Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 18281 til 18300 af 36784
-
Apparat og magnetisme
ForumindlægHej ..Vi skal i fysik have et projekt. Vi skal selv vælge et apparat at have om der er afhængig af magentisme. Jeg er lidt blank, nogle ideer ? -
Fysikeksamen+kemieksamen - spørgsmål
ForumindlægJeg har både kemi og fysik på A-niveau. Der er dog flere på både mig kemihold og fysikhold, der kun har det ene af de to fag på A-niveau. De skal op i tre skriftlige eksaminer, og det bliver så dansk, matematik og kemi eller fysik. De er således sikre på at komme op i fysik eller kemi skriftlig... -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
Eksamen radioaktivt
ForumindlægHej Vi er i gang med vores Fysik B eksame, er der nogle, som har en idé til en opstilling af et forsøg, som har radioaktivt som tema ? mvh. Random Dude -
HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER I DTU
ForumindlægJA, HVORDAN KAN MAN VÆRE FORSKER JEG VILLE MÅSKE VÆRE FORSKER MEN HAR IKKE SÅ GODE KARAKTER MEN INDTERSER FOR FYSIK ALTSÅ NATURVIDENSKAB -
Et resultat som jeg ikke lige forstår
ForumindlægHej allesammenJeg er i gang med at lave noget fysik og er kommet frem til resultatet:4,5663E10Hvad betyder det? -
Skr. Fysikeksamen 2005
ForumindlægNogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)? -
Råd til eksamen..
ForumindlægHej. Jeg skal til omeksamen i fysik B. Jeg har brug for god råd til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen. På forhånd tak.. -
En go idé?
ForumindlægNogen som har en idé til et emne, til AT under emnet Rejser, hvor man kan inddrage fysik og Dansk? -
SRO hjælp!!!
ForumindlægHvis der er nogle, der har forstand på kemi og fysik, så må I meget gerne skrive til mig enten her eller privat... Har virkelig brug for hjælp! Det er til min SRO :( -
Ellære
ForumindlægHej :-) Jeg sidder med en fysik opgave, som jeg bare ikke kan finde ud af, desværre.. Så håber at der er nogen der vil hjælpe mig? Tak på forhånd! -
notater
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
Komposant
ForumindlægHej...Sidder og læser fysik, er stødt på ordet komposant...Hvad betyder det???Håber der er nogle som kan forklarer mig det...På forhånd tak... -
eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvordan jeg bedst forbereder mig til mundtlig fysik eksamen? Alle idéer er gode ideer. -
Ellære
ForumindlægHjælp!!...Jeg har brug for nogle eksamesnotater eller bare notater om ellære for fysik B...min email er : [email protected] på forhånd ;) -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
''censor''
ForumindlægHejsa Nogen der kender Mikkel Rønne fra Brøndby Gymnasium ? Han er min censor til fysik :) . -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
Lyd
ForumindlægEr dernogen der kan forklare mig hvordan lyd bliver til?Det skal ikke bare være sådan noget simpelt noget.. Det er noget jeg skal bruge til Fysik på A nieaveu..Eller bare et link hvor der står noget? -
SRO
ForumindlægEr der nogle der har nogle gode forslag til nogle problemstillinger om Acceleration. Det ville hjælpe mig meget. Jeg har emnet hastighed og underemnet acceleration og fagene matematik og fysik.
