Søgning på: historie eksamen. Resultater: 18301 til 18320 af 46276
-
Differentiering af funktion med ln()
ForumindlægHey Dette stykke er i mit vejledende eksamenssæt for Mat B skriftlig uden hjælpemidler. 4*ln(x2+2) Hvordan klarer jeg den uden hjælpemidler? -
Skriftlige eksamenskarakterer 3.g
ForumindlægHej. Ved i hvornår i ca. får bedømmelsen for jeres skriftlige eksamener? :) -
Hvordan skriver jeg min Konklusion??
ForumindlægOverskriften siger sig selv. Hvordan skriver man en konklusion?? -
Forskrift bestemmelse
ForumindlægI år 2000 var der 109 millioner mobil-abonnementer i USA. De følgende år voksede antallet med 14% om året. a) Indfør passende betegnelser, og opstil en model, der beskriver denne udvikling i antallet af mobil-abonnementer i USA. jeg ved ik hvilke model der er tale om ? lineær eller eksponen... -
Engelsk
ForumindlægHej. Hvis man skal ind til engelsk prøven og skal til sidst skrive en kort tekst, hvordan griber man det an? hvordan starter man og hvordan slutte man så det bliver godt? der må være noget der igen. -
Begreber !
Forumindlægjeg skal op til mundtligg dansk. Kan i liste alle begreber op, som ekspressionisme, alle de ting man kan analysere med i forhold til digt, folkevise, novelle, folkeeventyr osv. -
Til jer på supplering/3 år.
ForumindlægHar flere spørgsmål, som har gået mig lidt på. Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg vil gerne høre erfaringer fra jer andre. Jeg læser på Aarhus Universitet, og bliver nødt til at tage alle mine suppleringsfag i København. Pendler I frem og tilbage, eller er I flyttet i derover? Jeg er lidt skeptisk f... -
Spansk Terminsprøve 2011
ForumindlægHej, jeg har lige været til spansk terminsprøve. Jeg er sindsygt dårlig til spansk, så har ingen idé om jeg overhovedet består, ud fra det jeg har leveret i dag. Derfor kunne det være rart, hvis nogen af jer spansk ekserter, der lige kunne vurdere den? :D Her er opgaven: Le ètica A. Trad... -
Medbringe computer til eksamination
ForumindlægJeg skal op til engelsk mundtlig på A niveau, har fået besked fra min lærer at vi må tage alle noter med til både forberedelse og selve eksaminationen. Spørgsmålet er, om jeg må tage min computer med ind også? Har jo næsten alle mine noter liggende der. - hvis ja, må jeg gerne skrive på den und... -
Fraaansk HJÆLP
ForumindlægHej er den nogle der kan hjælpe mig med at forstå dette tekststykke? Hvis der er nogle der kan skrive bare kort hvad den handler om, det vil være en rigtig stor hjelp .) Jeg har vedhæftet det som et FOTO -
Hjælp til første samf opgave
ForumindlægHey :) Har samf på A niveau i 1g og har aldrig skrevet en opgave før.. Min problem formulering lyder således; Undersøg hvilke argumenter der er for hhv. en afskaffelse/kraftig reducering af efterlønsretten og en opretholdelse af den nuværende efterlønsordning. Besvarelsen skal tage udgangspunkt... -
Hjælpe lærer til Økonomistyring
ForumindlægJeg har brug for en hælpe lærer til Økonomistyring. Håber du kan hjælpe mig. -
Metoder i AT- religion B
ForumindlægJeg sidder og laver AT og skal op i det på mandag. Jeg skriver om Amish hvor jeg fokuserer på rumpringaen. Jeg skriver i fagene religion B og engelsk A. I religion ser jeg på rumspringaen som ritual ved hjælp af Van Genneps ritual anayse. Hvileken metode er det så jeg bruger? jeg tror det er re... -
Oversættelsesprogram som virker offline?
ForumindlægHej, Jeg skal meget snart op til skriftlig spansk. Er der nogen der kender til et oversættelsesprogram som virker offline? Tak på forhånd. -
synopsis - tekst
ForumindlægSkal fordybe mig i et eventyr eller en fabel i min dansk synopsis. Er der nogen der kender en tekst med en god morale eller etik ?:) -
Hjælp - Tusind tak
ForumindlægHej allesammen Imorgen skal jeg op i den skriftlige matematik prøve. Jeg har længe haft svært ved matematik, derfor betyder det meget for mig at bestå. Jeg søger derfor nogle gode tricks til denne årsprøve, kender i evt. en hjemmeside med gamle årsprøver? eller en hjemmeside hvori man kan øve ... -
Essay - En Københavner i Jylland
ForumindlægJeg har valgt at analysere et essay som hedder "En Københavner i Jylland" af Dan Turéll. Jeg mangler lidt hjælp til at bevise at det er et essay ved at bruge de forskellige essay genretræk. Sidder lidt fast, så kunne være en hjælp hvis der var en der kunne hjælpe mig på rette spor igen.... -
Spørgsmål
ForumindlægEn som kan hjælpe? Gør rede for, hvordan man regner med vektorer (sum, differens, gange med konstant) både geometrisk og algebraisk. -
HjælpPPP
ForumindlægHjælp søger hastigt hjælp Gør rede for den eksponentielle funktion f(x) = b·ax, og kom herunder ind på betydningen af tallene a og b, samt grafens forløb. Gør rede for logaritmefunktionen samt begreberne fordoblings- og halveringskonstant. -
Årsprøve matematik
ForumindlægHej.. Nogen der ved hvordan årsprøven på 1.år HTX i matematik ser ud? Håber i vil svare :) Anne M.
