud af hvad jeg skal vægte, og fortælle frem for andet?
