Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18341 til 18360 af 141843
-
nogle links til gode samlinger af beviser?
Forumindlæghej. jeg skal (måske) snart til Matematik Mundtligt og jeg samler så mange beviser så muligt nu. Jeg har set der er mange ældre forumtråde med links, men siderne virker ikke og ville lige høre hvis der er nogle der har nogle samlede beviser de kan uploade eller linke. Det kan være alle emner i M... -
hjælp til aflevering om vinproduktion i Danmark
ForumindlægHej, vi har nogen sprøgsmål som vi gerne vil have svar på. Det er både biologi, kemi og geografi 1. Forklar alkohols egenskaber og hvordan det fremstilles. ren ethanol (altså alkohol) kan fremstilles ved destillation af gærringsmæsk, hvori alkoholen er dannet ved en gæring af kulhydrater 2. H... -
Koordinatsæt
ForumindlægHej, hvis jeg kender koordinaterne til A(0,0) B (9,?) C(14,8) Hvordan finder jeg så den anden koordinat til B? -
Forbederelse til sso? dansk
ForumindlægHej jeg har læst bogen Rødby-Putgaarden som jeg har valgt som sso materiale/bog. Jeg har læst bogen men kan jeg skrive noget om den før sso afhenting. Altså har i nogle gode fif til hvad man kan gøre for at blive godt rustet? -
Giddens og The English Lesson
ForumindlægJeg skal skrive SRP om Giddens' forhold og se på hvordan de kommer til udtryk i The English Lesson. Jeg vill bare høre, om der var nogle der havde lavet noget i stil med dette og evt. havde nogle guldkorn liggende, der ville være værd at have med? :) -
problemregning - idrætsdag fodbold tunering
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe -
Analyse af digte
ForumindlægJeg sidder med 4 digte, hvoaf jeg kun fatter det ene. La Belle Dame sans Merci - af John Keats (den forstår jeg), The Birds - af Gerard Woodward, The Nightlight - af Brian Patten og Wherever in Winter - af Roberta Hill Whiteman Jeg skal svare på følgende spørgsmål: a) Write a short paraphrase of ... -
HJÆLP.. Det haster!!
Forumindlægheej jeg er igang med at lave en fysik & kemi rapport, og jeg skal skrive om BRÆNDSEL, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive.. tænkte at der var nogen som havde nogle ideer... && det haster rigtig meget? -
Analyse af sagtekst
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave en analyse af en sagtekst. Er der nogen der har en ide til hvordan det skal sættes op? Jeg er helt blank og kan ikke komme igag :-( -
Erhvervsfrekvens
ForumindlægJeg har problemer med opg. 1c. (i fælllesdelen) i opgavesættet Samfundsfag A, maj 2009: "Opstil tre hypoteser, der kan forklare de mønstre, der fremgår af figur 1. Hver af hypoteserne skal understøttes af en faglig begrundelse." Jeg har virkelig forsøgt at finde svar herinde eller andre... -
Treffpunkt Berlin | Abschnitt 5
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Her skal du aflevere et kort resume af afsnittet. På dansk. Du kan godt se afsnittet et par gange, før du skriver dit resume. Svar bl.a på: Hvem er med i afsnittet? Hvem manger nye bukser? Hvad planlægger de? Hvor vil de gøre det? Hvem skal være modeller? Hvad s... -
Analyse af Irene holm
ForumindlægHJÆÆÆÆÆLP !!!!! Er der nogen der har en analyse af irene holm ??? -
Bogen 7.a
Forumindlæg1: Hvordan startede ”Firkløveret” deres møder, og hvem er med? 2: Fortæl om Finns specielle interesse og prøv at sætte den i forbindelse med hans ”uheld” i kap. 1 3: Beskriv Mouritz’ far – hans uddannelsesforløb, hans holdninger mv. -
Matematisk Spørgsmål
ForumindlægKuglerne og røret, som kuglene trækkes igennem, har en diameter på 7,6 cm! = Beregn rumfanget af det mellemrum, der er mellem to kugler i røret, og angiv resultatet i liter? Noget af vandet vil løbe til i røret. Man regner med, at der i praksis vil blive pumpet ca. 0,5liter vand mellem to kugle... -
Genopbyggelse af frihedsmuseumet
ForumindlægHey nogle der kan hjælpe mig med at forklare genopbyggelsen af frihedsmuseumt? og samt holdingerne i denne artikel - altså hvad mener de i artiklen? https://www.information.dk/debat/leder/2013/06/frihedsmuseum -
Astronomi
Forumindlæghey alle jeg sidder i den situation, at jeg skal op i mundtlig astronomi. og vi har i timerne fulgt en bog ved navn "det levende univers". vi der er andre der også har neskæftiget sig med denne bog og har opgavebesvarelser der til ville det være nice hvis i vil sende dem på min mail. je... -
NOGLE DER VIL HJÆLPE
Forumindlæger der nogle derude der ved noget om "den første gendarm" af henrik pontopidan nogle der kan kender en nogen lunde god fortolkning/analyse ? -
Nogle der vil rette mit tysk?
ForumindlægNogle der vil rette mit tysk? -
Mundtlig Historie b, Danmark 1945-1973
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket ovenstående emne. Jeg skal op i morgen kl. 10:30. Men er sku lidt usikker på hvordan vores eksamen forløber. Det er Historie b på hf. Jeg har fået med at jeg skal skrive et talepapir som lærer og sensor skal have, og at jeg så skal tale ud fra det. Herinde kan jeg dog k... -
hjælp til beviser
ForumindlægHey ville høre om der var nogle som lå inde med notater til 3.g mdt. eksamen. Her tænker jeg specielt på eventuelle beviser. Da jeg ik rigtigt forstår måden de er gennemgeåt på i min matematik bog
