Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18441 til 18460 af 153957
  • 13-tal! Hvordan?

    Forumindlæg
    Hey..Hvordan kan man få 13-tal i skriftlig/mundtlig..? Udover at man selvføgelig intet fejl har..! Men mange siger, at selvom man ikke har fejl, kan man ikke få 13!Hvad skal der til..?
  • bedst til perspektivering?

    Forumindlæg
    Er ved at lave en skriftlig opgave om Stalin. Så kunne jeg godt tænke mig at vide hvem i synes ville være mest relevant til en perspektivering? Pol Pot eller Hitler?
  • genitiv

    Forumindlæg
    er der nogen der kan give mig en skriftlig forklaring på brugen af genitiv ('s og of)Jeg kan godt lave det, men absolut ikke forklare hvorfor jeg gør det...
  • optagelsesprøve STX i morgen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til en optagelesprøve i morgen, prøven er både skriftlig og elektronisk. men jeg ved ikke hvad jeg skal op i udfra disse fag, dansk, engelsk og matematik. nogle der vil hjælpe?
  • Sygeeksamen 2005

    Forumindlæg
    Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke kunnet finde noget brugbart. Jeg ville derfor spørge, om der er nogen, som ved hvad stilhæftet til skriftlig engelsk august 2005 hed?
  • Opgavehjælp socialrådgiver

    Forumindlæg
    Hej Jeg er socialrådgiverstuderende og er i gang med en opgave med fokus på socialrådgiverens arbejde i et jobcenter. Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe med min skriftlige opgave på modul 7.
  • Gode råd til læseprøve

    Forumindlæg
    Hej der er nu lidt over en måned til de skriftlige eksamener. Har i nogen gode råd som i vil dele? Tænker mest på læseprøven. Hvordan kan jeg forberede mig mest effektivt på ca. en måned?
  • må man ikke sætte fodnoter til dansk skr. eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til dansk skriftlig eksamen i morgen. Er det rigtigt man ikke længere må lave fodnoter i stilen, men man skal skrive hvor i teksten man evt. citerer fra i en parentes efter sætningen?? Mvh
  • Engelsk grammatik

    Forumindlæg
    Hej..Kan nogle fortæller mig hvad ville være bedst at øve/læse i engelsk grammatik så man undgår dumme/små fejl til skriftlig eksamen. Man kan jo ikke læse hele grammatik bogen :I
  • Engelsk uden hjælpemider.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den del af skriftlig Engels (STX) der er uden hjælpemidler? Ville gerne lige kigge på et par stykker inde eskamen. - Simone
  • Pøj pøj!

    Forumindlæg
    HeyJeg ville bare lige ønske alle pøj pøj med eksamener. Jeg er selv færdig med de skriftlige, men ved matematikerne skal op i mat i morgen! Held og lykke allesammen, og self også med de mundtlige når den tid kommer;)Hygge
  • Erna og Ewan

    Forumindlæg
    Kan det virkelig passe, at ingen ud over mig, har valgt den sidste i sættet her til dansk skriftlig 2009? Nej vel? Hvad syntes I om den? Tror I han afslørede sig selv til sidst?
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan hjælpe mig med et delspørgsmål, skal nemlig op til skriftlig eksamen i næste uge. Det drejer sig om delspørgsmål 5 fra opgave 1 (se vedhæftede billede), Mange tak på forhånd!
  • Eksamen HTX Mat. B

    Forumindlæg
    Hey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin.
  • Nogen der kan hjælpe ?

    Forumindlæg
    Hej Som mange andre skal jeg op i engelsk skriftlig i morgen. Er der nogen, som evt ved hvor jeg kan finde opgaver til prøven uden hjælpemidler ? Eller hvordan skal jeg læse op til den del ?
  • Insignificant Gestures

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Lyst til en Vurdering Engelsk B. Opgave B

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B
  • plz HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal som op i skriftlig kemi på fredag og tænkte om der var nogen, som kunne evt. henvise til noget materiale om START/LIGEVÆGT skema ?? Jeg forstår ikke hvornår der skal trækkes fra eller lægges til. plz hjælp
  • hvordan udtaler man det?

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl nu her når jeg skal til eksamen om hvad man kalder de bibelske skrifter, fx hvis der står Matthæus 18,25 siger man så matthæus evangeliet kapitel 18 vers 25 eller hvad?
  • Skr. dansk

    Forumindlæg
    Hejsa Hvilke opgaver / genre er typisk for skriftlig dansk i fs10? Altså self. udover modtagerrettet kommunikation. mener nok at der plejer oftes at være novelle? tak!!

Søgninger relateret til biologi a skriftlig