Søgning på: musik analyse. Resultater: 18301 til 18320 af 25891
-
Hjælp ? (Kig mit spørgsmål!)
Forumindlæg6. Vækstmodeller Gør rede for hvordan man kan analysere et datasæt for om det passer med en bestemt vækstmodel. Du skal komme ind på, hvordan man kan bestemme variabelsammenhængen. Inddrag gerne din rapport Hjælp! Mvh Astrid xD -
24 timers eksamen i spansk - Tacones Lejanos.
ForumindlægHej derude.. Tænkte på, om der er nogle der har en analyse fra overstående film? Det handler om scene 1, 2 og 3. Jeg forstår godt hvad der står, men den giver jo ingen mening. Ham Pedro Almodóvar er jo for skør! Heeelp..... Jeg skal op i morgen. :( -
Hjælp - dansk eksamen: budskab i "Polterabend"
ForumindlægHjælp - skal op i dansk eksamen torsdag og skal op i Polteraben af Jan Sonnergaard - men jeg forstår ikke budskabet? Og forstår ikke slutningen af teksten - hvad er det fortælleren mener med de 3 nævnte magter?? Kender nogen teksten/novellen? Hjælp mig med min analyse og budskabet - PLEASE -
max von der grün: Masken
ForumindlægHej :) Er nogle af jer, der har læst ovenstående novelle? - har nemlig problemer med at komme i gang med en analyse af den, jeg ved ikke helt hvad der ville være relevant at komme ind på her, så jeg ville høre om der var nogen, som kunne hjælpe mig med at komme i gang? :) -
Tema af sangen : vi er røde, vi er hvide??
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen og analysere sangen/digtet " vi er røde, vi er hvide" skrevet af dodo and the dodos. og jeg er ikk særlig sikker på hvad temaet eller budskabet er med denne sang? any help? -
Dansk eksamensforberedelse
ForumindlægHej! Jeg er igang med at analysere et billede som hedder "Haven med den gamle døbefont", og er nået til at skulle finde budskabet, men jeg ved ikke helt hvad budskabet er. Jeg tror at det er noget med lykke, men ved ikke helt detaljer..:/ På forhånd tak! :D -
Medier-eksamen i dansk
ForumindlægHej :) Jeg er i tvivl om hvordan man griber en dansk eksamen an, hvis man trækker noget om medier. Jeg er lidt i tvivl, men ved dog at man kan komme ind på noget som argumentations analyse. Hvad kan man ellers komme ind på ? Mange tak på forhånd :) -
Hjælp til mediefag?
ForumindlægHej igen. Jeg har mange spørgsmål mht. mediefag og håber nogen kan hjælp mig med det! 1. hvad er forskel på kontinuitetsklipning og montage-klipning? og hvrofor bruger man det i filmen. 2. Hvrofor bruger man travelling klipning i filmen? Jeg skal analysere en kort film til eksamen og har bruge f... -
Hjælp til Logger Pro
ForumindlægHej. Jeg har analyseret en video med en bevægelsescensor gennem Logger Pro. Er der nogen, der kan forklare hvad CC betyder i Logger Pro? Så vidt jeg ved, står det for calculated columm, men hvad menes der helt præcist med dette? Jeg har vedhæftet et billede. -
Anmeldelse af værklæsning - form?
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en anmeldelse af et litterært værk, men er blevet lidt i tvivl om kravene? Skal formen være i stil med anmeldelserne i fx dagblade - altså meget bedømmende? Eller er fokus stadig på analysen og forståelsen? Og hvor subjektiv skal man være? På forhånd tak for hjælpen :D -
Episk og lyrisk digt (VIGTIGT)
ForumindlægJeg skal analysere digtet den sidste gæst af Tove Ditlevsen, og jeg mener at det både er et episk og lyrisk digt, men er i tvivl om man godt må sige det til eksamen? eller skal man sige at enten er det episk ellers er det lyrisk -
skizofreni -srp biologi og psykologi
Forumindlæghej alle sammen jeg skal skrive srp her snart, og har valgt at skrive om skizofreni. jeg ville spørge, og der er nogen der kender en god case, som jeg kan analysere i psykologidelen, som omhandler en der har skizofreni eller noget lign. -
srp - skizofreni, biologi og psykologi
Forumindlæghej alle sammen jeg skal skrive srp her snart, og har valgt at skrive om skizofreni. jeg ville spørge, og der er nogen der kender en god case, som jeg kan analysere i psykologidelen, som omhandler en der har skizofreni eller noget lign. -
Skriftlig eksamen på gym
ForumindlægHejsa.. Er den skriftlige eksamen i tysk fortsætter på gymnasiet stadig ligesom den var i 2008 dec: http://www.finnjo.dk/Tekstopgaver_STX/STX083_TFA_Meine_Liebe.pdf - Altså en oversættelse, en analyse og et frivilligt spørgsmål? Hvor lang skal sådan en egentlig være? -
Vietnamkrig(2.Indokinakrig)
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at analysere filmen Platoon, der handler om Vietnamkrigen. Det jeg så bare er i tvilv om er, om den repræsenterer en højreorienteret holdning eller en venstreorienteret holdning? Desuden har jeg hørt, at de fleste venstreorienteret var imod Vietnamkrigen? Passer det? -
Tysk eksamen - Hjælp! - In der Höhle des Löwen
Forumindlæghttp://www.dhm.de/lemo/forum/kollektives_gedaechtnis/038/index.html Hej alle, jeg skal til eksamen i morgen tidlig og jeg har trukket denne tekst. Er der nogen der ligger inde med en analyse af teksten eller nogen gode hovedpunkter fra teksten? Mvh :-) -
sex af kim fupz aakrson
ForumindlægHej, jeg søger rigtig meget hjælp til en analyse af novellen, da jeg er på bar bund. Mine analysepunkter er: Genretræk, komposistion, sprog, personkarakteristik og miljø samt tema og budskab (min fortolkning). jeg har valgt at perspektivere til jomfruen, dødsynderne og reality tv. -
essay
Forumindlæghej jeg har lavet et essay om ordet "om medierne magt". Jeg ved ikke rigtig om det er godt eller skidt, hvis i kan komme med en analyse og fortælle om der er noget som kan gøres bedre må i meget gerne fortælle det. og hvir i gider at ret den... -
Ide til pf
ForumindlægMine problemstillinger er: Redegør for grundvand, overfladevand, vandforsyning og vandafledning i henholdsvis gamle dage og vore dage Analyser koleraens betydning for København i 1853 Diskuter kloakerings betydning for den moderne storby Nogle idéer til det overordnede spørgsmål, altså proble... -
Tysk sætningsanalyse
ForumindlægJeg skal analysere min tyske oversættelse. Men jeg kan ikke finde ud af, at gøre det når det er et spørgsmål. Som fx. Wo bist du gewesen? - altså o skal vel være under bist, og x under du. Men hvad med resten :-)? er der nogle der kan hjælpe?
