Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18421 til 18440 af 141843
-
Rettelse af fysikrapport. hjælp part 2
ForumindlægJeg håber virkelig der er nogen, der vil hjælpe mig. Jeg er virkelig på bar bund. -
Har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej Jeg hár siddet og knoklet med mit matematik i 2 timer, og kan stadig ikke besvare følgende opg. er der ikke nogen som vil hjælpe mig? Beregn sandsynligheden for at 8 eller 9 af børnene er piger. Beregn det mest sandsynlige antaldrenge blandt de 13 nyfødte. -
ÅRH!
ForumindlægKan slet ikke finde rundt i det her lige nu, bliver ved med at få forskellige resultater.. håber der er nogen der kan hjælpe: Beregn stofmængden af AgNO3 i det tilsatte volumen 0,1M AgNO3. Hvor stor en stofmængde Ag+ er der tilsat? -
analyse af Pishstako
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse af Pishstako novellen, som er skrevet af thomas boberg..???? -
Rettelse af aflevering
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl der vil rette min sidste aflevering i gymnasiet =) Da det er den sidste vil jeg gerne lige sørge for alt er iorden =) Vær sød at skriv privat besked. mvh. ham selv. -
Mat afl
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med en sides mat afl? -
Overflade-Areal
ForumindlægHvordan regner man overflade arealet ud??? Svar hurtigt tak :) -
hjælp
Forumindlægjeg har brug for hjælp til funktioner -
Hjælp til analyse og fortolkning !!!!!
ForumindlægHvordan vil du forklare begreberne analyse og fortolkning? Håber i kan hjælpe mig :) -
Enzymaktivitet
ForumindlægAktiviteten af et enzym i blodplasma bestemmes ved et koblet spektrofotometrisk assay, hvorabsorbansen af slutproduktet NADH måles i et reaktionsvolumen på 100 μL efter 30 minuttersreaktionstid.Der fremstilles en standardkurve med regressionsligningen y=0,0681x + 0,0043 (y=A; x=[NADH]).Det kan... -
Hjælp søges
ForumindlægHeeej. Nogle der har tid og lyst til at hjælpe med noget digtanalyse? Hvis ja, kan jeg sende digtet over mail og skrive mere specifikt hvad jeg har brug for hjælp til. Håber nogen kan hjælpe mig.. -
Matematik B
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen på torsdag (HF) i matematik B. Hvad er det jeg skal kunne for at få en god karakter. OVER 7. Jeg ved ikke hvad jeg skal læse til. Skal jeg bare kunne alt om differentilalregning, integral osv. alt det vi har lært. Jeg er meget nervøs. Kan jeg få 12 som sidste år i matema... -
Mat C..HF?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg sku´ lige spørg om der nogen, der har en eksemplar af mat C for hf..altså en gemmel f.eks. eksamopgave.. Tak påforhånd.. -
SPØRGESKEMA OM FACEBOOK
ForumindlægHej alle :) Er i gang med afsluttende AT-projekt og det ville være en stor hjælp hvis i gad svare på et anonymt spørgeskema der handler om facebook :) det tager 2 min. på forhånd tak! http://www.askpeople.dk/ask/real/scheme.php?frm=1&pubFormId=bf1b3d041d0e71e -
Karakteristik
ForumindlægJeg sidder med et eksamensspørgsmål hvor jeg skal beskrive hvad en karakteristik er under emnet elektriske komponenter og kredsløb. Nogle der har et forslag til hvad jeg kan skrive?:) -
Tutor statistik HA Almen
ForumindlægJeg søger en tutor til statistik i uge 45 eller 46 -
Homers illiaden 3 sang
ForumindlægHvad kan man skrive om guder og slægt, i sang 3? :) -
Logistisk vækstmodel
ForumindlægHej Jeg skal gøre rede for den logistiske vækstmodel, hvor jeg bl.a. skal fortælle hvad konstanterne i den logistiske funktion fortæller Den logistiske funktion er: Nt=K/1+c*e-rmax*t Nt fortæller antallet af fx celler til tiden t K: er bærekapaciteten r er vækstrate (hvad er vækstrate og hvo... -
PLZ Se den igennem
ForumindlægHej, er der nogen der gider og bedømme denne her med karakter ?:) Meine erste Freunde war Jens. Wir treffen in 0. Klasse. Später ich bekommen viele Freunde, aber Jens war meine erste. Ich seine sich sicher . Ich bin sich sicher sein, dass man kann finde eine Freunde darauf im Schule ,Arbeitspla... -
Hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægHar regnet a) ud til at være fra ]−∞;-4] og fra [14;∞[. og b) til at fra [-1;11] Jeg har dog brug for hjælp til c) hvor jeg skal udregne P(X≤2). Hvordan udregner jeg denne?
