Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 18301 til 18320 af 145363
-
Rettelse
ForumindlægHej, nogen der vil læse igennem og se om der er fejl Det er en andens opgave, som jeg skulle kigge på, men jeg er selv dårlig til engelsk Martial Arts Many martial arts have military origins, but practiced as sports, using sporting rules. Martial art has its origins in military origin an... -
F mærke:
ForumindlægJeg har en funktion "F(x)..blabla.."Jeg har 2 ligninger som jeg skal løse:1:"F(x)=..."2:"F'(x)=..."Kan jeg bare sætte min funktion ind i både opgave 1 og 2??.. SELVOM der står "F mærke" ved opg. 2? -
Teknisk matematik
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har maematik A på Htx, og vi er igang med at lave en aflevering fra teknisk matematil, som hedder "Konstruktion af ventilhus". Kan det passe, at der ikke er nogle, som har lavet denne aflevering? I såfald, hvis der er vil, men jeg meget gerne se, den, da jeg er gået... -
HJÆLP - differentialligning
ForumindlægHej! Jeg har et kæmpe problem med denne opgave i matematik - håber nogle kan hjælpe, er helt på bar bund: Nogle af løsningerne til differentialligningen y'-2y=4x^2-4x har et eller flere ekstremumspunkter på deres graf. a)Bestem en lignig for den kurve disse ekstremumspunkter tilhører. -
Kommunikation i praksis - Det gode jobafslag
ForumindlægHej er der nogle som har en eksamens opgave liggende fra faget kommunikation i praksis. Jeg er igang og mit emne er Det gode jobafslag. hvor jeg kigger på kommunikationen. Jeg har dog svært ved at komme igang og håber derfor jeg kunne finde noget inspiration herinde. på forhånd tak for hjælpen. -
kilde
Forumindlæghej jeg skriver SRP 1.verdenskrig i historie og matematik og jeg har nogle kilder til historiedelen. jeg er bare i tvivl om hvordan kilden skal indgå i opgaven skal jeg bare vedlægge kilden i litteraturlisten og så i historiedelen skrive noget alla: "det fremgår i kilden .... at omstændigh... -
X-kromosom inaktivering hjælp!
ForumindlægHejsa! Jeg ville høre om der er nogen der tilfældigvis har lavet den biologi eksamensopgave der hedder: Opgave 2: X-kromosom inaktivering - fra Biologi A eksamen maj 2008 (handler om enzymet G6PD der har stor betydning for at de røde blodlegemer fungerer normalt, og noget om nedarvning af bløde... -
Åndernes hus - magisk realisme
ForumindlægHalløj, vi er 2 piger der skal arbejde med magisk realisme i Åndernes hus af Isabel Allende. Men vi kommer ikke rigtigt nogle steder med vores opgave. Så tænkte på om der var en lille engel derude der havde en eller flere fatastiske idéer til os? på forhånd tak :) -victoria og mikkeline -
SRP - klage - HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har fået karakter for min SRP-opgave og er meget uenig og utilfreds med karakteren da jeg ikke selv mener, at opgaven er til et 4-tal. min vejleder i samfundsfag sagde, at det faglige indhold i biologi og samfundsfag ikke var godt nok. Dog sagde min biologilærer, at det fa... -
Thise Mejeri IT-Case
ForumindlægForum til IT-Case -
Grammatik hjælp :)
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne opgave :) -
Jeg har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej, er der en som kan hjælpe mig med disse opgaver? -
funktionen
ForumindlægEr der nogen kan hjæpe med denne opgaver? -
Lineær programmering
ForumindlægJeg har i det sidste stykke tid arbejdet med lineær programmering med min klasse og må indrømme jeg har fundet det let, da jeg kan se logikken i det. Dog er jeg stødt ind i et problem i emneopgaven omkring emnet. De opgaver vi normalt har haft har været noget med at der eksempelvis produceres X... -
try this girls..
Forumindlæghey.. Just an interesting question.. what do you find fascinating about the opposite sex ??? -
Betalingsbalancen
ForumindlægHej. Jeg har sovet i timen, og fatter ikke betalingsbalancen. Er der nogen der vil hjælpe mig, og give en kort, præcis og letforståelig beskrivelse af betalingsbalancen. Jeg skal op på onsdag, så jeg har brug for hjælp i en vældig fart. -
Personkarakteristik
ForumindlægI forhold til en novelleanalyse - kan man godt lave en samlet personkarakteristik af de mest væsentlige personer og skrive lidt kort om de andre ??? eller skal man lave en karakteristik over hver enkelt person som har en afgørende rolle??? Synes ikke rigtig der står noget om det i den anal... -
Hvad betyder dette??
ForumindlægHvad menes der når der siges: jo, det var en rask fordeling? Tak -
Ideologi!!
ForumindlægHvad er Radikale Venstres,Venstres, Konservatives, dansk folkepartis og christ demokraternes Ideologi? -
et par sætninger!
ForumindlægEn der gider se om disse sætninger er korrekte?\n\nViele Familien mussten fliegen im 1944 wärend den Krieg. Ingrid Schmidt – Harzbach erzählte, dass ihre Mutter und sie nach Hannau, in der Nähe von Hannover, flog, weil ihr Vater in Krieg war. \n\nDie andere Mädchen und ihre Familien fuhren nach I...
