Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18381 til 18400 af 141843
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Hvordan??
  • HJÆÆLP.. class og 61

    Forumindlæg
    jeg søger hjælp til disse spørgsmål!?
  • Funktion

    Forumindlæg
    Tegn funktionen k(x) = x4+x??5 i intervallet [??3; 3] og bestem monotoniforholdene (indenfor samme interval), nar det oplyses, at max antages i x = ??0:6281.
  • Udregninger - størst mulige samlede dækningsbidrag

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der vil se, om der ska tilføjes mere eller er det her svaret?
  • danne dine egne formler

    Forumindlæg
    dan et udtryk for overfladeareal hvor højden og bredden skal være lig hinanden og længden skal være 4x bredden
  • SPANSK B NOTER

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har fået lov til at starte på spansk A-niveau på enkeltfag her til forår; Men jeg har kun haft C-niveau. Jeg har haft nogle aftenkurser jeg skal til Mellemamerika i en måned (hvilket er derfor jeg har fået lov til at starte på A-niveau). Men der er en del grammatiske ting som jeg i...
  • En skilsmissehistorie

    Forumindlæg
    Er der eventuelt en der har en ide til en indledning af novellen "En skilsmissehistorie" af Katrine Marie Guldager? :) Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig og på forhånd tak :D (Det er til en litterær artikel)
  • eventyr stil

    Forumindlæg
    heej er der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en eventyr stil . det er umuligt for mig at skrive om eventyr . jeg kunne godt bruge noget hjælp ... :). eller bare nogen ideer . men helst en stil . der handler om eventyr . :)
  • det forsømte forår

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe med mine opg. til det forsømte forår opg 1. hvem tror i morderen er ? i har 3 gæt det første skal foretages inden kapitel 11, det andet inden 27 og det sidste inden kapitel 35.
  • chi i anden

    Forumindlæg
    x2-fordeling og testsandsynligheden (p-værdi)
  • Befolkning

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet en fil. Jeg forstår ikke spørgsmålene og hvordan man håndterer dem.
  • Beregning af antal kørte kilometer?

    Forumindlæg
    En venlig sjæl der vil fortælle mig, hvordan dette regnes ud? "En bil kører 200 km/t. Omdrejningstallet skal multipliceres med 1000. Hvor mange omdrejninger har bilen?" "Hvor langt har bilen kørt på 45 minutter, hvis den holder en fart på 200 km/t?" På forhånd tak
  • fs10 maj 2008

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte på om der var nogen der ved hvordan man regner 4.1 ud. jeg har læst den og alt det men forstår ikke hvordan jeg skal finde procentdelen når det et cirkel diagram.
  • Tidskonstant

    Forumindlæg
    En temperatursensor med tidskonstant = 120s har i lang tid ligget på et bord, hvor temperaturen 20°C. Til tidspunktet t=0 anbringes sensoren i en gryde med kogende vand, hvor temperaturen er 100°C. Vi antager at sensorens visning f(t) kan beskrives med funktionen: f(t)=fslut - b *e^(t/12...
  • Produkt til projektugen?

    Forumindlæg
    Hejsa. Vi har projekt uge i denne uge. Hvad ville et godt produkt til emnet “stoffer” være? Overemnet er “udvikling”
  • Kronik hjælp!!

    Forumindlæg
    Hvilke formidlingsmæssige valg skal der tages i forbindelse med en kronik? Er er nogen der kan hjælpe?
  • Disposition - Filmanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive SRP, og jeg skal deri analysere filmen "About a boy". Problemformuleringen lyder sådan: Giv en analyse og fortolkning af Nick Hornby's "About a boy". Analysen skal bl.a. afdække hovedpersonens Will Freemans udvikling gennem filmen, samt forhold sig t...
  • Mat og Fys

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver i fagene Mat A og Fys A, hvor jeg skriver om "Bevægelse i Gravitationsfeltet". Jeg vil sprøge jer om, er der nogle gode bøger/emner man kan skrive. Jeg tænker selv noget med elipseformen, kepleres 3 love osv.
  • VÆKST

    Forumindlæg
    9. Medlemstallet i Håndboldforeningen Skyd voksede på 14 år fra 441 medlemmer til 916 medlemmer. Hvor mange procent voksede medlemstallet pr. år? Har ingen ide om hvordan jeg udregner det her
  • Rettelse af komma i stil

    Forumindlæg
    Hej er der en af jer søde mennesker der gider at rette en dansk stil for kommaer. Det haster virkelig. Håber der er en derude der gider at hjælpe :) hav en god aften