Søgning på: musik eksamen. Resultater: 18341 til 18360 af 36205
  • analyse af catwalk

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har analysen, catwalk som er skrevet af Jesper Wong sung. Skal nemlig til eksame på mandag og har om forfatterskab. Plz svar mig
  • Hvordan fungerer brintbilen?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer?
  • statistiske test

    Forumindlæg
    Mat A eksamen. Hvis man skal gøre rede for "statistiske tests" er det vel kun chi-i-anden, ikke? Goodness of Fit og uafhængighed?
  • 3-methyl 1-butanol

    Forumindlæg
    Hej jeg vil bare lige høre om det er rigtig at formlen for 3-methyl 1-butanol er: C5H12O - og i så fald hvad er det så hvis ikke det er det? TAK:) ps. det er til eksamen, så hjælp:)
  • Vurdering matematik

    Forumindlæg
    Hvordan er det man vurdere sine resultater i en mundtlig matematik eksamen? Under hvilket afsnit hører vurdering til et projekt?
  • Platon - Hulelignelsen

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville bare spørger, om der nogen der ved, om man kan komme op i ''hulelignelsen - Platon'' til filosofi C eksamen? Tak på forhånd!
  • Søger teksten The umbrella

    Forumindlæg
    Er der nogen som har teksten The umbrella, for den tekst jeg har fået til min eksamen som jeg skal op, i morgen er ganske enkelt ulæseligt .....
  • Transport gennem cellemembranen

    Forumindlæg
    Hej Skal til eksamen i morgen og mangler kun 1 spørgsmål. "Forklar hvordan forskellige stoffer kan transpteres igennem cellemembranen"
  • Symboler,billedreklame

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen og skal forklare om der er symboler i den billedreklame jeg skal analysere. Hvordan finder jeg ud af det og hvad kan eksempler på det være.
  • hej alle sammen! det haster!

    Forumindlæg
    Jeg skal til NV-eksamen i morgen, og jeg har en rapport om frugtbatterier. Nogle der har en ide om hvad lærerne kunne finde på at spørge om ? :)
  • Kulstofkredsløb i en sø

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i biologi eksamen i morgen og har trukket kulstofkredsløb i en sø. Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan kulstofkredsløbet hænger sammen med søen?
  • Dansk mundtlig afgangsprøve

    Forumindlæg
    hej alle er der nogen der ved om det er ok at have noter og sin analyse med til det valgte prøveoplæg til eksamen?? det haster please hjælp!
  • Perspektivering til smag og aroma

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til NV-eksamen i smag og aroma imorgen, og ved overhoved ikke hvad man kan perspektiverer til hvis man har om smag og aroma. HJÆLP ! tak på forhånd :)
  • Nogen der har læst Les Secrets?

    Forumindlæg
    Hej med jer:)Tlnkte på om der var nogen der havde læste denne Les secrets som er et opgavesæt til en eksamen.. vil gerne lige have at kort resume bare på dansk :)
  • karakter beregnings program

    Forumindlæg
    man kan få et program der beregner ens samlede karakter til eksamen... Nogen der ligger inde med det?
  • Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH
  • Hjælp!! Valgaften

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen i morgen, så tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig? Jeg skal finde ud af hvorfor de er så racistiske i kortfilmen valgaften. Håber i vil hjælpe, tak på forhånd :)
  • Hvad betyder personlig stillingtagen

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar
  • selvstændigt fysikprojekt

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik b mundtlig i år. Jeg ville bare høre om andres erfaringer med denne eksamen? hvad valgte I af projekt osv.
  • Genetisk kode

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med hvad den genetiske kode og og hvorledes kommer den til udtryk? Sidder i 24 timer eksamen, og er lidt på bar bund :-)