Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18401 til 18420 af 141843
-
hjælp skal lave læserbrev
Forumindlægfartgrænser skjern - tarm jeg vil meget gerne nogle argumentationer !" tak -
differentialligning SHIT!
ForumindlægHej Jeg forstår overhovedet ikke differentialligninger, er her en der kan komme med en differentialligning og løse den her step by step. Jeg kan fint forstå at man ikke altid kan få en komplet løsning til at og derfor nogen gange må "nøjes med en ligning som er løsning til at problem. BUT HO... -
Hjælp til dansk essay
Forumindlæger der nogle der kan kommer med gode forslag til hvad med kunne skrive til sin dansk essay. jeg ved ikke hvad min stil skal handlene om. vores essay stil er et frit emne håber der er nogle der kan komme med gode ideer til hvad man kunne skrive til et essay stil. -
mellem to punkter
ForumindlægMellem to punkter A og B i to forskellige lande skal der etableres en vej APB som vist på figuren. Prisen for stykket AP er 50 mio. kr. pr. km, og prisen for stykket PB er 60 mio. kr. pr. km. a) Bestem AP og PB udtrykt ved x, idet 0 ≤ x ≤ 46 (se figuren). b) bestem prisen for vejen udtry... -
Drengene fra sankt petri
ForumindlægHey alle. Jeg mangler nogle Notater til Drengene Fra Sankt Petri, jeg skal lave en mundligt fremlæggelse af den. Så hvis der var nogen der havde det ville de så ikke kontakte mig? -
ligning
ForumindlægLøs ved beregning ligningen f(x)=-3 -
Redox
ForumindlægHej! Jeg skal afstemme følgende redoxreaktion: Fe^2+ + O2 --> Fe(O)OH men jeg kan ikke få den til at gå op... Jeg finder OT for Fe til at være 2 på venstre side og 3 på højre side (er dette måske forkert?), men så går det ikke op med OT og afstemning af Fe? Mange tak for noget hjælp! :) -
Pyrogener
ForumindlægHej allesammen :) Mangler hjælp til to spørgsmål til min aflevering. Håber der er en der kan give hints eller hjælpe mig. Spørgsmålene; 4. Forklar, hvordan mængden af udskilt interleukin kan anvendes som et kvantitativtmål for, hvor forurenet lægemidlet er. Inddrag figur 3. 5. Diskuter anvende... -
Bio. graviditetstest
ForumindlægHej ! er der nogen der kan hjælpe mig med at svare på et spørgsmål om graviditetstest! Sidder nemlig og kan ikke kommer videre med min opg :( kan man stole på testens resultat? Hvorfor/ hvorfor ikke. Begrund svaret altså jeg kan ikke helt finde begrundelse på hvorfor man kan stole på svaret ! :( ... -
Bestem diskriminanten
Forumindlægtjek ved hæftet fil, det er lidt nemmere :) -
fortolkning af rødhætte
Forumindlægovenstående, bare meget kort :) -
parameterfremstilling for tangent
ForumindlægHej Jeg skal bestemme en parameterfremstilling for tangenten til banekurven i det punkt Q, der svarer til t = -2 Jeg får oplyst, at i et koordinatsystem i rummet bevæger et punkt P(x,y) sig, således at der til tidspunktet t gælder: x = t2 + t y = 3t - t3 banekurven skærer i andenaksen i punktene ... -
hjælp til essay
Forumindlægjeg skal skrive et essay om det dyrebare liv, men ved bar overhoved ikke hva jeg ska skrive. nogen der kan hjælpe? -
Hvad må prisen sættes til for at opnå et enhedssalg på 290?
ForumindlægHej! b) Efterspørgselkurven som gives i tabellen ovenfor er lineær - retlinjet. Hvad må prisen sættes til for at opnå et enhedssalg på 290 enheder? Mvh. -
Procentændring
ForumindlægHvad er procentændring fra lang til kort periode og omvendt?? -
Hjælpe..
ForumindlægEn person har aflæst sin elmåler hver aften igennem en periode på 14 dage. Det viser sig, at der med tilnærmelse gælder f(x)=20x+33760, hvor f(x) betegner målerens visning (målt i kWh) på dag nr. x i perioden. a) Hvad fortæller denne model om det daglige elforbrug i perioden? Hvilken dag viser m... -
Reconciliation by Polly Clark - HJÆÆLP
Forumindlæghåber nogen kan hjælpe mig med at analysere novellen "Reconciliation" af polly Clark jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om forholdet mellem Hovedpersonen og hendes mand???? håber I kan hjælpe :) Tak på forhånd PS: HÅBER I SVARER HURTIGST MULIGT, SKAL NEMLIG AFLEVERE DEN IMOR... -
Kolorit 9
ForumindlægHej, jeg har nogle problemer i kolorit for niende. Side 36-37 opg. 3,7,8 og 9 Nogle der kan hjælpe? altså bare med hvordan jeg skal regne dem ud -
sro
Forumindlæghvilke metoder bruger man i sro i Biologi, hvis man ikke har nogle forsøg eller beregninger med? -
Synopsis
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med hvordan man sætter en synopse op?
