Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18421 til 18440 af 153957
  • Tysk hjælp omkring eksamen, haster..

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg vil blive utroligt glad for at få at vide hvad Tysk skriftlig eksamen maj 2008 hed.. Meget gerne så hurtigt så muligt.. Mvh MrBlom
  • SSO

    Forumindlæg
    skal til at skrive større skriftlig opgave i historie, og skal skrive om de der tysker piger.. feltmadrasserne.. så ville høre om der var nogen der havde nogle gode links til det emne eller evt noget andet hjælp??
  • Tale >< skrevet sprog

    Forumindlæg
    Hey!Hvordan kan man sige 'to get her to stay' med en mere skriftlig møntet ordlyd. Min lærer siger, at ovenstående er talesprog.På forhånd tak!
  • Eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg søger titler på nogle skriftlige eksamensopgaver i engelsk på b-niveau. Gerne fra 2006,07 og 08. Nogen der kan hjælpe :) Vh. ditte
  • ekssamenssæt 2008

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der var oppe til skriftlig fransk sidste år og kan fortælle mig, hvad eksamenssættet hed eller handlede om? Eller den der var opgivet til sygeeksamen i fransk, også 2008? Håber nogle kan hjælpe.
  • Matematik eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan matematik eksamen foregår? Både muntlig og skriftlig. Jeg vil meget gerne vide mere om det, da jeg her til foråret skal op til min afgangseksame.- På forhånd tak :)
  • Vigtigt: Ungdomsuddannelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en dreng på 16 år som går i 10. klasse. Vi har så fået et stykke papir med, hvor vi skal vælge hvilke prøver vi vil op i til 10. klasse afgangsprøve. 1. Der er dansk skriftlige og mundtlig, matematik skriftlige og mundtlig, engelsk,tysk det samme. + mundtlig fysik. Så er jeg...
  • hjælp til novelle start

    Forumindlæg
    hej alle sammen :D. jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig, med en start til en novelle, hvor over skriften er: røveriet - hvis i har en stil der handler om et røveri må i gerne sende den :) //tak på forhånd.
  • SSO

    Forumindlæg
    nogle der har skrevet større skriftlig opgave i engelsk. Kunne blot godt tænke mig at se en opgave med nogen der har fået en god karakter så man kan se hvad man skal gøre og ikke skal gøre. og hvad med kan gøre og ikke bør
  • EKSAMESÆT 2005

    Forumindlæg
    Hey er der nogen der har eller ved noget til eksamesættet 2005 maj, til 10.ende klasserne ?\nHelst skriftligt Tysk og Matematik .\n\nHELP ME PLZZZZ
  • praktisk kemi spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvor kan man finde kemi eksamensopgaver fra 1993-og...det er kun nogle af dem der ligger på uvm...jeg har nemlig tænkt mig at lave en masse af dem, da jeg ikke føler mig helt sikker til den skriftlige prøve
  • Tysk oversættelse ... :/

    Forumindlæg
    Hej Der skulle ikke tilfældigvis være én der ude, som har oversat en tysk aflevering fra dansk til tysk, der hedder "Au-pair pige i Köln". ? Jeg er nemlig ikke god til skriftelig tysk :/
  • SSO - mediekundskab

    Forumindlæg
    hej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til den større skriftlig opgave (sso)omhandler Film noir og neo noir, i dag og udviklingen gennem tiden. Og måske forslag artiler,noveller som omhandlier enmet.
  • forberedelse til tysk

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen! jeg skal til terminsprøve i tysk skriftlig i morgen, og ville bare høre om der er nogen der har nogle gode øvelser til at forberede sig? eller bare nogle gode forberedelsesmetoder? Mvh. Mads
  • Syntax fejl??

    Forumindlæg
    Jeg afleverede en mindre skriftelig opgave og tilbagemeldingen lød at der var enkelte syntax fejl. Er der en der kan være sød at forklare mig lige præcis hvad syntax fejl er og hvordan man undgår dem ??På forhånd mange tak..
  • essay

    Forumindlæg
    heyy.. er der nogle der kan huske hvad titlen hed på dét essay, som sprolige gymnaiseelever kom op i til skriftlig eksamen sidste år(2005)??? på forhånd tak..
  • Terminsprøve 2009

    Forumindlæg
    Jeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe?
  • KZ- lejr

    Forumindlæg
    hej ... Jeg har en skriftlig opgave om kz-lejr, og jeg ville bare spørge om der lige nogle der ville komme med nogle forslag, jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde, da der er så meget. håber i ville kunne hjælpe. tak på forhånd
  • enhedsomregner

    Forumindlæg
    Hej er det nogen der kender en enhedsomregner der kan bruges offline til skriftlig fysik eksamen? Sådan en der kan regne fra cm^3 til m^3 osv :)
  • Formulering af Parallakse metoden

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der vil give mig en hurtig formulering af parallakse metoden/begrebet? Jeg forstår det skam godt, men har problemer med at få det formuleret rigtigt og præcist på skrift!

Søgninger relateret til biologi a skriftlig