Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 18341 til 18360 af 27944
  • Rette 14 linier?

    Forumindlæg
    Hej, er der ikke en som er skide sød og lige hurtig vil kigge 14 liniers engelsk stil igennem? Tror ikke der er så mange fejl, men så svært, selv at få øje på dem. Plese er der ikke nogle?????
  • Adverbium

    Forumindlæg
    Jeg har det danske ord populistisk. Hvad er det på engelsk? Jeg har fundet adjektivet populistic, er adverbiet så populistically? Jeg har også fundet ordet populously på nettet, men ingen af dem er til at finde i min ordbog.
  • Rettelse af lille stil. 1.g niveau :)

    Forumindlæg
    Hejsa, nogle som tør hoppe ud i at rette min stil. Engelsk er ikke min stærke side, så vil gerne lige have rettet den og få tjekket mine fejl ud. :)
  • Ordbog på nettet

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte de her ord, men jeg har desvære ikke en dansk/engelsk ordbog. Kan jeg gøre det over nettet? På forhånd tak bæger fugl/hånd/tag krage/mage sving
  • Do's and dont's til AT-eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle jer som er blevet studenter, og har været oppe i AT. Hvad gælder det om at have med når man vil fremlægge sit AT-projekt, det skal lige siges at jeg har fagene engelsk og historie.
  • rette en lille oversættelse ?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har oversat et lille stykke fra dansk til engelsk, er der en der vil rette det igennem ? skriv evt. til min indbakke, så sender jeg det der .. Det ville være godt hvis der var en der gad og rette det, da det er meget vigtigt ,s
  • ......endnu en testfejl

    Forumindlæg
    Hvordan kan man i testen "Grundlæggende grammatik (engelsk grammatik)" i punkt 21 påstå at resultatet skal være 12 når der i virkeligheden kun er 11 adjektiver ???
  • Rettelse af 10 linjer. ?

    Forumindlæg
    Er der nogen som vil rette min engelsk resume på ca. 10 linjer om vindmøller?. Ville være dygt taknemmelig da dt skal være med i mit 2g studeretnigsopgave. Tusind tark.
  • lektiegruppe

    Forumindlæg
    hej jeg søger flexstuderende i dansk og engelsk 1- årig. der kunne tænke sig at lave lektier sammen skriv hvis det kunne fange din interresse. med venlig hilsen Marlene Simoni
  • hjælp stil ret til i morgen

    Forumindlæg
    hey. jeg har brug for lidt hjælp. jeg vil gerne ha min engelsk stil rettet. nogen der har tid? jeg skal aflevere den i morgen. den er på ca 2 sider
  • Hjælp til oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg står og skal oversætte en tekst fra engelsk til dansk og jeg er gået i stå ved 'Contracted Customer Agreement'. Betyder det bare en Kundekontrakt, eller hvad er 'contracted'?
  • Menneskerettigheder

    Forumindlæg
    Jeg skal til at lave min problemformulering i SRO og skal skrive om menneskerettigheder inden for et engelsk talende land.. Fx. dødsstraffen i USA. Spørgsmålet er bare hvilke problemstillinger der er ved dette emne?
  • heeelp, oversættelse

    Forumindlæg
    Kort tillægsform som tillægsord oversæt til engelsk 1) de malede vinduer 2) det brække ben 3) de bestilte varer.. Pleasee help me
  • the girl with no name

    Forumindlæg
    nogen der har læst den engelske, bog på 80 sider der hedder THE GIRL WITH NO NAME , som har lavet refaret til så må i meget gerne sige til.
  • The pit? Stephanie Walker

    Forumindlæg
    Hej :) jeg ville hører om der nogen som der tilfældigvis havde lavet en engelsk stil, som hedder "the Pit" af Stephanie Walker? :) det ville være til en stor hjælp hvis jeg måtte se (:
  • Essay - help!

    Forumindlæg
    Hej. Er her en som har lyst til at rette min essay? Har rettet på den, men jeg er normalt ikke så god til at analysere og fortolke på engelsk... så håber på noget hjælp :-) Ps: skriv privat !
  • AT synopsis

    Forumindlæg
    Hjælp skal skrive en AT synopsis Hvor fagne engelsk og Samfundsfag brugt - Det skal handle om Social arv. Nogen har har skrevet eller kan hjælpe mig med hvordan man laver en super Synopsis Plizz hjæp !
  • Oversættelse?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har hør at man kan anskaffe sig en spansk-engelsk oversætter, som også kan oversætte sætninger. Ved i hvor man kan downloade én som ikke behøver internetforbindelse for at virke? Tak.
  • Hjælp til valg af fag (HHX - SRP)

    Forumindlæg
    Hej med jer derude, Hvilket fag er det godt at skrive i SRP? Jeg går på HHX og kan skrive i fagene matematik, afsætning, virksomhedsøkonomi, dansk og engelsk.
  • nogle der har tid til at rette min dio

    Forumindlæg
    hej jeg tænkte på om der var en der har tid til at rette min dio opgave i morgen aften ? jeg har om danskernes udvandring til USA. fag`: engelsk og samtidshistorie Mia